נגישות
נגישות

ארוחה משפחתית במסעדת בנחלה בנהריה

שירלי לקחה את בעלה ואת הבן לארוחת תחילת שנה במסעדת בנחלה בנהריה. מלבד האווירה הקסומה, נרשמה התלהבות מהמנות, וגם מפונדנט השוקולד שראוי למעמד 'קינוח השנה'

מסעדות בצפון חדשות מהצלחת
שירלי  שנער
תאריך פרסום: 06/10/2016, 12:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

לכבוד שנת הלימודים שהחלה, החלטנו לצאת ולסעוד עם בננו בן הארבע עשרה, דניאל, באחת מן המסעדות הצפוניות החביבות עלינו –  בנחלה. בשוליה של נהריה, בלב משק כפרי שהיה בעבר מטע פקאנים, היא שוכנת - מסעדה כפרית וגן אירועים.

מסתבר שלא רק אנחנו חשבנו שבנחלה היא מקום מצוין לבלות בו צהריים של חופש עם הילדים. כבר בכניסה לגן המוריק אנחנו עדים לפעילות ילדים שוקקת בגן המשחקים הממוקם בצל עצי הפקאן. נדנדות, מגלשות, בתי עץ ואפילו מתקנים מתנפחים, מספקים שפע פעילויות לילדים בין מנה למנה. יש פינות ישיבה מוצלות רבות בחצר המסעדה היפה והמטופחת, אבל אנחנו מחליטים להתמקם הפעם בתוך המבנה הממוזג.
החצר המקסימה של מסעדת בנחלה

תובנות של מנות ראשונות 
זיו, שביחד עם אחיו הפך את המשק המשפחתי למסעדה המשגשגת שהיא היום, קיבל את פנינו והציג לנו את התפריט העשיר והמגוון. החלטנו לנסות כמה מנות ראשונות שלא יצא לנו לאכול כאן עד כה, אבל על הקרפצ'יו המהולל דניאל לא היה מוכן לוותר בשום אופן, והוא אכן לא התאכזב. בזמן שאני ובעלי לגמנו מן הבירה הצוננת מתוצרת מבשלת "מלכה" הביתית, ודניאל מן הקולה שלו, הצטברו על שולחננו המנות.

חציל קלוי בטחינה בטעם מעושן ועדין, עם תוספת מרעננת של נענע, ומלווה בלחמניות ביתיות חמימות ופריכות. קוביות דג סלמון, מצופות בתערובת שומשום ובצל טטאקי, בליווי רוטב מתקתק. את הקרפצ'יו הבקר הנפלא כבר הזכרנו, אבל המנה המפתיעה והמנצחת לטעמנו הייתה דווקא פטה כבד בעל מרקם כמעט קצפתי וטעם נפלא, שמגיע בליווי טארטאלטים וריבת עגבניות שרי, שיוצרים שילוב טעמים נהדר עם הכבד. חשוב לציין שכל המנות מעוצבות ומוגשות בחן רב.

מתקנים שמתאימים לילדים 
בנחלה היא מסעדה מקסימה בעלת אופי כפרי ועיצוב מדויק, שמתאים לסביבה. לוקיישן נהדר לאירוע לא גדול מדי, לארוחה זוגית רומנטית, וכאמור - מקום אידיאלי לבקר בו עם הילדים. המחשבה על הילדים (וההורים) ניכרת לא רק בגן המשחקים המפנק, אלא גם בשירותים המצוידים באסלות וכיורים שמתאימים בגובה לזאטוטים.

וכך, לאחר ששבנו מן השירותים עם חיוך על הפנים, ניגשנו אל המנות העיקריות. דניאל, חובב הבשרים המושבע, הזמין לו סטייק אנטרקוט מיושן 300 גרם. נתח מכובד של בסיס עסיסי וטעים בליווי תפוחי אדמה אפויים ופלפל אדום מתוק קלוי. בעלי הזמין מנה נפלאה של פילה דג מוסר, מוגש על מצע פירה כרובית חלומי וסלט עגבניות שרי, צנוניות וזיתי קלמטה. אני הייתי במצב רוח טבעוני והזמנתי מנה של ניוקי ברוטב עגבניות ובתיבול מרווה.
פטה כבד טעים וגם יפה

המנות העיקריות היו מעולות. פילה מוסר עסיסי, עדין וטעים. אנטרקוט רך ומצוין, וניוקי חלומיים ברוטב עגבניות בתיבול מדויק. המרווה הוסיפה כאן המון, ולא השתלטה על טעם המנה.

שבעים ומדושני עונג חשבנו לא להעמיס על עצמנו ולוותר על קינוח, מלבד דניאל שלא היה מוכן לוותר על הקינוח החביב עליו – פונדט שוקולד חם כדור גלידת וניל. לבסוף גם אנחנו זכינו בפינוק מתוק של מגש טעימות מכמה קינוחים: עוגיות של שלושה סוגי שוקולד עם מרנג אגוזים, עוגיות פקאן נפלאות ואצבעות נוגט על מצע פקאן.
ניוקי ברוטב עגבניות ומרווה

אשוב רגע אל הפונדט של דניאל כדי להלל ולשבח אותו – הוא היה פשוט מושלם, עם הבפנוכו הנוזלי והחם במעטפת הפריכה והגלידה המצוינת. ספל אספרסו ארוך חתם את הארוחה המענגת שהתחילה לנו את חודש אוקטובר כמו שצריך.

אז כמה זה עלה לנו:
פעמיים בירה מהחבית - 70 שקלים
קולה - 12 שקלים
מנות עסקיות הכוללות מנה עיקרית + ראשונה\קינוח
מנה עסקית אנטרקוט - 90 שקלים
מנה עסקית ניוקי -  65 שקלים
מנה עסקית דג - 90 שקלים
חציל קלוי על אש גלויה - 39 שקלים
פונדנט שוקולד חם - 42 שקלים
שורה תחתונה: 408 שקלים לארוחה מצוינת לשלושה אנשים

בנחלה, יצחק שדה 17, נהריה. 053-9443538
 
* הכותבת ביקרה כאורחת המקום

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
צדפות מול הנוף. אבו כריסטו (צילום: גלעד הר שלג)
15 שנים של בירה ובשר משובח: ברוהאוס הגולן
ביקור בביג בן – מסעדה ופאב אירי בטבריה
חורף חם ומשפחתי במסעדת בנחלה
חוויה קולינרית בצפת: מסעדת אהרל'ה
יפה ונכונה: מסעדת שלו ביער
כוכב הצפון - מסעדת NICE TO MEAT היא קרנבל קולינרי
מוסד ליד הים - מועדון ארוחת בוקר
ברונו מארס בפארק הירקון – איפה אוכלים?
מסעדת הפופ אפ שולחן גלילי: ממטעמי המטבח הערבי