נגישות
נגישות

לילה לבן תל אביב 2022- האירוע שאסור לכם לפספס

הלילה הלבן בתל אביב חוזר השנה, לאחר שנתיים של פגרת קורונה. אז איפה חוגגים? והכי חשוב – איזה מסעדות פתוחות 24/7? הפרטים הטעימים בפנים!

חדשות האוכל חדשות מהצלחת
סתיו קורן
תאריך פרסום: 22/06/2022, 11:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

הערב, ה-30.06.22 ייחגג הלילה הלבן בתל אביב - לילה שכולו מוקדש לחגיגות העיר הלבנה. והפעם, זו סיבה אמיתית למסיבה - זו בדיוק השנה ה-20 לחגיגת הלילה הלבן, שכבר הפך למסורת מאז הוכרזה תל אביב על ידי ארגון אונסקו כעיר מורשת עולמית. גם השנה, כמו בכל יום חמישי האחרון של חודש יוני, הופך הלילה לחגיגה - כמו שרק העיר ללא הפסקה יודעת לחגוג: כל המסיבות והמופעים, התערוכות והסרטים, בחגיגה אחת גדולה וממכרת, שיש בה מקום לכולם – מהגדול לקטן. הצעירים יוכלו לרקוד בהופעות רחוב מגניבות, הילדים יוכלו ליהנות ממסיבת פיג'מות בבית אריאלה, והמבוגרים יפצחו במחול בריקודי עם. החגיגות עצמן יחלו כבר בשעה 17:00 בערב ויימשכו עד לשעה 5:00, כיאה למסורת מנצחת של לילה לבן במיוחד.

אז הנה לפניכם, כל המסעדות שפתוחות עכשיו בלילה הלבן בתל אביב.

לילה לבן בשדרות רוטשילד

החל מהשעה 22:00, תוכלו להנות מהופעות מוזיקליות בשדרות רוטשילד. לאורך השדרה יופיעו מספר הרכבים מוזיקליים שווים במיוחד, ביניהם ההרכב המוזיקלי הבינלאומי Marbl, שמתאפיין במוזיקת רוקנרול מקפיצה, זמרת הרוק שירה ויזל, ולהקת "אחשלי בחשלי".

איפה אוכלים? בנדיקט רוטשילד

אחרי שתקפצו בהופעות הרחוב ותוציאו מלא אנרגיות, בטוח יהיה לכם חשק לאיזה אגז בנדיקט מושחת שיפצה על הקלוריות שאיבדתם! אז אם גם אתם חובבי ארוחת בוקר בכל שעה ביום, בנדיקט זה לגמרי המקום בשבילכם! בין אם תגיעו בשתיים בלילה, או בתשע בבוקר – תמיד יברכו אתכם בברכת "בוקר טוב!" כשתכנסו למסעדה, כי מה זה משנה מה השעה? אומלט טוב, גבינות וירקות זו תמיד הארוחה הכי טובה שיש. למסעדות נוספות בתל אביב שפתוחות בלילה הלבן המשיכו לקרוא!

צילום: שאטרסטוק
בנדיקט. שדרות רוטשילד 29, תל אביב. 053-9443406

לילה לבן בגן הפסגה ביפו העתיקה

גם ביפו העתיקה תוכלו להנות מהופעות מחשמלות וחד פעמיות. ומה בתפריט? האמן והיוצר מיכה שטרית, במופע מרגש עם כל השירים שכולנו אוהבים לשמוע. את שטרית ילווה הרכב מרשים של שבעה נגנים. חוץ ממיכה שטרית, יופיעו גם צליל דנין וקורל ביסמוט שהתגלתה על ידי לא אחר מאדם לוין, סולן להקת מארון פייב – יהיה מעניין!

איפה אוכלים? אורבנו

אורבנו הוא בר מסעדה יפואי קסום, השוכן בלב יפו במבנה אבן עתיק. לצד אלכוהול איכותי, במקום תוכלו למצוא בשרים, פירות ים, דגים, סלטים, פסטות ואפילו המבורגר, וכל זה לצד אלכוהול טוב שיעזור לכם להמשיך בחגיגות עד השעות הקטנות של הלילה.
אורבנו. עולי ציון 2, שוק הפשפשים, יפו. 03-6322490

הירח בספרייה – מסיבת פיג'מות לילדים

בשביל לא להשאיר את הילדים "מאחור" באירועי הלילה הלבן, ספריית בית אריאלה יצאה במיזם נפלא, שמאפשר לילדים לקחת חלק בחגיגות, וגם ההורים יכולים להצטרף אליהם כמובן. המסיבה תערך בשני סבבים, סבב ראשון לגילים 6-3 בשעה 18:00, והסבב השני לגילים 11-7 בשעה 19:30. גם ההורים וגם הילדים יהיו לבושים בפיג'מות, ויוכלו להנות משלל סיפורים ושירים, ובשעה 19:30 עלמה זהר תפנק בהופעה של שירי ירח מקסימים. כל הטוב הזה יעלה לכם 25 שקלים לילד + הורה, ולמחזיקי כרטיס "דיגיתל" התענוג יעלה רק 15 שקלים לילד + הורה.
ספריית בית אריאלה.שדרות שאול המלך 25, תל אביב-יפו. 03-7240555

צילום: שאטרסטוק

איפה אוכלים? אוליברי מסעדה איטלקית סיצליאנית

אוליברי היא מסעדת ביסטרו איטלקית סיצליאנית, שמחזיקה בידה את המתכון המושלם לפיצה נפוליטנה – כך תוכלו לפנק את הילדים שלכם בפיצה טעימה בטירוף אחרי הפעילות המהממת בספריה. וגם אם הם, או אתם לא בקטע של פיצה תוכלו למצוא מנות נוספות, טובות לא פחות – ביניהן לינגוויני, לזניה ועוד ועוד.

