נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

לא ברור אם הקורונה מאחורינו או שמא אנחנו ניצבים בתחילתו של גל שני, אך דבר אחד בטוח: השנה כבר לא נזכה להשתתף בירידי אוכל כהלכתם.. מהסיבה הזאת, מאות מסעדות בכל רחבי הארץ שיתפו פעולה עם מספר גופים מובילים בתחום הקולינריה והכריזו על שבוע האוכל הדיגיטלי הראשון מסוגו בישראל, טעם IL. במסגרת שבוע האוכל הדיגיטלי, בין ה-28 ביוני ל-4 ביולי, תוכלו להזמין במשלוח או לקחת בטייק אווי, מנות שונות במחירים מוזלים של 39, 49 או 59 שקלים.

                        טורטליני וסלט מיסטה (צילום: כוכבה שפע)                           

אחת מהרשתות היותר מדליקות ומעניינות שתשתתף השנה בפסטיבל, היא רשת גומבה. אם תיכנסו לאתר הבית של רשת המסעדות האיטלקיות המצליחה, תגלו שגומבה הוא בחור אמריקאי ממוצא איטלקי שאוהב לאכול, נהנה לבשל ולא מאמין במשולשים אלא יותר במגשים. אך האמת היא, שכל מי שזכה לסעוד את ליבו באחד מסניפי הרשת, יודע שמדובר בהרבה יותר מזה.

לשבוע האוכל טעם IL  >>>
פסטיבל האוכל עם מיטב המסעדות האסיאתיות

רשת גומבה, שהחלה את דרכה בשנת 2012, פועלת לפי קונספט חדש יחסית בתחום המסעדנות: אוכל מהיר אך מוקפד, שמיוצר מחומרי גלם איכותיים בלבד אך עדיין מוצע במחירים שווים לכל כיס. כמו כן במסעדות הרשת לא תמצאו מלצרים אלא רק עובדי דלפק והמון לקוחות מרוצים. או במילים פשוטות: פאסט קז'ואל במיטבו!

פאסט פוד - OUT, פאסט קז'ואל - IN

עד תחילת המילניום, שלטו בכיפה שלושה סוגים של מסעדות: מסעדות מזון מהיר, מסעדות שניתן לאכול בהן על בסיס יומיומי באווירה לא מעונבת ומסעדות שיוצאים אליהן כדי ליהנות מבילוי שכולל חוויה קולינרית של ממש (Fast food, Casual dining ו-Fine dining). לפני כשני עשורים, בא לעולם סוג חדש של מסעדות, שמתקיים על קו התפר שבין מסעדות המזון המהיר למסעדות היומיומיות ושמו בישראל: Fast casual.

בדומה למסעדות מזון מהיר, גם במסעדות פאסט קז'ואל אין מלצרים ובנוסף התפריט מוצג לראווה מאחורי הדלפק שבו לוקחים הזמנות. לעומת זאת בניגוד למסעדות מזון מהיר, במסעדות מז'אנר הפאסט קז'ואל, מציעים מנות איכותיות המבוססות על חומרי גלם טריים ואף פעם לא מכינים מזון מראש אלא רק פר הזמנה.

הואיל ואין צורך להעסיק צוות שלם של מלצרים, להדפיס תפריטים ולארח סועדים לכמה שעות טובות, ניתן לקצץ משמעותית את עלויות התפעול. וכשהמסעדה גדולה ומשרתת מספיק לקוחות, עומדת לה האפשרות להציע מנות איכותיות במחירים שווים לכל נפש. זהו למעשה ההיגיון שעומד מאחורי רשת גומבה: מחירים עממיים, מנות איכותיות ונדיבות שמגיעות מהר, תעבורה גבוהה של לקוחות והקפדה יתרה על כל הפרטים, הגדולים והקטנים כאחד.

