נגישות
נגישות

מסעדות לילדים -על קולינריה ילדותית מנצחת

איפה הבולונז והשניצלים הכי טעימים? היכן מסתתר המבורגר מהסרטים או ארוחת בוקר לקטנטנים? קבלו 8 מסעדות שמתאימות לילדים, עם אוכל מזין וטעים לקולינריה מושלמת!

חדשות האוכל חדשות מהצלחת
אורלי בויום
תאריך פרסום: 14/07/2022, 13:44
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

החופש הגדול הגיע ואיתו ילדים מורעבים שמאסו באוכל הבייתי שההורים מגישים ודי בצדק, אז למה לא לצאת ולתור את עולם המסעדות ולחפש אחר מנות הילדים הטעימות והמופלאות ביותר, שמסתתרות במסעדות משפחתיות. ארוחות ילדים הפכו בשנים האחרונות לעניין מרכזי בתפריטים השונים של המסעדות שמתחרות ביניהן על ליבם וקיבתם של הילדים כלקוחות סופר דופר כנים ובררנים. אז לאור התחרות הזו, בחרנו עבורכם את המסעדות עם תפריט הילדים הכולל את המנות הכי טעימות ומיוחדות, הכי מושחתות ומתוקות ולפעמים גם בריאות -  כי אין ברירה, יש הורים שממש מקפידים בנושא וחיים ונושמים קינואה על סויה. אז הנה ה- TOP 8 – של קולינריה ילדותית מנצחת!

צילום: שאטרסטוק

צפון

אל גאוצו' – שעטנז מנצח של כל מה שילדים אוהבים

נקניקיות, שניצלים וצ'יפס והילדים שלכם מבסוטים לעד! אל גאוצו', מסעדה דרום אמריקאית וותיקה מציגה תפריט עם מנעד רחב של מנות מצוינות הכוללות בשרים משובחים, סטייקים, עוף, דגים, פסטות וגם תפריט ילדים מגוון טעים ועשיר. הילדים יוכלו לבחור בין נקניקיות צ'וריסו, שניצלונים חזה עוף עוד, כשכל המנות מגיעות עם צ'יפס וכוס שתייה – מנה הגונה ומושלמת. מחיר: 59 שקלים למנה.

צילום: אל גאוצו'

אל גאוצו'. שדרות עובד בן עמי 2, נתניה, 053-9442462

פינגווין – פסטה בולונז מנצחת לאיטלקים בנפשם

המטבח האיטלקי הוא אחד המטבחים האהובים על מרבית הילדים ובפינגווין, המסעדה האייקונית שקיימת משנות ה-40 והפכה כבר מזמן למקום עלייה לרגל, הילדים יוכלו 'לעוף' על מגוון מנות מושקעות ומשובחות במיוחד. ממנות בשריות כמו המבורגר 160 גרם המוגש עם צ'יפס, שניצל מעולה על צ'יפס או חזה עוף העשוי על הגריל המוגש עם צ'יפס או אורז. ושיא השיאים היא פסטת בולונז' קלאסית וטעימה להפליא העשויה כהלכתו עם בשר בקר קצוץ ברוטב עגבניות שעוטף את הספגטי הארוך הזה עם אפקט 'הפרצוף המלוכלך' בסיומו ותודה לממציא המטליות הלחות! מחיר: המנות נעות בין 29-42 שקלים למנה.

פינגווין. שדרות הגעתון 31, נהריה, 053-9444191

סירין – ארוחת גורמה צרפתי לילדים בניחוח אצולה גלילית

הייתם מאמינים שקיימת מסעדת שף צרפתית שמגישה מנות משובחות ומיוחדות לילדים? כזו בדיוק היא מסעדת סירין שבכפר קיש, מסעדה צרפתית שמאמינה שגם לילדים מגיע גורמה מפלאי המטבח הצרפתי הקלאסי ומציעה כמה אפשרויות - פסטה ברוטב עגבניות, פסטה ברוטב שמנת, מנת שניצל/פרגית או המבורגר בליווי של צ'יפס או אורז כשכל המנות טעימות במיוחד. מחיר: 45-49 שקלים למנה.

צילום: סירין

סירין. כפר קיש, גליל תחתון, 053-9428631

BBB ארוחת המבורגרים מנצחת לילדי הז'אנר

אם כבר המבורגרים אז כדאי לאכול את הטופ שבהם! רשת המבורגריות שכבר מזמן הפכה לשם דבר בארץ עם אווירה של דינר אמריקאי והמבורגרים שכולם – ילדים ומבוגרים כאחת אוהבים! ארוחת הילדים כוללת מנה עיקרית לבחירה: המבורגר או שניצלונים או חזה עוף הלחמנייה לצד פירה, צ'יפס או אורז ביחד עם כוס שתייה, כדור גלידה לקינוח ואפילו הפתעה! כל הטוב הזה יגרום להם לאושר עילי כזה שמגיע אחרי המבורגר מושלם. מחיר: 47 שקלים למנה.

לחצו לסניפי BBB.

