נגישות
נגישות

מסעדות ללא גלוטן שוות במיוחד לחולי צליאק

אסייתית, איטלקית או אולי מסעדת בשרים ודגים? ריכזנו לכם מסעדות מומלצות ללא גלוטן מכל סוג שרק חלמתם למצוא, כי גם כשיש צליאק, אפשר ליהנות מקולינריה משובחת!

ביקורת מסעדות חדשות מהצלחת
ישראל דושי
תאריך פרסום: 08/08/2023, 12:39
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

חשבתם שלהיות צליאקי זו קללה? שאוכל נטול גלוטן הוא גם נטול טעם? תחשבו שוב... רבים וטובים חושבים שצליאק משמעו שוטטות בין מסעדות חסרות טעם וריח, ושאוכל ללא גלוטן הוא כמו בראד פיט בלי אנג'לינה. ובאמת, אחת המשימות הקשות ביותר לחולי צליאק ובני משפחתם היא מציאת מסעדות מומלצות ללא גלוטן בתפריט. בדיוק בשביל זה אנחנו כאן. לכבוד יום הצליאק הבינלאומי שמתקיים ב-13 לספטמבר, ליקטנו לכם עולם ומלואו של מסעדות ללא גלוטן, עם מנות מנצחות ואוכל גורמה בלתי נשכח מכל הסוגים ובכל הסגנונות שרק רציתם למצוא. אז חולי צליאק – קבלו את מיטב המסעדות ללא גלוטן, שיעשו לכם טוב בבטן ובנשמה.

על בשרים ודגים  - לקרניבורים שבצליאקים

רד בורגר

מסעדת המבורגרים מעולה עם מבחר מדליק של המבורגרים צליאקיים בשילוב צ'יפס קראנצי', נשנושי פתיחה טעימות, מגוון בשרים על הגריל, כמו: סטייק שאטו ופילה בקר, וקינוח מושלם של פאדג' שוקולד ללא גלוטן.

צילום: רז בורגר

רז בורגר. גד מכנס 2, נתניה,  053-9418462

אגאדיר

גם בסניפי הרשת המוצלחת אגאדיר, חשבו על הצליאקים עם מגוון גדלים וסוגי המבורגרים העשויים מ- 100% בשר טרי, כולל מנות פתיחה מגניבות, כמו: כנפיים פיקנטיות, סלטים, צ'יפס ומנות בשר רבות כמו כבדי עוף וחזה עוף טנדורי ללא גלוטן.

צילום: אגאדיר

אגאדיר. שדרות יצחק רבין 10, ירושלים, 053-4259128

אורי בורי

אורי בורי המיתולוגית מכילה את כל ממלכת הדגים שרק חלמתם למצוא, כשמרבית המנות במסעדה מופיעות גם בגרסה ללא גלוטן. ממנות ראשונות, לחם ללא גלוטן שניתן להזמין במיוחד כדי לטעום ממטבלי המקום, בשר סרטנים עם אצות ים ועוד מנות רבות ומפתות במיוחד.

צילום: מסעדת אורי בורי

אורי בורי. ההגנה 2, עכו, טלפון: 04-9552212

לחם בשר

מסעדה שמשלבת בין שני הדברים הטעימים ביותר, הלא הם לחם ובשר

עם תפריט עכשווי וטעים, המציע נתחי בשר מובחרים שעברו תהליך יישון, מגוון מאפים שנאפו בטאבון המקומי, שפע מנות ראשונות וטעימות, כמו: חציל בטחינה או סלט פרגיות ומנות בשר משובחות כסינייה טלה או פילה סינטה. כל מנה היא משובחת ותואמת גם לאנשי הצליאק שבחבורה.

לחם בשר. דוד רמז 4, ירושלים, 053-9369023

מוזס

אחת המסעדות המותאמות ביותר לחולי צליאק היא מוזס, שמציגה מגוון נכבד של מנות נטולות גלוטן, כמו: המבורגרים בלחמניות ללא גלוטן, דגים, עופות, סלטים, כריכים, בשרים ותוספות מגניבות של צ'יפס, צ'יפס בטטה, פירה וגם כמובן שלל קינוחים נטולי גלוטן ועמוסי טעם.

