נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

יתרונות שעון הקיץ
רבים וטובים טוענים מזה שנים שהקיץ הוא לא זמן טוב לזוגיות. הרי בקיץ יוצאים, מבלים, וממש לא רוצים לישון כפיות עם אף אחד, אלא אם כן מדובר בגוש קרח נעים וקריר. אז השנה אני הולכת ומתקרבת דווקא למסקנה ההפוכה, והכל בזכות שעון הקיץ. שעות רבות יותר של אור ובעיקר שקיעה שאפשר להספיק לראות יחד אחרי העבודה, עושים רק טוב לרומנטיקה. ואין מישהו טוב יותר להעביר איתו את שעות הערב הקיציות מאשר מ' הרומנטיקן. נפגשנו ברמת אביב אחרי יום עבודה מתיש, נכונים לפיצוי בדמות ארוחת ערב מפנקת וכזו אכן קיבלנו.

התפריט של המקום מגוון, אבל בראש ובראשונה סואי סושי היא מסעדת סושי איכותית אשר מספקת גם שירות משלוחים. המבחר גדול ומפתה, הדגים בויטרינה זועקים טריות (אילו רק זעקות היו הצד החזק של דגים) ובנוסף לקלאסיקות, ניתן לנסות גם חידושים והמצאות דוגמת רול עם בוטנים. בעידן בו ניתן למצוא מסעדות סושי מתחת לכל עץ רענן יותר ופחות, גילוי של מסעדה מוצלחת במיוחד הוא סיבה לחגיגה. חגיגת סושי!
חיים ברול
בהכירנו את סואי מביקורים קודמים, הגענו ערוכים ומוכנים ל"חגיגת סושי!" ובכל זאת, הגדלנו ראש וניסינו כמה מנות אחרות. הן היו כולן חביבות וטעימות, אבל החווירו ליד בחירות הסושי המוצלחות שלנו. כמו בכל זוגיות מוצלחת, מ' עשה מה שביקשתי, ו"הסכים" שנחלוק. אני בחרתי בטוביקו רול (36 ₪), עם שרימפס קצוץ, בשר סרטנים, אבוקדו, וספייסי מיו, בציפוי ביצי טוביקו, שהיה בעל טעם עשיר ומספק מאד של סרטנים וכחובבת הז'אנר, שימח אותי עד מאד.

מ' ביקש וקיבל Red Red Tuna (30 ₪) עם טונה אדומה, אושינקו, בוטנים, שיטאקה, וספייסי מיו, בציפוי פנקו. גם הרול הזה היה מוצלח ביותר, אם כי פרט לחידוש שבעניין, לדעתי ניתן היה לוותר על הבוטנים. עמדתו של מ' לעומת זאת הייתה כנראה הפוכה שכן הוא היה עסוק באיסוף הבוטנים שהצליחו לחמוק לצדדים. סושי שלישי ואחרון שבחרנו יחד (שם קוד ל"אני בחרתי, הוא אישר"), היה  אינארי ילוטייל, שבחרנו לשלב עם בטטה ואבוקדו. הירקות ומעטפת הטופו יצרו סושי מתקתק אך במידה הנכונה. יחד עם עקיצת ווסאבי קלה מדובר היה במעדן. מומלץ ביותר, במיוחד למי שהרולים הרגילים וטעם האצות פחות עושים לו את זה.
פרי נוי
תפריט הקוקטיילים המצומצם של המקום עשה לנו חשק, כך שהתאכזבנו לגלות שהקדמנו מעט את הקיץ. החלטנו להתנחם ברוח המקום, וביקשנו שתי כוסות צ'ויה. מ' התלהב מהטעם, אני התלהבתי מתוספת הפרי (ומהטעם). נראה שיותר ויותר מקומות מציעים לאחרונה את יין השזיפים היפני, אך אני מודה ומתוודה שרק כשאני אוכלת במסעדות אסייתיות אני מרגישה שמדובר בבן לוויה הולם לארוחה. בכל מקרה, מדובר במשקה טעים ונעים ומתברר שהפרי הוא רק לנוי, אז אל תתפתו לנגוס בו.

יש לנו דיל
בימי חול, בין השעות 12:00-16:00, תוכלו ליהנות מעסקית צהרים. במסגרת העסקית תוכלו לבחור במנה עיקרית חמה או באחת ממנות המוקפצים (בין 37-47 ₪) ולקבל במחירה גם מנה ראשונה (דוגמת מרק מיסו, חמוצים יפנים, כרוב יפני, סלט מלפפונים ואצות או תה קר). וכמובן שבנוסף לסניף האם ברמת אביב, למסעדה גם סניף בגבעתיים, כך שלא רק תושבי צפון הכרך יכולים ליהנות מכל הטוב הזה.
מכל הקהל הבא ליד
היינו בין הראשונים להגיע למסעדה בערב, אך במהרה התמלא החלל הקטן בסועדים ועוברי אורח שלקחו עימם אוכל. מעניין ונעים היה לראות שאת המקום פוקד ערב רב של סועדים. בנוסף לזוגות צעירים, לידינו ישבו גם משפחות ולמרבה ההפתעה, גם לא מעט בני גיל הזהב. הפתעה לא פחותה מהגילוי שסושי קורץ גם לאוכלוסיה מבוגרת-מזדקנת, היתה הבקיאות הרבה שהפגינו בני אוכלוסיה זו בשימוש באייפון. אני נשבעת שראיתי סבתא חביבה מתכתבת בוואטסאפ כאילו אין מחר. ואם זה לא שווה קפיצה לרמת אביב, אני לא יודעת מה כן. אז קדימה, הכינו את המכשירים החכמים, ציברו תיאבון, ובואו לסואי סושי.

חשבון בבקשה
גיוזה 32 ₪
טוביקו רול 36 ₪
Red Red Tuna 30 ₪
אינארי ילוטייל 21 ₪
פיקנטית פירות ים 47 ₪
2 כוסות צ'ויה 58 ₪
קינוח שוקולד לבן וקרם פסיפלורה 27 ₪
סה"כ – 251 ₪

*כתבה פרסומית.

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
סואי סושי  בתל אביב
053-9439926

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
מנה של קפה גרג בנמל (צילום: אלעד גוטמן)
סופיצה: השכונתית הכי שמחה בתל אביב
אוכלים בג'אבה בתל אביב
דוגמים את המטבח הגרוזיני בראצ'ה
מסעדת שמוליק כהן: אוכל משובח משנת 1936
מזרח אירופה בישראל: פראג הקטנה
סואי סושי: הסניף החדש בלונדון מיניסטור
ארוחה בלתי נשכחת במסעדת המייסדים 16
מרק השורבה של בני הדייג הנחמה שלנו לחורף
להתאהב כמו איטלקי
שווה לגדל בשבילה כרס
רכבת אקספרס לאיטליה