 לרשת גומבה בטעם IL >>>

                         מיני קלצונה לצד סלט מיסטה (צילום: כוכבה שפע)

היא לא דומה לאף אחת אחרת

אין ספק שבישראל לא חסרות מסעדות איטלקיות איכותיות. אך גומבה היא מהרשתות האיטלקיות הבודדות שבהן מייצרים את הפסטות מול עיני הלקוחות בכל אחד ואחד מהסניפים. ולא רק את הפסטות המשובחות מייצרים בחדר הסטרילי בעל קירות הזכוכית השקופים, אלא גם את הבצקים שמשמשים להכנת הפיצות האיכותיות של גומבה: מדי יום ביומו עומלים הטבחים החרוצים של גומבה על לישת הבצק, שבתום התפחה של 48 שעות, ייכנס לטאבון הלוהט ויהפוך לפיצות ופוקאצ'ות לא פחות ממושלמות.

הבצק של הפיצות בגומבה דק אך יציב ומסוגל להחזיק בקלות גם תוספות כבדות משקל יחסית כמו פרוסות ארטישוק לדוגמה. אך מעבר לכל זה, מדובר פשוט בבצק טעים בצורה בלתי רגילה. בין השאר תורמת לכך העובדה שבגומבה נעשה שימוש בחומרי גלם מובחרים שמיובאים היישר מאיטליה.

עוד מעניין לציין, שבשנים האחרונות מלווה את הרשת השף והיועץ הקולינרי דניאל שליט (ריבר, דיקסי, פילדלפיה, קפה רוטשילד, קיוטו ועוד). שליט אחראי בין השאר על אבטחת האיכות המחמירה של הרשת ובנוסף חתום על מנות הספיישל שמפציעות מפעם לפעם ולא אחת עושות את דרכן לתפריט הקבוע של גומבה. כך לדוגמה, מנת הארנצ'יני המושקעת של גומבה, החלה את דרכה כספיישל ובעקבות ההצלחה והביקוש, הפכה לאחת המנות היותר פופולאריות בתפריט הקבוע.

                            רביולי וסלט מיסטה (צילום: כוכבה שפע)

מה מצפה לכם במסגרת שבוע האוכל הדיגיטלי טעם IL בגומבה?

רשת גומבה מפנקת אתכם בשבוע האוכל הדיגיטלי עם לא פחות מחמש ארוחות שוות ביותר, במחירים נמוכים מהרגיל. כך לדוגמה תוכלו ליהנות לאורך השבוע שבין ה-28 ביוני ל-4 ביולי, מטורטליני שמיוצרים בעבודת יד במילוי ריקוטה ופטריות שמפיניון צלויות ברוטב של חמאה, ציר ירקות, מרווה ומחית פטריות כמהין, בתוספת של סלט מיסטה (חסה, תערובת עגבניות שרי, פלפל, צנונית, גזר ובצל ברוטב שמן זית ולימון) תמורת 59 שקלים בלבד. בקטגוריית זו תפגשו גם שילוב מנצח של סלט מיסטה ופסטה תרד במילוי בולונז, ברוטב רוזה ופרמז'ן (לזניה די קרנה). וכן, זה טעים לא פחות ממה שנדמה לכם.

תמורת 49 שקלים בלבד תוכלו להתענג על ארוחה שכוללת פיצה מרגריטה וסלט מיסטה או רביולי גבינות וסלט מיסטה ובקטגוריית ה-39 שקלים, ממתינה לכם מיני קלצונה במילוי עגבניות, מוצרלה ובזיליקום שמוגשת לצד סלט מיסטה.

זה המקום לאחל לכם, לגומבה ולכל המסעדות שמשתתפות בשבוע האוכל טעם IL, שבוע מוצלח וטעים במיוחד!

לרשת גומבה בטעם IL >>>

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
גומבה בבאר שבע
053-5494989

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח
סוהו: אסיאתית אמיתית ראשון לציון
חדש ומלוח: אנין  המסעדה החמה של ים המלח נפתחה
מה נשים אוהבות לאכול? המסעדות המושלמות לערב נשים
קינוחי שוקולד מומלצים בעוטף ובצפון
מונא - ביסטרו ירושלמי אלגנטי
קפה עוטף באהבה – הפרויקט למען מפוני העוטף
העונה ה-11 של מאסטר שף סוגרת נבחרת והבוחשת מלרלרת
ארוחת ליל סדר במסעדה 2024 – סעודות פסח הכי שוות!
אוכל מוכן לפסח 2024 – על האוכל הכי מומלץ בלי מאמץ