נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

נעים להכיר

השותף המיועד לארוחה ב-Medzzo היה י', אחי הגדול, הידוע גם בשם י'-י' (ככה זה עם אחים גדולים, מגיע להם כבוד מיוחד. במקרה הזה, שתי אותיות). עם זאת, תכנון לחוד ומציאות לחוד. חמש דקות טרם יציאתי מהבית קיבלתי טלפון שמודיע לי שי' י' היקר אינו יכול להגיע. הבשורות הרעות שלחו אותי לבדוק מה מצבו של א' הניו-יורקר, שלשמחתי ושמחת חבריו הרבים האחרים מבקר כעת בארץ. א' הפגין ספונטניות, שלא במפתיע נמהלה בעצב רב על כך שחמש דקות קודם לכן תקף קערה קרה של אורז ובשר. אני האמנתי ביכולתו של א' להתגבר על המכשול הקט הזה, כך שחצי שעה מאוחר יותר ציינו את האיחוד שלנו בחיבוק אמיץ על מדרגות המבנה המרשים של Medzzo בהוד השרון.

עיצוב ואווירה

מהיכרותי הקלה עם סניף האם ההרצלייני של Medzzo, ידעתי לצפות לעיצוב מרשים. מה שלא הייתי מוכנה אליו הוא הגודל של המקום. חצר רחבת ידיים, מרפסת עץ גדולה, בר מכובד, קומה עליונה וחדרים פרטיים המתחברים יחדיו לכדי קומפלקס של ממש. לא בהכרח המקום שהייתי מצפה לפגוש בינות לבתים השקטים והשדות הפסטורליים של פאתי הוד השרון, אבל איכשהו השילוב עובד, ובמקום שורה אווירה שקטה ונעימה.

מנה מנצחת

אולי בגלל שאנחנו לא זוג, א' ואני חלקנו הרבה יותר מכוס יין וקינוח. הסעודה המוצלחת שלנו נפתחה ברגל ימין עם חציל בלאדי קלוי שהוגש עם טחינה וסלסת עגבניות (45 ₪). יותם המלצר (עוד עליו בהמשך) המליץ בחום על המנה, בעיקר בזכות הטחינה. וואלה, יותם צדק. יופי של חציל ויופי של טחינה. כפי שציין א' בחדות האבחנה האופיינית לו, זו מנה שזועקת "תאכלו אותי עם לחם!", אבל אנחנו היינו חזקים ושמרנו את המקום בבטן להמשך. הכוכב הבא היה נתח בשר מדמם ויפהפה של פילה ברוטב שמנת מפולפלת עם פירה תפוחי אדמה ובטטה (128 ₪). למרות פליטת פה מצערת ולא ברורה של "מדיום וול", יותם עלה עלינו בזמן והבין שאנחנו לגמרי טיפוסים של מדיום רייר. בהתאמה, הפילה היה קרוב להשמעת "מוווו", אבל גם אם הוא היה עושה זאת, קריאותיו היו נבלעות בגניחות ההנאה שלנו. הסטייק היה מענג, אך לא פחות טעים היה הפירה. כמויות נכבדות של שמנת וחמאה ככל הנראה עזרו לו להיות כזה, אבל למי באמת איכפת. בגזרת הקינוחים המנצח מבחינתנו היה טירמיסו (38 ₪), שהיה קליל וממכר. אפילו בחורה כמוני, שבדרך כלל מנות מבוססות שמנת הן לא כוס התה שלה, נהנתה עד מאד.

האיש שלנו

כשסיימנו לאכול, התפנינו לחשוב על איך הגענו עד הלום, שבעים ומרוצים. שנינו הסכמנו שליותם היתה תרומה משמעותית לעניין. אם עוצרים לרגע וחושבים על זה, לא קל להיות מלצר. צריך להיות על הרגליים ולתזז שעות ארוכות, להגיש אוכל בלי לאכול ממנו, להיות נחמדים לעשרות אנשים זרים מדי יום, להיות יעילים, שירותיים וייצוגיים. לא קל בכלל. כתוצאה מכך, כשאני נתקלת במלצר טוב במיוחד, ההערכה שלי אליו מכפילה את עצמה רק מתוקף ההשוואה לכל המלצרים הטובים-פחות בהם נתקלתי. יותם, המלצר המוצלח שלנו ב- Medzzoהיה משעשע, חביב, סבלני לכל השטויות שלי ובעיקר, ידע להמליץ לנו בדיוק על המנות שהתאימו לנו, בלי לתת לנו הרגשה שהוא מנסה למכור אותן סתם. כשאתם מזדמנים למקום, עשו ניסיון וקראו "יותם" בקול רם. לי זה עבד יופי.

שווה במיוחד

למקרה שתהיתם, א' ואני סעדנו במקום ארוחת ערב. אבל קשה היה לפספס בתפריט את אזכורי הארוחות העסקיות המוצעות במקום. בימים א'-ה', בין השעות 12:30-17:00 ניתן להזמין ארוחה עסקית במחיר שנע בין 59-99 ₪, תמורתו אפשר לקבל מנה ראשונה, מנה עיקרית, תוספת ושתייה.
אפשרות משתלמת נוספת, שאינה מוגבלת בשעות, היא ארוחה מכובדת שבמרכזה סטייק אנגוס 300 גרם, אותו מלווים מנה ראשונה, תוספת וקינוח, וכל זאת תמורת 158 ₪.

מי ומי

אין ספק שניתן לערוך במקום אירועים וארוחות מרובות משתתפים, אבל גם זוג ימצא לעצמו בקלות פינה נעימה להסתודד בה מעל כוס יין, ארוחה טובה וקינוח. בכל הרכב שהוא, התפריט המגוון, ההקפדה על הפרטים, השירות היעיל והאווירה הנעימה יכולים לקרוץ לרבים. אני לא נביאה וניסיון העבר שלי עם משחקי הימורים למיניהם לא ממש הוכיח את עצמו, אבל כדור הבדולח החדש שלי היה נחרץ למדי - Medzzo בדרך הנכונה להפוך לסיפור הצלחה.

חשבון בבקשה

כוס יין אדום יראון 2007 - 40 ₪, ½ קרלסברג - 23 ₪, בקבוק מים מינרלים גדול - 18 ₪, חציל בלאדי - 45 ₪, טרין כבד עוף - 48 ₪, סופלה פטריות כמהין - 52 ₪, פילה שמנת מפולפלת -128 ₪, טרפלס - 45 ₪, טירמיסו - 38 ₪, סה"כ - 437 ₪ לשניים.

 

* הכותבת הייתה אורחת המקום.

* רוצים גם אתם לאכול ב-Medzzo הוד השרון? לחצו כאן וקבלו קופון שווה במיוחד.

* להזמנת שולחן במסעדה לחצו כאן.

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
מנה של קפה גרג בנמל (צילום: אלעד גוטמן)
סופיצה: השכונתית הכי שמחה בתל אביב
אוכלים בג'אבה בתל אביב
דוגמים את המטבח הגרוזיני בראצ'ה
מסעדת שמוליק כהן: אוכל משובח משנת 1936
מזרח אירופה בישראל: פראג הקטנה
סואי סושי: הסניף החדש בלונדון מיניסטור
ארוחה בלתי נשכחת במסעדת המייסדים 16
מרק השורבה של בני הדייג הנחמה שלנו לחורף
להתאהב כמו איטלקי
שווה לגדל בשבילה כרס
רכבת אקספרס לאיטליה