נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

משבר הקורונה גרם לטלטלה רצינית ביותר בענף המסעדנות הישראלי. אך ברור לכל שמי שבוחר להיכנס לתחום המאתגר הזה, לא נבהל בקלות מטלטלות. תחת זאת, מאות מסעדנים בכל רחבי הארץ, שילבו כוחות ויצרו את פסטיבל טעם IL, שבו כולכם מוזמנים ליהנות מאלפי מנות במחירים מוזלים, החל  28 ביוני ועד ה-4 ביולי.

הפסטיבל שיגיע לאן שרק תרצו

שבוע האוכל טעם IL בא לתת מענה לגעגוע הבלתי נשלט לירידי האוכל השונים. ירידים שבהם נהגנו לטייל בין הדוכנים, לנשנש מבחר מנות של מסעדות ולהיחשף ללא מעט מקומות באווירה קלילה ומבלי לקרוע את הכיס.

למתחם האוכל של טעם il. היכנסו>>
איך חוגגים במסעדת דיקסי את פסטיבל האוכל?

כיוון שהתקהלויות כרגע לא באות בחשבון, כל שנותר לעשות זה להזמין משלוח, לשים איזה משהו טוב בנטפליקס ולברוח לכמה שעות מהמציאות המוזרה שנקלענו אליה בחסות הנגיף הידוע לשמצה.  לחילופין אתם מוזמנים להגיע עם החבר'ה למסעדות השונות שמשתתפות בשבוע האוכל טעם IL, לקחת כמה מנות בטייק אווי, למצוא לעצמכם פינה טובה בפארק נחמד ולפנטז על היום שבו כל זה יהיה מאחורינו.

בשבוע האוכל טעם IL ישתתפו מסעדות מכל הסוגים: מסעדות ביתיות לצד מסעדות יוקרה, טבעוניות לצד סטיקיות ורשתות ששמות את הפיתה במרכז לצד מסעדות שף. בנוסף, ישתתפו השנה בשבוע האוכל הדיגיטלי הראשון מסוגו בישראל, מסעדות אסייאתיות רבות, שיאפשרו לכם לדמיין שקפצתם לרגע לתאילנד, יפן או וייטנאם, מבלי לעבור בנתב"ג. בואו נכיר כמה מהן ונגלה מה הן מציעות במסגרת פסטיבל טעם IL:

לרשימת המסעדות האסייתיות של טעם IL>>

 בוריטו של בורגר בר (צילום: באדיבות המקום)

בוריטו בורגר סושי – חיפה

בוריטו בורגר סושי היא המסעדה שממחישה יותר טוב מכל אחת אחרת, עד כמה הקהל המקומי מאוהב בשילובים קולינריים בלתי אפשריים. כי עם כל הכבוד למנות ישראליות כמו שניצל בבגט עם חומוס וצ'יפס, במקרה של בוריטו בורגר סושי, מדובר בשלושה עולמות שלכאורה לא אמורים להיפגש על צלחת אחת. אך במסעדה החיפאית הצעירה, הם נפגשים גם נפגשים ומתברר שמדובר אף במפגש מוצלח למדי.

אם טרם יצא לכם להכיר את המסעדה המדליקה ביותר שנפתחה לפני כחצי שנה בלבד בעיר שעל הכרמל, אין ספק ששבוע האוכל הדיגיטלי הוא ההזדמנות המושלמת. במסגרת פסטיבל טעם IL תוכלו להזמין במשלוח או לקחת בטייק אווי מנות כמו בוריטו סושי עם בקר (בקר טחון, חלפיניו, צד'ר, חציל וגמבה מטוגנים), בוריטו סושי עם עוף (עוף, צ'דר, חלפיניו, תירס, חציל, גמבה, כוסברה ושום), פילדלפיה דלוקס (סלמון, פילדלפיה, טוביקו ומלפפון) או קראנץ' בורגר (בורגר סושי עם סלמון, אבוקדו, טוביקו, סורימי ומיונז), כשכל אחת מהן תעלה לכם רק 39 שקלים.

בנוסף תוכלו להתפנק עם מנה של בוריטו סושי עם סלמון (סלמון, אבוקדו, סורימי ורוטב צ'ימיצ'ורי בצד) שתעלה לכם במסגרת שבוע האוכל הדיגיטלי, 49 שקלים בלבד.

בוריטו בורגר סושי, שדרות הנשיא 121, חיפה (משלוחים: 053-9368116)

 דנה פאד קפאו של סוהו. (צילום: איציק בראל)

סוהו – ראשון לציון

מעטים בלבד עוד זוכרים את מפעל האלומיניום שפעל בלב אזור התעשייה של ראשון לציון. לעומת זאת את מסעדת סוהו, שנפתחה על חורבותיו בשנת 2000, אין אחד שלא מכיר. סוהו הייתה המסעדה הראשונה בעיר שהגישה סושי, כשלמעשה בתחילת הדרך היא פעלה רק בערבים ונהגה להציע מנות סושי, יום אחת בשבוע בלבד. אינספור רולים עלו מאז על שולחנות המסעדה, שהפכה תוך זמן קצר לאחת מהמצליחות והמפורסמות ביותר בישראל.

במסגרת שבוע האוכל טעם IL, מציעה המסעדה שתי מנות סושי מושקעות תמורת 39 שקלים בלבד: טייפון רול (אינסייד אאוט במילוי טונה חריפה, בטטה בטמפורה, מלפפון ואבוקדו במעטפת של סלמון "מכת אש" טריאקי, מיונז, בטטה קריספי ועירית) וג'קי רול (אינסייד אאוט במילוי סלק, עירית, אבוקדו ודניס בטמפורה במעטפת של וואסבי סלק עם נגיעות של מיונז כמהין). כל אחת מהן, מורכבת, מלאת טעמים וכאילו נולדה בשביל האינסטגרם.

בנוסף מזמינים אתכם בסוהו להתענג על שתי מנות במחיר של 49 שקלים בלבד: הראשונה היא מנה תאילנדית חריפה בשם דנה פאד קפאו (רצועות בקר נברסקה עם בצל ירוק וסגול, שום, צ'ילי חריף ובזיליקום. מוגשת עם אורז לבן וביצת עין) ומנת אטריות עשירה בכל טוב שנקראת פאד תאי סוהו ספיישל הכוללת אטריות אורז רחבות, ברוקולי, פורטובלו, שעועית ירוקה, בצל ירוק, בטטה, רצועות בקר, שמן כמהין, נענע, פלפל חריף, סויה ומעט רוטב פטריות.

אבל זה לא הכול – תמורת 59 שקלים בלבד תוכלו להתוודע למנה ייחודית של לברק וויאטנמי הכוללת קוביות לברק מוקפצות על הפלאנצ'ה עם בצל ירוק, בצל סגול, סויה וצ'ילי, על מצע טחינה ומעל זרעי עגבנייה, לימון, שמן זית ועלי כוסברה.   

סוהו, משה בקר 15, ראשון לציון (משלוחים: 053-9368350)

ג'אפן ג'אפן – ירושלים

הסניף הראשון של רשת ג'אפן ג'אפן בא לעולם ב-2004 בירושלים. ההצלחה של הסניף המקורי הובילה לצמיחת הרשת, שמאז ועד היום מתפתחת בקצב ממוצע של סניף חדש מדי שנה. בג'אפן ג'אפן מקפידים על שימוש בדגה טרייה בלבד ועל שימוש בחומרי גלם מובחרים שעושים את דרכם הארוכה מהמזרח הרחוק למטבחי הסניפים. כמו כן כל הרטבים מיוצרים במיוחד עבור סניפי הרשת ובכל סניף וסניף מייצרים את אטריות הביצים הנהדרות שמזוהות עם הרשת, בייצור עצמי.

במסגרת שבוע האוכל הדיגיטלי תוכלו להזמין מהסניף שפועל בדרך חברון בירושלים קומבינציה שלמה הכוללת 16 יח' סושי, העונה לשם קומבינציית קיוטו (9 יח' אורומאקי סלמון ואבוקדו ו-8 יח' אבוקדו מאקי) תמורת 49 שקלים בלבד וכן רול מדליק בשם סמוראי רול (סלמון בטמפורה, אבוקדו, מלפפון ובצל ירוק במעטפת סלמון צרוב ובזילוף קרם צ'ילי) תמורת 39 שקלים בלבד.

