נגישות
נגישות

פריקי על הבוקר: 5 בראנצ'ים מומלצים עם טוויסט

באנגוס סומכים עליכם שתצליחו לטרוף בשר עוד לפני שהשמש תגיע לאמצע השמיים, בבלבוי מגישים מרק וישיסואז, ובאדלינה סיפחו לתרבות הבראנץ' פירות ים וכבד עוף. חובבי בראנצ'ים מיוחדים - הכתבה הבאה היא בשבילכם

ארוחות בוקר חדשות מהצלחת
מערכת  zap rest
תאריך פרסום: 01/01/2018, 14:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

איך אתם אוהבים את הבראנץ' שלכם? אם נוח לכם להישאר באסכולת האולד סקול, אז כמעט בכל מסעדה או בבית קפה תמצאו את השילוש הקדוש של טאפאסים-לחם-ביצים, אבל אם כבר נפתחתם לעולמות חדשים וסטייק מדמם לא מאיים עליכם אם הוא מוגש לפני 12:00 -  אתם חייבים להכיר את האפשרויות הבאות.

מתעוררים נכון: מאפי הבוקר הטובים בתל אביב
ארוחות בוקר מומלצות בתל אביב
6 ארוחות בוקר טבעוניות שחייבים להכיר

אדלינה
במסעדת אדלינה בקיבוץ כברי פותחים את הסופ"ש עם בראנץ' גלילי מול הנופים הירוקים של הגליל המערבי. לפתיחה מוגשים טאפאסים כגון קרם חציל קלוי עם לאבנה בשמן זית, סלט עלים, כרובית בטחינה ועוד עם לחם ומטבלים. בהמשך אפשר לבחור בין מנות בראנץ' "קלות" כמו ביצים לבחירה עם תוספות, סלמון מעושן על חלה קלויה וביצת עין או פריקי עם ירקות העונה, לבין מנות שהן ממש עיקריות כגון כבד עוף מוקפץ ביין מרסלה ובצל עם פריקי, פילה דג צלוי ברוטב לימונית עם פירה תפו"א, פסטה פירות ים ברוטב חמאה ולימונית עם עגבניות ועשבי תיבול ועוד (בתוספת מחיר). אלכוהול נמכר במחיר מוזל, וקנקן תה מצמחי הגינה של המסעדה וקינוח אישי לבחירה יסיימו את החגיגה.

כמה: 70 ש"ח לאדם.
מתי: שישי 11:00-15:00
אדלינה, קיבוץ כברי. 053-9441321
טאפאסים באדלינה. צילום: יעל האן

אלבאבור
בראנץ' מסוג אחר מוגש באלבאבור, המסעדה הערבית בכניסה ליקנעם. במקום חביתה, גבינות וסלט מגישים כאן את פאר המטבח הערבי: מאפים ממולאים גבינה ותרד, פיתות זעתר מהטאבון, זיתים, לבנה, שמן זית, קובה מטוגנת במילוי בשר וכמובן חומוס עם גרגרים וטחינה. המנות החמות משתנות לפי העונה ומצב הרוח של השף חוסאם עבאס, למשל: קישואים ממולאים באורז ברוטב עגבניות או בוריק במילוי ביצה ותרד בר /בשר/גבינה. המחיר כולל כוללת שתיה קלה - לימונדה עם נענע או מיץ תפוזים סחוט במקום, ולקינוח מקבלים כנאפה חמימה יחד עם תה צמחים או קפה שחור.

כמה: 70 ש"ח לאדם, מינימום זוג בשולחן.
מתי: שישי 9:00-14:00, שבת 9:00-13:00 
אל באבור, יקנעם עילית. 053-9368797

בבי בר אוכל שכונתי
בר שכונתי ברחוב בן יהודה מפתיע עם בראנץ' עשיר על קו התפר שבין תל אביב למדריד. לפתיחה מוגשים מאזטים מעוררי תיאבון כמו סלט מטיאס תפוחי עץ ואגוזים, דגים כבושים ולבנה מתובלת  לניגוב עם קובנה שיצאה הרגע מהתנור. בהמשך כל אורח בוחר לעצמו מנה עיקרית כגון שקשוקה ירוקה, קציצות דגים ברוטב עגבניות, קוביות תפוחי אדמה עם בטן טלה וביצה עלומה או פסטה פפרדלה מתוצרת בית עם פרג, פורל מעושן וחלמון ביצה. את האוכל מלווים פאלוניס עם רוזטה ולימונים, בלאדי מרי מתובל כהלכה ועוד קוקטיילים ים תיכוניים מקוריים.

