נגישות
נגישות

פותחות את היורו: לזניה אסלית או בורקס טורקי?

המשחק הראשון בטורניר היורו עשה לנו חשק לטרוף בורקס טורקי לצהריים ולחתום את היום עם לזניה מפוארת. אתם אנשים של בורקס ואוכל שמתפורר, כזה שאוכלים עם הידיים, או יותר בקטע של סכו"ם, צילחות יפה וטעמים רעננים? הכל הולך, קדימה בואו לאכול

חדשות האוכל חדשות מהצלחת
עמית ביבר
עמית ביבר
תאריך פרסום: 08/06/2021, 0:00 תאריך עדכון: 10/06/2021, 12:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

אל תחכו לדקה ה-90! חוגגים את יורו 2020 בהזמנת משלוח או שולחן ונכנסים להגרלה שבועית על טלוויזיה או מקרר. נכנסים, מנשנשים ומרוויחים – כל הפרטים כאן

משחקי היורו נפתחים ב-11 ליוני 2021. השלב הראשון בטורניר היורו הוא שלב הבתים שיחולק ל-3 מחזורים. המדינות שיפתחו את המחזור הראשון בשלב הראשון, או במילים אחרות בלי לסבך יותר מדי – המשחק שיפתח את טורניר היורו, הוא המשחק בין נבחרת איטליה ובין טורקיה.

אז בואו נדבר אוכל, המשחק בין מלכת הפחמימות, הפסטות והלזניה, לבין המקום בו מכינים את בורקס הבורקסים, זה שהכי טעים והכי מלכלך כמובן – הבורקס הטורקי. אז מה בא לכם יותר? מה שבטוח, הערב שוכחים מהדיאטה.

איפה משדרים את המשחקים? כנסו וצאו לבלות

 הצד האיטלקי של כולנו. מסעדת ג'מה. צילום: שאטרסטוק

בוחרים בלזניה
אם אתם אנשים של רוטב, גבינה צהובה וטעמי תבלין מהצומח לדוגמת אורגנו, או בזיליקום, מקומכם בשולחן במסעדה איטלקית, כזו שיודעת איך להכין לזניה, כזו שכל פסטה נעשית בתוצרת בית וכזו שאצלה אין תפריט ראשונות ללא אנטיפסטי.

הלזניה המושלמת: במסעדת "ג'מה" מצאנו את הלזניה המנצחת, היא כוללת שינקין ומוצרלה, רוטב ביאנקה על בסיס שמנת, פרמז'ן, אורגנו טרי ושאטה. כל ביס פשוט טעים, אפילו גארפילד היה מסכים עם זה!
עוד בתפריט: פסטות מעולות עם אין סוף רטבים ותוספות מיוחדות עם שוק טלה שעבר בישול ארוך, או פסטה ירוקה עם ירקות שום ודניס, יש גם פסטות עם כמהין, פסטות לילדים ופסטות לטבעוניים.
עצה שלנו, בסיום הארוחה אל תוותרו על הצצה בתפריט הקינוחים. כבר אמרנו שאין הערב דיאטה, נכון?
ג'מה - GEMMA - תרצה 14, יפו, תל אביב, 053-9365706

 הפחמימה המנחמת של הטורקים. צילום: שאטרסטוק

בוחרים בבורקס טורקי
בואו, עזבו אותנו ממסעדות מפוארות, כאלו שאשכרה צריך לתפוס מזלג כדי לאכול בהן, באנו לזלול בורקס טורקי עם הידיים ולהשאיר סביב הצלחת ערימות של פירורים. כי ככה אנחנו אוהבים!

הבורקס המושלם: ב"בורקס טורקי" אין צורך במזלגות, כאן אוכלים הכל עם הידיים. כל בורקס מגיע שחום, בול בצבע, מתפורר וקריספי בול כמו שאנחנו מצפים ועם ביצה קשה כמובן, רסק וכל החגיגה מסביב. תוכלו לבחור גם בורקס פינוקים וליהנות מכל טוב בתוך הבורקס המנצח שלכם.
עוד בתפריט: טוסטים, באגט או לאפה עם שקשוקה, עם דג מרוקאי טעים אש, עם חביתה של בוקר או עם סביח. בכל ביס ובכל מנה מרגישים שהכל הוכן והוגש באהבה גדולה למטבח ולסועדים. פשוט כיף של ארוחה לאמצע היום, כשתופס אותנו הרעב.
בורקס טורקי - יפו 28, ירושלים, 053-9375936

לא תכננו, אבל נפתח לנו הרעב. אם גם לכם פתאום יש חשק לזלול, תפסיקו לבהות במסך ובואו לאכול! ואם אתם פחות בקטע של חלבי, או של בורקס, או של משמין בכלל, לכו על הטורקי האסלי מהכיוון השני ונסו את "הטורקיה והכבש" שמציגה תפריט שלם של שווארמה, בשרים, דונר כבש וכל מה שבשרי, טורקי וטעים!
עוד בתפריט: עסקיות פרגית, חזה עוף, שישליק, אנטריקוט, מעורב ירושלמי, קבבים ועוד. כל אחת מהמנות מגיעה עם חומוס, טחינה, חמוצים, ושתיים משלושת התוספות: אורז, צ'יפס וסלט ירקות.
הטורקיה והכבש - אבן גבירול 92, תל אביב, 053-9366498

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
ג'מה בתל אביב
053-9365706

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER

כתבות נוספות של עמית ביבר

איפה אוכלים את הסטייק המושלם בצפון?
קרניבורים אתם כאן? מסעדות בשר מומלצות בצפון
אוכל ביתי מומלץ: תרגישו בבית ותאכלו משהו!
פחמימה של נחמה: כאן תמצאו את המאפה המושלם
ככה פותחים בוקר: ארוחות בוקר משביעות ועשירות
חגיגה טעימה: הכרם - מסעדה לאירועים
חגיגה טעימה: הכרם - מסעדה לאירועים
מצאנו לכם ארבע מסעדות שף כשרות ושוות!
מסעדות בדיזנגוף – הרחוב שחזר לחיים
המאכל של המדינה
מצעד תוכניות הבישול הכי ישראליות והכי שוות
הצטרפו לטרנד: טרנדים חדשים במסעדות הישראליות 2024