נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

מנות חורף בטוצ'קה
טוצ'קה היא קונדיטוריית בוטיק מקסימה, לה שני סניפים – בתל אביב ובפתח תקווה (ובקרוב סניפים נוספים). המקום מתמחה באפיית לחמים מיוחדים עשויים ממחמצת, וללא שמרים ומשפרי אפייה. בין הלחמים: אגוזים ותמרים, זיתים, עגבניות, זרעי שיפון כפרי, שיפון וצימוקים, סובין כפרי, דגנים, כוסמין, קסטן ועוד. יש גם פוקאצ'ות ובגטים, קינוחים אישיים כמו טארט שוקולד קרמל; טארט לימון; איבון (מוס גבינה, קרם תות וקונפי תות ועוד). ניתן להשיג גם לחמים ללא גלוטן וקינוחים ללא סוכר.

בטוצ'קה השיקו עכשיו תפריט חורף, שכולל מנות כמו מרק היום (32 ₪, מגיע עם סלסלת לחמים); פסטה עם פטריות (54 ₪); קיש היום עם סלט ירוק (46 ₪), וזה בנוסף לתפריט הסלטים והכריכים. ביקרנו בסניף בפתח תקווה, ומאוד אהבנו את הפרזנטציה המרשימה של הלחמים והמאפים. את הארוחה פתחנו במיץ גזר טרי, ניסינו את מרק הבצל, שהיה פיקנטי ועשיר, והגיע עם שני סוגים של לחמים – לחם דגנים ולחם זיתי קלמטה. הלחם היה מעולה, וכך גם הקיש שהזמנו שהיה עם בצל וכרישה. לקינוח טעמנו את הטארטלט לימון ולגמנו קפה הפוך מצין. בטוצ'קה יש גם ארוחות בוקר, כריכים בטווח מחירים של 16-38 ₪ וסלטים, שהמומלץ בהם הוא רוזנטלס – חסות ועלים ירוקים, אגס ביין, גבינה כחולה ופקאנים.
פסטה פטריות בטוצ'קה. צילום: יחסי ציבור
חם בלינק
הביסטרו-בר הירושלמי של יהודה אסלן, לינק, חוגג 18 שנים עם תפריט שכולל מנות כמו שישי ירושלמי – שקשוקות בכל הצבעים, קובה חמוסטה, עין על אורז, חריימה דגים ועוד. בתפריט החורף יהיו גם מנות כמו חזה עוף בסגנון ניו אורלינס; סופריטו המוגש עם עוף או בשר; מקלובה ירושלמית; דג לברק שלם ורביולי פראסה של פרטלי.
לינק, ירושלים
תפריט חורף בהרברט סמואל הרצליה
קובי אוחיון, שף מסעדת הרברט סמואל הרצליה (כשרה), הוסיף מנות חדשות לתפריט, כמו: אנטריקוט 7 שעות - נופל מהעצם, קרמל בצל ויין לבן, ניוקי פלאנצ'ה; אספרגוס מלך היער – פולנטה רכה, שמן כמהין; ראמן פטריות ובשר - אטריות סובה, רוטב שום צ'ילי; ראגו טלה ופיצ'י - טלה ועגבניות בטעם עמוק, בישול ארוך על אש קטנה ועוד. מחיר עסקית צהריים: 88 ₪.
הרברט סמואל. צילום: יחסי ציבור
קפה גן סיפור בהרצליה
קפה גן סיפור מגיע להרצליה (הסניף הראשון נמצא בחולון), ומציע שילוב של אוכל, אהבת הספר ואירועים מעשירים לקהילה. במקום יש ספריית ילדים ומבוגרים, הרצאות, שעת סיפור מוסיקלית שבועית ועוד. המקום נמצא בפארק הרצליה, מול קניון שבעת הכוכבים, ומציע בנוסף לתפריט הרגיל גם תפריט שמתאים לילדים, וכולל פסטות, פיצה פיתה ללא גלוטן; קינוח מרי פופינס, עוגת הגזר של אליעזר ועוד. קפה גן סיפור.  צילום: לינה מיארה וערן שמר

רוסטיקו משיקה תפריט צמחוני-טבעוני חדש
רשת המסעדות רוסטיקו, שחוגגת החודש 10 שנים להקמת המסעדה הראשונה בשדרות רוטשילד, משיקה בימים אלו תפריט צמחוני וטבעוני חדש הכולל 25 מנות. מנות ראשונות וסלטים, כגון; ברוסקטה עגבניות - לחם הבית קלוי בתנור אבן עם עגבניות טריות, בזיליקום, שמן זית ושום (39 ₪), חציל מדיטרנו - ליבת חציל חרוך, פטה, פלפל קלוי ונגיעות אורגנו (לטבעונים מוגש ללא גבינה, 41 ₪), ארטישוק בכמהין - ארטישוק צלוי קלות בוויניגרט שמן זית וכמהין לבנות עם שבבי פרמז'ן (לטבעונים מוגש ללא פרמז'ן, 46 ₪) ועוד. בנוסף, מנות עיקריות כמו פסטה תוצרת בית, פיצות, ריזוטו פטריות ועוד.
רוסטיקו. צילום: שי נייבורג
חורף באובן קובן
שף ציון ברנץ ממסעדות Oban Koban (סניפים ברחוב הארבעה בתל אביב וברמת החייל) משיק תפריט חורף עם קולקציית מרקים יפניים חדשה, הרחבת קטגוריות הקארי היפני והקארי התאילנדי וקינוחים חדשים. מנות כמו: קארי יפני עם שרימפס, קלמארי, וירקות לצד אורז מאודה (68 ₪); שניצל פנקו עם אורז מאודה, מתאים כמנת ילדים (39 ₪) ועוד.
אובן קובן. צילום: שי אשכנזי
פיקניק עד הבית
מסעדת פיקניק של ליטל איטלי בשרונה משיקה שירות משלוחים המציע תפריט איטלקי מגוון, יחד עם חוויית פיקניק אשר הותאמה במיוחד לבית או למשרד. ארוחת הפיקניק מגיעה בסלסילה חד-פעמית עם שמיכת נייר משובצת, כך שניתן לערוך פיקניק על השטיח בסלון או בחדר הישיבות במשרד. תפריט המשלוחים כולל את תפריט המסעדה, למעט קפה, מאפים וכריכים קרים.


תמונות בראש העמוד ובעמוד הבית: טוצ'קה. צילום: יחסי ציבור

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח
סוהו: אסיאתית אמיתית ראשון לציון
חדש ומלוח: אנין  המסעדה החמה של ים המלח נפתחה
מה נשים אוהבות לאכול? המסעדות המושלמות לערב נשים
קינוחי שוקולד מומלצים בעוטף ובצפון
מונא - ביסטרו ירושלמי אלגנטי
איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות
מה לאכול בזמן מלחמה? 5 מאכלים שעוזרים להפחית מתח וחרדה
הצבא צועד על קיבתו: מצפון לדרום - העמותות שמאכילות
הצטיידות לשעת חירום: המזון הנכון בשעת חירום