צילום: שאטרסטוק
אוליברי. שדרות שאול המלך 23, תל אביב. 053-9426855

גרוב לתוך הלילה במתחם התחנה 

תל אביב זה גרוב, וגרוב אומר שהחל משעה 21:30 במתחם התחנה- כל מי שחשקה נפשו בקצב טוב, חי ובועט, מוזמן לשמוע את המושלים בסווינג המקומי, עם הופעות של טדי נגוסה, ימן בלוז ותומר יוסף. הכניסה חופשית!

איפה אוכלים? טש וטשה, מתחם התחנה

לילה לבן אומר שצריך לחגוג, ומי כמו הגיאורגים של טש וטשה יודעים מהי שמחה. כל המנות הגיאורגיות המסורתיות, משולבות בניחוחות, בטעמים ובנגיעות של המטבח הצרפתי והאיטלקי הקלאסיים. כל אלה כמובן מגיעים עם סימן ההיכר הידוע של האירוח הגיאורגי המסורתי, שיחגוג לכם כמו שהוא יודע.

צילום: שאטרסטוק

טש וטשה, מתחם התחנה, תל אביב. טלפון- 03-6771373

לילה לבן בחוף גורדון – ריקודי עם

אם נפשכם חפצה לחגוג את חג העיר הלבנה דרך ריקודים חמימים ומאחדים, שהם חלק בלתי נפרד מהתרבות הישראלית – קיבלתם! בחוף גורדון תוכלו למצוא ערב ריקודי עם משגע בהנחיית שלמה ממן, ובליווי רקדנים מאוניברסיטת תל אביב – הכניסה חופשית וחינמית.

איפה אוכלים? סטולרו, טיילת תל אביב

מסעדת סטולרו הוותיקה, שממוקמת סמוך לבריכת גורדון, עם נוף נפלא למרינה היא מסעדה עם מטבח ישראלי מודרני, עם נגיעה של המטבח הים תיכוני – והתוצאה? מנות מופלאות וחד פעמיות! בתפריט המסעדה תוכלו למצוא מנות פתיחה קלילות כמו קרפצ'יו וסלט סלמון. בעיקריות' תוכלו להתפנק עם פיצה בטאבון בגרסה אדומה ולבנה, או בהמבורגר עם בצלים מקורמלים ביין ועוד.

צילום: סטולרו
סטולרו. אליעזר פרי 14, תל אביב. 053-9387428

לילה לבן בשרונה - בקצב ההיפ-הופ והראפ

המתחם המוכר ירים בלילה הלבן עם הופעות היפ-הופ וראפ מקפיצות החל מהשעה 20:00. הופעות של סימה נון, קפה שחור חזק ופלד - חרבות בפיתה, עם סשנים, ביטים ודיסטורשנים שלא יוכלו להשאיר אף מנמנם בלילה הלבן.

איפה אוכלים? דיקסי גריל בר, יגאל אלון

דיקסי שאוהבת ומכירה את מסורת הלילה הלבן, ומוכרת בזכות הכנפיים של דיקסי, עוף הקייג'ן והאנטרקוט האיכותי, נאמנה למסורת האומרת שבדיקסי - כל אחד יכול למצוא את המנה והטעם המתאימים לו. אמריקאי או אסייתי, בדיקסי מלקקים את האצבעות.

צילום: שאטרסטוק

דיקסי, יגאל אלון 120, תל אביב.  03-6966123

*חלק מן המסעדות המופיעות בכתבה הינן לקוחות rest אך נבחרו ללא שיקולים מסחריים

ליצירת קשר עם סתיו קורן

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
בנדיקט בתל אביב
053-9443406
אוליברי בתל אביב
הזמנת שולחן
053-9426855
סטולרו בתל אביב
053-9387428

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
השף ארז קומרובסקי: לא הייתי בוחר בדובונים וטעמי
ניב גלבוע: "הביקורות הרעות שלי הן גם הכי אהובות"
החופש לאכול - "מעכשיו גם הסוכרתיים ייהנו במסעדות"
בוקר בקפה גרג (צילום: באדיבות המקום)
יום האהבה הוא מעט מלאכותי. אני מטפח את שלי כל יום
מתכונים לארוחת הצום: מה אוכלים לפני תשעה באב?
"אני הולך – המסעדה שלכם" - חיים כהן בראיון מיוחד
מתכון מסורתי לשבועות - הורניקי של "באבא יאגה"
קפה עוטף באהבה – הפרויקט למען מפוני העוטף
העונה ה-11 של מאסטר שף סוגרת נבחרת והבוחשת מלרלרת
ארוחת ליל סדר במסעדה 2024 – סעודות פסח הכי שוות!
אוכל מוכן לפסח 2024 – על האוכל הכי מומלץ בלי מאמץ