מרכז

ביתא קפה – ארוחות רציניות ובריאות לילדים שמסמפתים ומכבדים קולינריה טובה

רשת בתי הקפה השכונתיים מתייחסת בכבוד רב לילדי החופש עם תפריט טעים ובריא הכולל את האפשרויות הפשוטות יותר של שניצלים, טוסט גבינה או פסטה ברוטב ועד לאופציות המורכבות יותר למתוחכמים שבהם. מנה מצוינת של שיפודי עוף בוויניגרט ועגבניות צלויות עם תוספת של פסטה ושעועית ירוקה בשמן זית או מנת שיפודי סלמון עטופים ברוטב מתקתק לצד אורז ואפונה ירוקה או לחילופין מנה של קבב עסיסי ברוטב עגבניות עם אורז  - שלוש מנות שהיו גורמות גם להורים להזיל ריר ולטעום מהמנה עד כדי לחסלה מבלי משים. מחיר: המנות נעות בין 32-46 שקלים למנה בהתאם למורכבותה. לחצו לסניפי ביתא קפה

צילום: שאטרסטוק

מינה טומיי – מנות אסייתיות מושלמות, מוקפצות ובריות על סויה וטופו

מינה טומיי מציגה לילדי החופש את טעמי המזרח הרחוק עם חמשת המטבחים הבולטים ביותר: הודו, ווייטנאם, קוריאה, יפן ותאילנד כשכל מטבח אישיות וטעמים משלו. בין מנות הילדים תמצאו 3 אופציות: שניצלונים מצופים בפאנקו עם אורז לבן, נודלס ילדים  - אטריות ביצים עם עוף או טופו ברוטב סויה מתקתק ומנת פרייד רייס - אורז מוקפץ עם ירקות ועוף ברוטב מתקתק. מחיר: 42 שקלים למנה.

מינה טומיי. הארבעה 17, תל אביב, 053-6130332

מקס ברנר -  ארוחת מתוקים מושחתת לבוסט של הלייף

הרבה הורים אולי יצקצקו על ארוחה שכזו, אבל פעם ב... בהחלט מומלץ לאפשר לילדים חגיגת מתוקים ולתת להם את ה'לונה פארק' של כל הקינוחים בעולם כי אחרי הכל זה החופש הגדול ו'הכל אני יכול'. מקס ברנר מכירים היטב נפשם ורצונם של ילדים והסניפים השונים הלכו על כל הקופה כדי להגיש לילדים ארוחת ילדים מושחתת וטעימה! הם יוכלו לבחור בין פיצת גושי שוקולד עם מרשמלו ושוקולד לבן נמס, קרפ מרשמלו נמס עם דובונים וקצפת, וופל עוגת גושי שוקולד נמסים עם גלידת עננים לבנה ושוקולד חלב לשפוך מעל או לעשות שרינג עם ה'בסטי' מהכיתה ולקחת את 'מסיבת בלגן השוקולד' שזה עוגת בוץ שוקולד חמה בתוך בריכת שוקולד, עם אי של קצפת וגלידה והמון סוכריות צבעוניות של חגיגה. מחיר: המחיר נע בין 29-29 שקלים, למנה מעט מסיבת בלגן שעולה 69 שקלים.

צילום: שאטרסטוק

לחצו לסניפי מקס ברנר.

גואטה – קוסקוס מנצח לילדים עם אוכל ביתי בוורידים

אמא לאה שהיא הלב של מסעדת גואטה המציגה את מיטב האוכל הטריפוליטאי מכינה את הקוסקוס הטוב ביותר שטעמתם. במסעדה יש אוכל ביתי מעולה שיביא אתכם למחוזות לוב עם תבשילים, מפרום, חריימה וגם מנת ילדים מנצחת לילדים שיודעים להעריך אוכל ביתי מהו! קבלו במחיאות כפיים סוערות את מנת הילדים - מנת קוסקוס עם ירקות של סבתא, תפוחי אדמה מתקתקים וקציצה כמנה שגם כל מבוגר היה מת לקבל והילדים יטרפו בשקיקה! מחיר: 36 שקלים למנה.

צילום: גואטה

גואטה. שדרות ירושלים, יפו תל אביב. 053-9379269

 לרשימת המסעדות המלאה באתר Zap rest

*חלק מן המסעדות המופיעות בכתבה הינן לקוחות rest אך נבחרו ללא שיקולים מסחריים

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
אל גאוצ'ו בנתניה
הזמנת שולחן
053-9442462
סירין בכפר קיש
053-9428631
מינה טומיי תל אביב בתל אביב
053-6130332
גואטה בתל אביב
053-9424696

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
אוכל מוכן לפסח 2024 – על האוכל הכי מומלץ בלי מאמץ
איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות
פורים 2024 – מצעד משלוחי המנות הגדול
המסעדות המומלצות לחורף 2024: מלחמה ומנות מנחמות
וולנטיין דיי 2024 – מסעדות מומלצות לדייט ראשון
דרום אדום 2024 דווקא השנה – המסעדות המומלצות
מסעדות שחוזרות לשגרה בצל הלחימה
מסעדות חדשות שנפתחו בזמן המלחמה
קפה עוטף באהבה – הפרויקט למען מפוני העוטף
העונה ה-11 של מאסטר שף סוגרת נבחרת והבוחשת מלרלרת
ארוחת ליל סדר במסעדה 2024 – סעודות פסח הכי שוות!
חג ״לפני המצות״ שמח!