כמה: 32-68 ש"ח.
מתי: שישי ושבת 12:00-17:00
בבי בר אוכל שכונתי, בן יהודה 106 תל אביב. 053-9376343
עיג'ה כרובית באל באבור. צילום: בועז לביא בבי בר אוכל בבוקר. צילום: שיר ויזר

אנגוס
בכל שישי בבוקר מקבלים במסעדת אנגוס תל אביב את פני הסופ"ש עם בראנגוס - בראנץ' בשרי למביני עניין. החגיגה נפתחת בפוקאצ'ה חמה ומטבלים שמוגשים למרכז השולחן יחד עם Cold Cuts - נתחים קרים כבושים וצלויים כגון ברזאולה ורוסטביף. מי שנשאר עדיין רעב יוכל לבקש ריפיל חופשי, אבל כדאי לשמור את התיאבון למנות העיקריות: צ’רשוקה - שקשוקת צ’וריסו מבושלת בבירה; Steak & Eggs – שתי ביצי עין, סטייק שייטל וחמאה מתובלת; ביצת עין עם בייקון טלה על שעועית ירוקה, אפונת גינה ורוקט; גראטן עין – גראטן תפו”א קלאסי ועליו ביצת עין בציר טלה אסאדו; והכי הכי – ארבעה משולשי פרנץ’ טוסט במילוי גבינת גאודה ואסאדו. מנה מושחתת שמחברת בצורה מושלמת פחמימות וחלבונים. מיץ טבעי ושתיה חמה כלולים במחיר, ובתוספת 15 ש"ח ניתן לשדרג לקוקטייל בוקר דוגמת מימוזה.

כמה: 109 ש"ח
מתי: שישי 11:00-15:00
אנגוס, הארבעה 20 תל אביב. 053-5495022
 הבראנגוס של אנגוס. צילום: אנטולי מיכאלו
בל בוי
ארוחת בראנץ' יוצאת דופן מכל הבחינות בבל בוי: החל באווירה דרך האוכל וכמובן הקוקטיילים. הבר שביומיום מעוצב באווירת שנות ה-20 לובש לכבוד הבוקר בסופ"ש אווירה קלילה יותר שאפילו ילדים מרגישים בה בנוח. בתפריט מככבות גרסאות מושחתות לארוחת בוקר כמו מרק וישיסואז וקורנפלקס מעושן, האש בראונז עם סלמון מעושן ושמנת ומגדל פנקייקס עם בננה, בייקון, ריקוטה ודבש לבנדר. באגף האלכוהול מגישים פונץ' בוקר, מיץ, פרוסקו ועיירישקופי – גרסה מקורית-מקומית מתובלת בהל. ב-20 ש"ח נוספים אפשר להוסיף קוקטייל מתפריט מיוחד שהורכב לבראנצ', ואחר כך לזלוג למיטה לשנ"צ. 
כמה: 120 ש"ח לאדם.
מתי: שישי ושבת 10:00-16:00
Bellboy מלון ברדיצ'בסקי, ברדיצ'בסקי 14 תל אביב. 053-7933431 
בלבוי. מגדל פנקייקס עם בננה, מייפל ובייקון. צילום: אנטולי מיכאלו

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח
סוהו: אסיאתית אמיתית ראשון לציון
חדש ומלוח: אנין  המסעדה החמה של ים המלח נפתחה
מה נשים אוהבות לאכול? המסעדות המושלמות לערב נשים
קינוחי שוקולד מומלצים בעוטף ובצפון
מונא - ביסטרו ירושלמי אלגנטי
בראסרי עין כרם – הבילוי המושלם
פיאנו פיאנו - המנגינה האיטלקית הגיעה לנמל תל אביב
בוקר בקפה גרג (צילום: באדיבות המקום)
ארוחות בוקר בתל אביב – הטעמים שיובילו את 2022