צילום: מוזס

מוזס. הברזל 26, רמת החייל, תל אביב, 03-6494747

מסעדות איטלקיות – קולינריה משובחת מארץ המגף 

לא ייאמן, אבל אפשר בהחלט למצוא מסעדות איטלקיות עם אוכל איטלקי מושלם – פסטות, פיצות, קלצונה ולזניה, והכל ללא גלוטן ותוך כדי התחשבות בצליאקים שבחבורה.

פרליטה גדרה

מסעדה איטלקית משובחת שהופכת בלילה לפאב מדליק, מציעה תפריט בלתי נדלה של פסטות, פיצות ולאלו מכם שנמנעים מגלוטן - פיצות מטורפות וטעימות להפליא, מגוון סלטים ופסטות כמו פוטנסקה - העשויה עם אנשובי. הכל טעים וללא גלוטן. לקינוח, בראוניז שוקולד טבעוני ומושלם.

צילום: פרליטה

פרליטה גדרה. הבילויים 12, גדרה, 053-9417182

טירמיסו

מעבר לאוכל איטלקי מעולה, תמצאו כאן גם אוכל טבעוני נהדר הכולל ארוחות בוקר שוות, מנות פתיחה, כמו: פרחי כרובית ובטטה, סלטים, פיצות, פסטות וניוקי, כשלכל מנה יש את גרסת ה'גלוטן פרי' שלה. כל המנות משדרות את איטליה בשיאה, לצד המנות לחולי צליאק.

צילום: טירמיסו

טירמיסו. שדרות הים התיכון 1, אשדוד, 053-9441932

נונו 

נונו היא עולם ומלואו של מסעדה איטלקית וטעימה המייצרת את הבצקים, הגלידה היין והפסטות שבמקום בדרך מסורתית, שהופכת את הטעם לבלתי נשכח. בתפריט תמצאו מנות רבות ללא גלוטן, מנת פתיחה, כמו: סשימי דג ים, סלט חסות, פיצות כדוגמת פיצת פונגי או פיצת כמהין ועיקריות מופלאות, כמו: קדירת פירות ים או רביולי גבינות.

צילום: נונו

נונו. ז'בוטינסקי 2, הוד השרון, 09-835-3600

אגס ותפוח

מדובר במסעדה צמחונית חלבית, מהמסעדות הוותיקות והטובות שבירושלים,  ובה תוכלו להזמין שפע מנות מיוחדות ללא גלוטן, כמו: סלטים – סלט יווני או סלט סלמון, פיצות ולזניות ללא גלוטן, פולנטה ופסטות במגוון סגנונות, כמו אל פומודורו. מושלם ונטול!

אגס ותפוח. כיכר ספרא 6, ירושלים, טלפון: 02-6230280

לכל המסעדות האיטלקיות ללא גלוטן

האסייתיות נטולות הגלוטן ועמוסות האומאמי

בעולם המסעדות האסייתיות ישנו גיוון רב ומשובח של מסעדות ללא גלוטן, המציגות תפריטים מגוונים וטעימים במיוחד, התפורים עפ"י טעמכם האישי.

ג'ירף

רשת סניפי הג'ירף הפכו כבר מזמן לשם דבר בכל הנוגע לאוכל אסייתי, ובצדק רב. מדובר במטבח הלוקח השראה ממזרח ומערב ומציג תפריט ומגוון חדשני של מיטב המאכלים האסייתיים הידועים, רק ללא גלוטן. מרקים, מנות ווק, סושי וכו', כשחלק מהמנות ניתן להזמין ללא גלוטן, אך עמוס בטוב טעם.

צילום: ג'ירף

ג'ירף. שחם 30, פ"ת, 053-6242269 וביתר מסעדות הסניף

אקא

אקא היא מסעדה אסיאתית עם תפריט מגוון במיוחד הכולל את מיטב מנות הז'אנר -  נודלס, סושי, מרקים, קומבינציות מיוחדות וקינוחים. מנודלס טופו, דרך שיפודי פרגית על אורז, שרימפס וקלמרי אסיאתי, ועד לספייסי קריספי טונה למון – כל המנות מופלאות, מתובלות בקפידה ומביאות את אסיה לחך.

