נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
אחרי שישה שבועות עם שבתות גשומות קיבלנו פתאום במתנה שבת אביבית וחמימה אחת, כולי נרגש, ארזתי את האוכל הדרוש וערכת הקפה החדשה שלי, רציתי כבר להגיע להפסקת הקפה של הבוקר ולהמם את החברים בהפוך מוקצף אמיתי, כזה שלא מבייש בתי קפה, שמוכן בשטח בעזרים מגניבים אותם רכשתי במו ידי בכל מיני מקומות.
עם הציוד וזוגתי, עליתי על האופנוע ורכבתי לנקודת המפגש.

בנקודת המפגש כבר חיכו כל החברים אז יצאנו לרכיבה קצרה לכיוון נקודת ארוחת הבוקר.
עצירת ארוחת הבוקר הפכה במהירות ממפגש גברים שלא יכולים להוריד את הידיים אחד מהאופנוע של השני, למפגש מלצרים ומכיני קפה, כן, כולנו שיכללנו את ערכות הקפה שלנו במהלך החודש וחצי האחרונים וכל אחד רצה להראות שהערכה שלו גדולה, מהירה, טובה ומשוכללת יותר.

אני עצמי קיפצתי והקפצתי, שלפתי ומזגתי והרתחתי בלהט כדי להציג את שכלולי הערכה שלי. כך הפכתי גם אני מאופנוען חולה פיתולים לבריסטה חולה רוח שחייב לקבל שבחים על הקפה שהכין ולא יכול לוותר על שנייה של תשומת לב.

בין כל הערכות שנשלפו בבת אחת נחשפו כל חידושי תחום החימום המצויים בשוק, מגזיה אלפינית עם ראש רותופליים, לבנזיניה שעובדת על כל סוגי הדלק, דרך כירה מתקפלת עם הצתה אלקטרונית לפתיליה מיניאטורית (שאני הבאתי), נחשפו גם שלל ריחות הקפה שכל אחד טרח להביא במיוחד לטיול מה"מומחה טוחן קולה" הסודי שלו שמכין במיוחד עבורו קפה לטיולים מתערובת סודית של כך וכך זנים.

אני שלפתי את פומפת ההקצפה שלי כדי להציג קפה שונה וייחודי, החלב התנפח לקצף סמיך ואיתו גם האגו שלי, החיוך המדושן בישר ליושבים סביבי שאני הולך להדהים בקפה שונה, המקינטה סיימה את הכנת האספרסו ובידיים בטוחות מזגתי את החלב המוקצף לכוסות הקטנות, לחלב הוספתי את האספרסו והמשקה הוצג לראווה ביחד עם כוסות הקפה שהוכנו ע"י שאר הרוכבים.
לאחר ההכנה הוירטואוזית נדדו עזרי ההרתחה שלי ואביזר ההקצפה בין הידיים הסקרניות, הקפוצ'ינו היה מוצלח, אבל לא כמו ההצגה שמסביבו.

בעצירה הבאה לאחר שכבר רכבנו קצת יותר, לא היה טעם להתחיל את הצגת הקפה שוב ורק בודדים טרחו להוציא את ערכות הקפה שלהם, אני מניח שמיצינו את העניין וחזרנו לעצמנו.

המשכנו לרכב והנאת הדרך והרכיבה חזרה אלינו בגדול, שוב היינו חבורת רוכבים מטיילים ושכחנו מהקפה, בדרך הביתה אפילו עצרנו כדי לקנות משקה חם ומעורר שמכינים עבורנו ולא טרחנו לפתוח ארגזים ותיקים.
חזרנו הביתה והמזכרת היחידה מאטרקציית הקפה החד פעמית הייתה תמונת הניצחון עם הקפה המוקצף.
לטיול הבא אני כבר לא מביא את כל שכלולי הערכה, אני כנראה אסתפק במינימום ההכרחי, מעניין מה יהיה...

כתובת האתר: www.riders.co.il
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר