נגישות
נגישות

פסטיבל ממתקים בעבודת יד בנמל תל אביב

מתוקים בסגנון פרסי עם מי ורדים וזעפרן, כדורי שוקולד וטופי בסגנון בריזלאי או פרצעלים מצופים לוטוס ופופקורן מלוח? רגע לפני פורים, בואו להצטייד בממתקים ייחודיים בעבודת יד בפסטיבל מתוק במיוחד בשוק הנמל בתל אביב

חדשות האוכל חדשות מהצלחת
מערכת  zap rest
תאריך פרסום: 03/03/2019, 0:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

פסטיבל ממתקים בשוק הנמל (צילום: אנטולי מיכאלו)

רגע לפני שפורים מגיע וסוחף אותנו לחגיגות ורוח שטות, יש אירוע אחד מסקרן וצבעוני שכדאי להכניס ללו"ז לפני שמתכננים את המטעמים שתכניסו למשלוחי המנות: בימים רביעי וחמישי (13-14 במרץ) יתקיים בשוק הנמל בתל אביב פסטיבל ממתקים בעבודת יד. בשעות 12:00-20:00 תתמלא הרחבה הדרומית של שוק הנמל בדוכנים ססגוניים של יצרני ממתקים מכל הארץ, שיגיעו להציג ולמכור את הפרשנות האישית והקצת אחרת שלהם לפינוקים מתוקים וייחודיים. בין ההפתעות שתוכלו למצוא באירוע: מרשמלו בטעמים שונים, מרנגים תפוחים במילויים מפתיעים, ממתקים ברזילאים מסורתיים, סוכריות קשות צבעוניות, מרמלדות, טופי, קרמל ועוד.

לדברי שיר הלפרן, מהבעלים של שוק הנמל: " מאז שהקמנו את השוק, היה לנו ברור שנחתור לשתף פעולה עם יצרנים קטנים ומקומיים בכדי לתת להם במה אמיתית להציג את התוצרת הנהדרת שלהם. בשנים האחרונות, הפקנו מספר אירועים שמחזקים את הקשר שלנו עם יצרנים קטנים מכל הארץ, פסטיבל יצרני הממתקים הוא המשך ישיר ומתוק במיוחד לעבודה שלנו עד כה."

מיכל רובין ביריד הממתקים בנמל תל אביב (צילום: אנטולי מיכאלו) שיתוף פעולה עם יצרנים מקומיים קטנים. מיכל רבין והסוכריות בפסטיבל הממתקים בשוק הנמל (צילום: אנטולי מיכאלו)

הדוכנים שיחכו לכם בפסטיבל:
הילה הוכמן ורונית צין קרסנטי יציעו מרמלדות מיוחדות עשויות סרפד וחוביזה, פופקורן מקורמל, פסלי סוכר וקרמל טופי; דוכן הממתקים של רותם ליברזון יתמקד בעולם הממתקים העשיר של פרס עם יצירות כמו מרציפן מסורתי בניחוח מי ורדים, סוכריות קרמל זהובות משובצות בשקדים וממתק גזר ייחודי בזעפרן; ענבר אטיס תציג ממתקי מרנג ענקיים במילויים של קוקוס קלוי ובננות מיובשות ופטל קראנץ' עם פיסטוקים ואבקת סלק; מיכל רובין המייצרת סוכריות קשות תקשט את הדוכן בשלל סוכריות צבעוניות, זעירות וגדולות, המגיעות בשלל טעמים עם ציורים וכיתובים; יערה מילגרם ספקטור, יצרנית ממתקים מהיישוב נורית שבגלבוע, תפתיע עם מיטב הממתקים של ברזי, כמו פאסוקה - ממתק מתוק-מלוח על בסיס בוטנים, ובריגדרו - מעין הכלאה בין כדור שוקולד לטופי, הממולא בשוקולד, קוקוס וטעמים נוספים; בדוכן של בקי ואתי כהן תוכלו לפגוש מוצ'י יפני – בצק אורז דקיק בשלל טעמים ובמילוי גלידה רכה; יקב תשבי יציע פירות מסוכרים של המותג היוקרתי קרוזי'ל, טבולים בשוקולד המשובח של ולרונה; וחובבי הפרצעל מומזנים ליהנות בדוכן של דניאלה ואיתי שלו שירקחו פרצעלים מצופים במתוקים ותוספות כמו לוטוס, חמאת בוטנים, פופקורן מלוח, אוראו ועוד.

פסטיבל יצרני ממתקים יתקיים בימים רביעי וחמישי, ה-13-14 במרץ 2019, בין השעות 12:00-20:00, בהאנגר 12 בנמל תל אביב.

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח
סוהו: אסיאתית אמיתית ראשון לציון
חדש ומלוח: אנין  המסעדה החמה של ים המלח נפתחה
מה נשים אוהבות לאכול? המסעדות המושלמות לערב נשים
קינוחי שוקולד מומלצים בעוטף ובצפון
מונא - ביסטרו ירושלמי אלגנטי
קפה עוטף באהבה – הפרויקט למען מפוני העוטף
העונה ה-11 של מאסטר שף סוגרת נבחרת והבוחשת מלרלרת
ארוחת ליל סדר במסעדה 2024 – סעודות פסח הכי שוות!
אוכל מוכן לפסח 2024 – על האוכל הכי מומלץ בלי מאמץ