נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
תחרות הברמנים הארצית של 'זמן אמיתי' הפכה לאירוע שאסור להחמיץ. ברמנים מוכשרים לצד חובבי אלכוהול נהנים מערב חוויתי שכולו קוקטלים, בירה ויין. השנה נערך המיזם בחוף תל ברוך, לצורך האירוע נבנתה עיר אלכוהול: ברים במגוון צורות, מרוח ההייטק ועד השאנטי במיטבו כשכל אורח בוחר לפי טעמו. מתנפחי ענק בצורת בקבוקי המותגים, דגלים בשלל צבעים והמון המון חתיכות, יפיפיות עם תלבושות מינימליסטיות שמשום מה היוו לרבים את מוקד המשיכה העיקרי...

בשני ימי הפסטיבל הוזמנו רבים לחוות את הקיץ והחופש בהתגלמותו. אויר הים, מוזיקה עכשווית ומשקאות מפתים – הרכב מנצח. ביום הראשון נערכה תחרות הברמנים הארצית וביום השני נפתחו השערים לכל אוהבי החגיגות (והיו המונים שענו על ההגדרה) ולצד האלכוהול נהנו ממופע רוק בכיכובם של חמי רודנר, דנה ברגר, יהלי סובול, ירמי קפלן, ערן צור, שחר אבן צור, עידו אגמון ורבים אחרים.

ה'עיר' עוצבה כרחובות בהם טיילו האורחים בין ברים של המותגים השונים. החברות מצידם ניסו למשוך את אוהבי השתייה והמוטיב הבולט היה סקס. יפיפיות עם ביגוד חושף יותר ממכסה או כשלגופן רק ציורי גוף מפתים שחשפו מעט והפעילו את הדמיון של כולם רקדו ופיזזו על דלפקי הבר ובמות מאולתרות.
לאוהבי הספורט נערכו טורנירים קצרצרים בהם לאחר שוט אלכוהולי היה צריך לגלוש על סימולאטור גלשן גלים, להכות במתקן כדור ברזל וכדומה. לאוהבי ההימורים הוצעו הגרלות, מספרי מזל והטלת קוביות בקזינו מקורי: לימוזינה
א ר ו כ ה ויוקרתית.

בין הדוכנים בלטו המותגים הבאים:
חברת איסבקו יבואני 'יגר מייסטר' ו'קוורבו', אשר בנו במה עם דשא (אמיתי) כורסאות גומי מתנפחות בצורת בקבוקי המותג, קבוצת רקדניות אשר הופיעו בשלל תלבושות מצמד כשוטרות (שאם תלבושתן תאומץ על ידי שוטרות התנועה אנו ניחשף להמון תאונות...) , ועד השטן שהתגלתה כבעלת כישורים רבים.

'יאנג קוקוס' יצרו בר בסגנון הוואי שהציע משקאות בתוך אגוזי קוקוס ככוסות עם שלל פרחים וקישוטים.

חברת 'של סגל' בחרו בסגנון ההייטקי עם דלפק בר ענק ומסביבו שולחנות וכסאות בר מעוגלים.

'רד דאבל' עיצבו דוכן בעל סגנונות משתנים מהיכל רומאי בצידו האחד דרך חלל מעוצב בהשראת יצירותיו של דאלי עם שעונים מטפטפים ועד דלפק בר בסגנון חיי הלילה של תל אביב, בקומפלקס זה כיכבו שלוש רקדניות יפיפיות ואין לדעת האם הן או העיצוב הם אלו שמשכו למקום את ההמונים.

והכי חשוב: המשקאות, מגוון מדהים של קוקטלים קפואים בטעמים מגוונים מפסיפלורה, קיווי, מלון, אבטיח והרשימה עוד ארוכה. בירות בכוסות ארוכות שנתלו על הצוואר ושוטים במגוון צבעים.

אגף היין שמר על מיתון וקלאסיות והציג מבחר יקבים שדאגו לעיצובים ברוח בר היין ובהחלט הוכיחו שיין אפשר לשתות גם על הבר. 'יקב ססלוב' השתמש בחביות עץ וריצפת קש שהעבירו את אווירת היקב למחוזות תל אביב, 'יקב טוליפ' בחרו באווירה יפנית עם פנסי רוח אדומים ורומנטים. 'יקבי רמת הגולן' בנו בר ארוך לאורכו הוצעו קוקטלים על בסיס יין והוכיחו שאווירת חיי הלילה לא פוסחת על עולם הגפנים.


תחרות ברמן השנה:

זו השנה השלישית בה מתקיימת תחרות זו. היא נערכת על ידי ארגון הברמנים הישראלי ומופקת על ידי 'זמן אמיתי'. הזוכים ייצגו את ישראל בתחרות הברמנים העולמית של IBA בפינלנד, בה יתמודדו נציגים מ- 25 מדינות. תחרות זו יוקרתית מאוד ונחשבת מאוד בעולם הברים והזוכה בה נהנה מיוקרה מקצועית וקידום רב בקריירה.
כבכל שנה התחרו המתמודדים בשני מיקצים: Bartending ו- Flairtendinig. לשלב זה הגיעו המתמודדים לאחר שזכו בשלב המוקדמות שנערך ב'זמן אמיתי'.

Bartending – הבר הקלאסי. 12 המתמודדים שהעפילו לשלב זה התחרו בארבעה סבבים, שלושה מתמודדים בו זמנית, בסבב שנמשך 7 דקות. כל מתמודד הכין קוקטייל מקורי, עליו התאמן ואותו הוא צריך להכין לפני השופטים, צוות השופטים נחלק לשופטים טכניים שצפו בביצוע ובדקו יכולות טכניות וסגנון עבודה ושופטי טעימה שאינם רואים את המתמודדים ונותנים ציון על סמך הטעם, הריח, המרקם, קישוט וכדומה.
במיקצה זה זכתה עדי קייזרמן, בת 27, במקצוע כשבע שנים, מדריכה ב'זמן אמיתי'.

Flairtendinig – להטוטנות הבר. חמישה מתמודדים הפגינו, כל אחד בניפרד, במשך 7 דקות את ביצועיהם. כל מתמודד הפגין את כישוריו תוך שימוש בכוסות, בקבוקים או שייקרים, השיפוט התייחס לטכניקה, קואורדינציה, יצירתיות וקשר לעולם הבר.
הזוכה, ארתור מורדכיב, בן 24, במקצוע כשלוש שנים, מדריך ב'זמן אמיתי'.

תמונות: גיתית רוברמן
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר