נגישות
נגישות

להתראות טייק אווי: חוזרים למסעדות

יש דברים שאי אפשר להכניס לשקית קרטון וקופסאות פלסטיק - האווירה, ההגשה המפוארת והייחודית, הספונטניות של הזמנת המנות עם צ'ייסר ביד למרות שלא תכננו לשתות, בקיצור הגיע הזמן לצאת החוצה. המלצות חגיגיות של היום שאחרי

המלצות קולינריות חדשות מהצלחת
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

בואו נודה באמת, היה לנו נוח עם הקונספט הזה בהתחלה, שבו הכול מגיע עד הבית. לא רק ארוחת הצהריים שלנו, גם חומרי הגלם מהסופר, הקופסאות המדליקות בסגנון 'בשל זאת בעצמך' וחומרי הגלם מהחקלאי עד הסלון שלנו, אבל די עכשיו בא לנו קצת חופש.

הגיע הזמן ללבוש את הג'ינס החדש שכבר הפך לישן ולצאת ליהנות מאווירת שגרה שמי חשב שכל-כך נתגעגע אליה? אז הכנו את הג'ינס והמכופתרת לכבוד פתיחת המסעדות סוף סוף יום חג ויצאנו לבדוק איפה שווה לחגוג את המאורע.

התגעגענו: מה אוכלים איפה?
יוצאים לחרמון? הפסקת אוכל מפנקת

 בשר על פלטת גריל, זוכרים? מסעדת רק בשר. צילום: באדיבות המקום

ארוחה שאין לה תחליף בטייק אווי
יש מנות שאי אפשר להגיש בטייק אווי, אין, לא יעזור, צריך לשבת במסעדה כדי ליהנות מהדבר האמיתי. הדוגמה המושלמת לכך היא ארוחת קרניבורים טובה שאף שקית קרטון ואף צלחת חד פעמית לא תחליף את גריל הבשר הלוהט שהיא מגיעה איתו לשולחן.

מסעדת רק בשר היא החוויה המושלמת להתחיל בה את חגיגת פתיחת המסעדות. ההרפתקה במסעדה מתחילה בעיצוב עצמו, המקום מכניס את הסועדים לאווירה כפרית מרגיעה ואותנטית בעיצוב חומות ועם שירות חמים שמקבל את פני הסועדים בכוס יין משובח תוצרת הבית.

החוויה ממשיכה בבחירת המנות, שלא מתבצעת מתפריט רגיל, אלא מוויטרינת בשר שמציגה איכות מעוררת תיאבון בייחוד עבור חובבי הז'אנר. לאחר בחירת הבשרים, המנות מוגשות לשולחן על פלטת גריל רותחת ששומרת על האוכל ומשלימה את החוויה הקולינרית.
אמרנו כבר שאין למסעדה הזו תחליף בטייק אווי?
רק בשר - שד' בן גוריון 15, המושבה הגרמנית, חיפה, 053-9424666

 אי אפשר להוריד ממך את העיניים. מסעדת איטלקייה בתחנה. צילום: באדיבות המקום

אווירה לא נכנסת לשקית הטייק אווי
התקופה האחרונה הוציאה מהמסעדנים את המיטב, לכל דבר (כמעט) נמצא תחליף: מנות בסגנון עשה זאת בעצמך, אפילו דרך מקורית להחליף צילחות מנצח כדי לשמור על אותנטיות של מנות ועל תחושת יוקרה מנצחת במסעדות השף המצליחות. אבל אם יש דבר אחד שאין לו תחליף זו האווירה במקום.

מסעדת איטלקיה בתחנה תפסה לעצמה את המיקום המושלם, בין פסי הרכבת הישנים של מתחם התחנה בתל אביב. המתחם מעוצב בצורה שיוצרת חוויה רומנטית ומהנה עם תחושה של אירופה באוויר. המסעדה עצמה היא חלק ממבנה משוחזר וקסום והתפריט האיטלקי מזמין אתכם לטיול קולינרי בחלק הדרומי של איטליה.

אם אתם מחפשים את הדרך לחגוג את החזרה לשגרת המסעדות, זה אחד המקומות המוצלחים לעשות את זה. עם אווירה, עם טעמים, עם ניחוחות ועם תפריט לא פחות ממעולה.
איטלקיה בתחנה - מתחם התחנה, תל אביב, 053-4293949
להזמנת שולחן באיטלקיה בתחנה

 לחיי השגרה ורק בריאות! אנדלוסייה קוקטייל בר. צילום: באדיבות המקום

מסיימים את הערב בראש טוב
אם כבר לחגוג את פתיחת המסעדות, אז בואו נעשה את זה כמו שצריך!
נשב על הבר, נשתה קוקטייל נחמד, נרים כמה צ'ייסרים לכבוד השגרה וננשנש טאפאסים נחמדים. נשמע לכם מתאים?

אנדלוסייה קוקטייל בר היא עוד תזכורת נהדרת לכל מה שפספסנו בתקופת הטייק אווי והמשלוחים: לשתות קוקטייל בהמלצת המלצר או הברמן, להזמין כל פעם טאפאס אחר שיצבע  את השולחן ויהיה נחמד לנשנש ליד האלכוהול ולזרום בספונטניות עם צ'ייסר לכבוד החופש, השחרור והכי חשוב הבריאות.
אנדלוסייה תספק לכם חוויה ספרדית במיטבה עם קוקטיילים מסקרנים ואוכל מעולה. מקום פנטסטי לחגוג בו את ההתחלה של סוף התקופה הזו.
אנדלוסיה קוקטייל בר - מעבר בית הכנסת 12, כיכר המוזיקה, ירושלים, 053-9367360

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
איטלקיה בתחנה בתל אביב
053-4293949
אנדלוסיה קוקטייל בר בירושלים
053-9367360

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח
סוהו: אסיאתית אמיתית ראשון לציון
חדש ומלוח: אנין  המסעדה החמה של ים המלח נפתחה
מונא - ביסטרו ירושלמי אלגנטי