נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
אמריקה!
פאסט פוד, טיים סקוור, טראמפ, פריס הילטון, פאסט פוד, שטיח אדום, ברדווי, פסטיבל האיש הבוער,פאסט פוד, רוקנרול, מקדונלדס, וונדיס, פסים וכוכבים.

אמריקה- ממלכת הפאסט פוד וכפועל יוצא גם האומה השמנה בעולם, אמרתם איכס? אמרתם לא בריא?
נכון! אבל זה כל כך טעים שאין כמעט אנשים שלא חוטאים פה ושם ויורדים על איזה צ'יזבורגר רענן.
לפני כמה חודשים יצא לי לצפות בסרט הנפלא "לאכול בגדול" (Super Size Me) בבימויו וכיכובו של הבמאי מורגן ספרלוק, תוצאות הצפייה בתיעוד המצולם היו מאוד פשוטות: כבר שנה לא דרכה רגלי בסניף מקדונלד, השאלה היתה האם אחזיק מעמד גם בממלכת הג'אנק פוד- אמריקה.

לניו יורק הגעתי בחודש מאי האחרון ומיד חטפתי בומבה של מותגים לאונה הימנית, ה- M המפורסת שלטה ללא עוררין במתקפת הלוגואים, מכל פינה ובכל חור מבצבצת לה בצבעה הצהבהב ומכריזה בקול גדול, היי אני פה בכדי להישאר ולא חשוב כמה ספרלוקים יקומו.

ואני? נשארתי אמיצה ולא התפתתי להיכנס למקדש הבשרים המעובדים.
רשת applebee שברה את החלטתי האמיצה ובאותה נשימה הראתה לי שאפשר להיות רשת גדולה בנכר ולשמור על סטנדרט הומני ויחסית גבוה, תפריט הרשת מגוון ומעורר תיאבון, סלטים, סנדביצ'ים, מנות פתיחה עשירות, סטייקים, צלעות חזיר (אליהן עוד נשוב), פירות ים, מנות צמחוניות, קינוחים ועוד מלא הפתעות.

סניפי הרשת מעוצבים באוירה כפרית (ובמילים אחרות המון עץ), המלצרים (כן מלצרים) חייכנים, השירות מהיר וההרגשה היא של מסעדה אמיתית בלי פלצנות מיותרת ועם מנות גדולות וטעימות.
מקבלת נקודת זכות מיוחדת מנת צלעות החזיר ברוטב ברביקיו, מדובר על מנה ע-נ-ק-י-ת (יש גם אופצייה להזמין חצי מנה) של צלע חזיר מתובלת קשות ברוטב ברקבקיו עשיר וסמיך, פשוט תאווה לחיך ויסלחו לי שומרי הכשרות...

וכך יצא שסחבק הדיר רגליו מרשתות הפאסט פוד המוכרות (עיין ערך מק, בורגר קינג, וונדיס, טאקו בל, קאנטקי פרייד צ'יקן ועוד ועוד פשוט חבל על המקום) אבל פירנס טוב טוב למשך מספר שבועות רשת אחת שהצליחה להשכיל ולגרום לאכלן המצוי להאמין שהוא תוקע 4000 קלוריות במסעדה לכל דבר,
בעצם זו מסעדה לכל דבר!

רשת נוספת של מסעדות העובדת על קונספט דומה אבל קצת יותר יוקרתית היא houstons, גם שם נוסתה בהצלחה מנת צלעות החזיר בברבקיו, מומלץ בחום.

אתר רשת applebee -
www.applebees.com
אתר רשת houstons -
www.houstons.com

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER

כתבות נוספות של רותם צמרת

משקאות הקיץ של קפנטו - 1
אחת טובה בלונג איילנד ניו יורק
BALTHAZAR - אתם תחליטו!
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר