נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

איפה המסעדה פגשה אותך 

מבחינתי, חוף הים במוצאי שבת יכול להיות אחד המקומות הקסומים ביותר עלי אדמות. תלאות השבוע שעבר כבר נשכחו במהלכו של סוף השבוע, תלאות השבוע שיבוא עדיין לא עלו מהתת מודע למודע, כך שניתן עדיין להפליג בים של מחשבות. מפעם לפעם אני פוקד את הים בזמן זה כדי לנקות את הראש. אני לא זקוק להרבה מלבד החול המלטף, הים המהפנט ושקיעה – מסוג התמונות שלא משנה כמה שתראה, עדיין תהיה מרגשת שוב ושוב. אם באה בצידה של תמונה פסטורלית זו גם ארוחת דגים, הרי שלשעתיים נפלאות אפשר פשוט להתרכז ולחשוב על הנפלאות הפשוטות בחיים – ים, שמש, אוכל משובח. בפפה קיבלנו את מנת הדגים והים שהזדקקנו לה כדי להתחיל את השבוע החדש ברגל ימין, לאחר ארבעה ימי חופש מתוקים שכללו בתוכם גם את יום העצמאות. 

עיצוב ואווירה 

פפה יושבת סמוך מאוד לים וגבוהה ממנו (קומה שנייה). ככזאת היא צריכה להציג את הכחול הגדול במלוא תפארתו והדרו. בשיפוץ המסעדה לפני כשנה הושקעו מחשבה ותכנון רבים, שהצליחו להביא לידי ביטוי בצורה מיטבית את החלל הגדול שיש למסעדה להציע. החלונות הגדולים שהוצבו ואשר פונים כמובן אל הים מאפשרים לקרני השמש לחדור מבעד אליהן, להאיר ולחמם את כל המסעדה. כמו כן, מכל מקום בה, גם מהשולחנות המרוחקים יותר, ניתן לראות את הים ובוודאי שאת השקיעה (ל. היפה שהתלוותה אליי ואנוכי אף ערכנו ניסוי רק כדי להיווכח...) כך שגם אם השורה הראשונה לים תפוסה – דבר שסביר שיקרה כאשר יש סועדים רבים במקום – עדיין לא תחמיצו את השקיעה הרומנטית. 

היה היה 

פפה נוסדה כאמור לפני כשנה, והחדשנות ניכרת בה עדיין, וטוב שכך. חרף שטף הסועדים והאירועים שהיו בה בשנה החולפת היא עדיין נראית כמסעדה חדשנית ובועטת שיודעת בדיוק לאן היא חותרת. זאת ניתן לזקוף רבות כמובן לאנשי המסעדה שעושים אותה למה שהיא. צוות העובדים גורם לה להיראות טרייה, חיה וחיונית. זה מתחיל ממנהל המסעדה – ספי – והשף בני, ממשיך במארחות ובמלצרים ששירתו אותנו נאמנה עם הרבה חדווה. בפפה משקיעים רבות בטיפוח העובדים ובגיבוש הצוות, והדברים ניכרים על פני השטח. מלצרים שמחליקים ידיים, שמגיעים למשמרת עם חיוך על הפנים, שמסתערים להחליף מישהו כאשר הוא לא יכול להגיע, מוכיחים שבפפה מייחסים חשיבות רבה לתודעת השירות של הלקוח. 

הקונספט של המקום 

נראה כי האנשים שבנו את המסעדה והביאו אותה אל אוויר העולם יודעים בדיוק לאן הם חותרים. בפפה צועדים עקב בצד אגודל אל עבר המטרה – להיות מסעדה בעל שם, כזו שתהווה צומת דרכים לאנשים שמחפשים נקודת ציון בחוף ימה של ראשון לציון. אבל הם – הצוות המוביל של המסעדה – רוצה מתחת למעטה השם ליצוק תוכן רב, לכונן חדשנות, כפי שלמשל ניתן ללמוד מהמנות המתחלפות והספיישלים, שבאים במטרה לחדש וליצור ערך מוסף ללקוח. בנוסף, מציעה המסעדה חדר VIP מהודר שכולל מסך טלוויזיה בין היתר ואפשרות לכ-20 סועדים. כמו כן, ניתן לערוך במסעדה עצמה אירוע רב משתתפים (עד כ-150), כאשר ניתן להפוך את החלל הגדול של המסעדה בתוך זמן קצר למעין אולם אירועים. 

מנה מנצחת 

לאור מבחר המנות המפתה שאכלנו קשה היה להצביע על מנה אחת עדיפה שהתעלתה מעל כולן. נהנינו מאוד מהמגוון הרחב של המטבלים שהגיעו ראשונים עם לחם הפוקצ'ה, התענגנו על המנות הראשונות שהפתיעו אותנו בחך, רווינו נחת רב מהדגים המעודנים במנות העיקריות ועצמנו עינינו לאור טעמו של הקינוח והיין הלבן העדין ששטף את פינו. בכל זאת, המנה שנדמה לנו שבכל זאת ניצחה בארוחה שלנו הייתה הספיישל עיקרית שהומלצה לנו בחום על ידי המלצר שלנו – תום, והיא: פילה בס עם גרטן. השף בני, שגם פקד את שולחננו, הניח לנו בצלחת מעדן של ממש. בדגים, כך לימדו אותנו, צריך להיות פשוט. הבס היה עשוי בעדינות ובפשטות, שהביאה אותו לגעת במצוינות. 

חשבון בבקשה

תחילתה של הארוחה כללה כאמור פוקצ'ה עם שלל מטבלים וסלטים קטנים, כאשר אלו מוגשים בצורה חופשית וכלולים במחירה של מנה עיקרית. למנות הראשונות קיבלנו: שרימפס ברוטב תאנים וגבינה כחולה (קיים מבחר רטבים נוסף) - 48 ₪  פלאפל כרישה ותפוח אדמה, שנח לו ברוטב מצוין של שמנת חמוצה, חרדל, פלפל שושקה, עלים ירוקים ופלפל חריף – 34 ₪ וספיישל נוסף שלא מצוין בתפריט: סלק, גבינת עזים עם יין מתובל – 36 ₪. לעיקריות טעמנו פילה מוסר ים, שנח על מצע של על פירה חרדל דיז'ון בטפנד זיתי קלמטה, עגבניות ולימונים כבושים, אורגנו, תרד ושעועית ירוקה – 110 ₪; וכאמור, ספיישל פילה בס עם גרטן – 118 ₪. קינוח הספיישל היה ברולה סמי פרדו (בתרגום לעברית, חצי קפוא), שהיווה סיום קריר ומעולה לארוחה – 42 ₪. בתוספת שתי כוסות יין לבן – 26 ₪ כל אחד, עלותה של הסעודה, לפני טיפ, הסתכמה ב-440 ₪.

 *כתבה פרסומית. 

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
התרגיל של הגיל
הקנקן של FISH
בת-ים שלא הכרתם
בהרצליה על המים
לוקחת אליפות
כמו ספידי גונזלס
בפטרה התנהג כלבנוני
השרון שטרם חוויתם
מרק השורבה של בני הדייג הנחמה שלנו לחורף
להתאהב כמו איטלקי
שווה לגדל בשבילה כרס
רכבת אקספרס לאיטליה