אקא. נחל זוהר 22, מודיעין, טלפון: 08-9717993

אובן קובן

מסעדה יפנית המציגה שלל מנות נודלס ללא גלוטן, המתבססות על אטריות אורז, מגוון סלטים אסייתיים לאנשי הצליאק, כמו למשל: סלט האצות או אטריות השעועית, שפע מנות עיקריות וקינוחים של ארסנל הארטיקים הטעימים המיוצרים ומוגשים במקום. לא תרצו להפסיק ללקק.

צילום: אובן קובן

אובן קובן. הארבעה 16, תל אביב, 053-9365722

טאטאמי

מסעדה אסייתית מעולה שזכתה בשנים האחרונות בתואר ה-Vegan Friendly. מגישה תפריט נטול גלוטן, הכולל ראשונות, מאקי, סושי, ניגרי, סלטים ומוקפצים, כשמומלצי נטול הגלוטן הם סלט סעודת הקיסר - אטריות שעועית שקופות, עגבניות שרי, בצל סגול, בצל ירוק, סלרי, עוף קצוץ, מיקס עלים, צ'ילי ושבבי בוטנים ברוטב ליים דקלים פיקנטי, ומנת הווק 'אבי הקו סאי סטיר-פריי' - פירות ים מוקפצים בוויניגרט סוכר דקלים וחלב קוקוס עם אטריות אורז, ירקות, תרד, כוסברה ובוטנים. בגזרת הסושי, תוכלו לבקש כל שחפצה נפשכם בגרסת הצליאק.

טאטאמי. שדרות הנשיא 134, חיפה. 053-6130758

טנדורי

טנדורי, שכבר מזמן הפכה למקום עלייה לרגל לחובבי האוכל ההודי, מציגה תפריט שלם ומושלם ללא גלוטן, הכולל: בשרים, תבשילים, מרקים, בשרים, לחמים וקינוחים ללא גלוטן, אך עם ים טעמים. מנות ראשונות, כמו: בטטה וואדה, פאפאד העשוי מקמח עדשים נפלא, כנפי עוף בג'ינג'ר או מיקס פלטה בשרית, מעדני קארי, לחמים מקמח עדשים וכמובן קינוחים החפויים מגלוטן, כמו הגולב ג'מון או הטרופי מנגו. טיסה קולינרית להודו נטולת הגלוטן!

טנדורי. זמנהוף 2, תל אביב, 053-9442893 ובשאר הסניפים.

לרשימה המלאה של מסעדות ללא גלוטן

חלק מן המסעדות המופיעות בכתבה הינן לקוחות rest אך נבחרו ללא שיקולים מסחריים

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
רד בורגר בר בנתניה
053-9418462
אגאדיר ירושלים בירושלים
*5690
לחם בשר בירושלים
053-9369023
מוזס בתל אביב
053-7104407
פרליטה גדרה בגדרה
053-9417182
טירמיסו באשדוד
הזמנת שולחן
053-9441932
נונו הוד השרון בהוד השרון
הזמנת שולחן
ג'ירף בפתח תקווה
הזמנת שולחן
אובן קובן בתל אביב
הזמנת שולחן
053-9365722

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
יום הזיכרון: פיגועי מסעדות וברים – חלק שני
יום הזיכרון: פיגועי מסעדות וברים - פרויקט מיוחד
3 מתכוני לביבות שנראות כאילו ממש השקעתם
החופש לאכול: מתכוני עוגיות ללא סוכר וללא פחמימות
לכבוד יום הפונץ' הבינלאומי: מתכון לפונץ' המושלם!
מתכונים לראש השנה: ארוחת החג של השפים
מילקשייק שוקולד מפנק- מתכון כמו של גלידריה!
יום הסושי הבינלאומי מציג: גלגולו של סלמון
חג ״לפני המצות״ שמח!
נויפלד מציג: שישי לווינסקאי
אייל שני עושה גלידה, מה, לא נטעם?
אמורה מיו, אהבה איטלקית