בנוסף תוכלו ליהנות מהמנה הפיליפינית (אטריות ביצים, גזר, כרוב, נבטים ובצל ירוק ברוטב צ'או צ'או) תמורת 49 שקלים ומפאד תאי צמחוני (קוביות פרגית בגריל, נטיפי ביצה, אורז, כרוב, גזר, בצל ירוק, פורטובלו ונבטים ברוטב הוי סטיר) תמורת 39 שקלים סך הכול.

ג'אפן ג'אפן, דרך חברון 101, ירושלים (משלוחים: 053-9431160)

 קארי גואה עם עוף או טופו של מינה טומיי (צילום: באדיבות המקום)

מינה טומיי – תל אביב

מינה טומיי היא רשת מסעדות שמציעה מנות מחמישה מטבחים שונים: ההודי, הויאטנמי, היפני, התאילנדי והקוריאני. סיפורה של מינה טומיי הוא אחד מהסיפורים המרתקים ביותר בענף המסעדנות הישראלי של העשור וחצי האחרונים. זאת כיוון שבתחילת הדרך, אי אז ב-2006, מינה טומיי הייתה בסך הכול מסעדה תל אביבית אחת, שנהנתה מהצלחה רבה מאוד. בעקבות ההצלחה נפתחה לה אחות קטנה ב-2007 אך שתיהן נסגרו בטווח של שבועיים, בשנת 2008.

שלוש שנים מאוחר יותר, הופחו במותג חיים חדשים, עם פתיחתה של מסעדת מינה טומיי בקניון קסטרא שבפאתי חיפה. בעקבות ההצלחה האדירה של הסניף החיפאי נפתחו סניפים נוספים בקריות ובתל אביב ובקרוב מאוד צפוי להיפתח סניף נוסף בעין שמר.

במסגרת שבוע האוכל טעם IL שיוצא היום לדרך, מינה טומיי תל אביב מזמינה אתכם למגוון מנות במחירים מוזלים כמו מלאיי כופתא (כופתאות תפוחי אדמה מטוגנות במילוי פניר, צ'ילי ומומביי ספייס ברוטב עגבניות חמצמץ, קשיו ושקדים קלויים) ורול סגול (סלמון, אבוקדו, מלפפון וקרם פרש בציפוי שבבי בטטה סגולה) תמורת 39 שקלים בלבד.

בקטגורית ה-49 שקלים, תפגשו מנה הודית שנקראת קארי גואה (עוף או טופו, עדשים, קשיו, בצל ואפונה ברוטב חלב קוקוס וקארי צהוב, נענע, כוסברה ואורז לבן) ומנה תאילנדית קלאסית של אטריות אורז טריות עם טופו או עוף, גזר, נבטים, ביצה, בוטנים וכוסברה ברוטב תאילנדי פיקנטי מתקתק (פאד תאי). מעבר לכל זה, תוכלו להזמין גם בננה לוטי לקינוח (במילוי בננה מקורמלת וחלב מרוכז) תמורת 19 שקלים ובקבוק של קינג פישר, בירת הלאגר ההודית זוכת הפרסים, תמורת 16 שקלים בלבד.

מינה טומיי, הארבעה 17, תל אביב. (משלוחים: 053-9381977)

פסטיבל טעם il:כל משלוחי האוכל במקום אחד

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח
סוהו: אסיאתית אמיתית ראשון לציון
חדש ומלוח: אנין  המסעדה החמה של ים המלח נפתחה
מה נשים אוהבות לאכול? המסעדות המושלמות לערב נשים
קינוחי שוקולד מומלצים בעוטף ובצפון
מונא - ביסטרו ירושלמי אלגנטי
איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות
מה לאכול בזמן מלחמה? 5 מאכלים שעוזרים להפחית מתח וחרדה
הצבא צועד על קיבתו: מצפון לדרום - העמותות שמאכילות
הצטיידות לשעת חירום: המזון הנכון בשעת חירום