נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

בלב רחוב נחלת בנימין המתעורר לחיים מחודשים, נפתחה בימים אלה 'ג˙שן', מסעדת בשרים ייחודית וכשרה בבעלות שף גיא לוי. ג˙שן, אי של שקט בתוך ההמולה התל אביבית הסואנת, שמה לעצמה כמטרה להביא אל שולחן סועדיה את חוויית הסעודה המשותפת. בארוחת בשר משותפת מעניקה ג˙שן לסועדיה את האפשרות לבחור בעצמם את נתחי הבשר ואת משקלם. נתחי הבשר יוגשו אל מרכז השולחן על גבי גריל ייחודי, בעיצוב אישי, ומעליו פלטת שיש. מלבד אופן ההגשה המשותף, ניתן להזמין את אותם נתחים גם כמנות אישיות על גבי פלטות שיש אישיות. את מנות הבשר ילוו תוספות של אורז מסוגים שונים ובתיבולים מגוונים.

שף גיא לוי מאמין באוכל פשוט המסב עונג ומבוסס על חומרי גלם איכותיים ביותר. במטבחו, מביא גיא לידי ביטוי בכל יום מחדש את שפע היצירתיות הגלום בו, לצד הניסיון העשיר שלו בטיפול בבשרים. כך בונה גיא חוויה קולינרית עם טביעת יד אישית וייחודית, המעבירה אל הסועד את הבנתו ואהבתו הגדולה לבשר על סוגיו השונים.

גם בעיצוב המסעדה מנסה ג˙שן לשמור על אינטימיות ופשטות. המוטיבים המנחים בעיצוב הם מוטיבים חמים, בצבעי אדמה עם שימוש מרובה בעץ, לצד נגיעות עדינות של צבע ותאורה חמימה, היוצרים יחד חלל נעים וביתי. מקרר יישון הבשר המקדם את פני הסועדים וממוקם בפתח המסעדה מייצג את השקיפות המלאה, הבאה לידי ביטוי גם בחלון ההצצה אל המטבח מתוך חלל המסעדה.

בג˙שן תמצאו חדר פרטי רחב ידיים, הממוקם בקומה השנייה, במנותק מחלל המסעדה. לחדר הפרטי אופי אינטימי ויש בו מערכת סאונד נפרדת וכיסוי אינטרנטי. הוא נועד לעריכת אירועים פרטיים ועסקיים לכ-35 איש, ומושלם למצגות, כנסים קטנים ואירועי חברה באווירה נינוחה, והכי חשוב, עם אוכל משובח.

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
גשן בתל אביב
053-4362840

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח
סוהו: אסיאתית אמיתית ראשון לציון
חדש ומלוח: אנין  המסעדה החמה של ים המלח נפתחה
מה נשים אוהבות לאכול? המסעדות המושלמות לערב נשים
קינוחי שוקולד מומלצים בעוטף ובצפון
מונא - ביסטרו ירושלמי אלגנטי
אדלינה - כשהמטבח הספרדי פגש את הגליל המערבי
ריבר באר שבע – להתאהב בטעמים האסיאתיים
פטריקס באר שבע – החוויה המושלמת