נגישות
נגישות

הלבן הכי אדום: יינות לבנים לא שגרתיים

העונה החמה מתקרבת לסיום (תיאורטי), אז לפני שיגיעו ההמלצות ליינות האדומים שיחממו את החורף הקרוב, קבלו חמש המלצות פחות שגרתיות שילוו אתכם בימים ההולכים ומתקררים – ארבעה לבנים וג'וקר אחד ורוד

יין וגורמה חדשות מהצלחת
עמרי אנדרס צורף
עמרי אנדרס צורף
תאריך פרסום: 11/09/2014, 13:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

דלתון סינגל ויניארד סמיון כרם אלקוש 2013 – צבע קש צהבהב, ריח של פירות ירוקים ומרירות-מתיקות נהדרת שמלטפת את החיך ומשאירה סיומת ארוכה בלי שום שמץ של חבית. מהר מהר לפני שהחגים באים, חטפו בקבוק של הקסם הזה. 92 ₪.

דלתון סינגל ויניארד סמיון כרם אלקוש 2013

צ'ילאג שנין בלאן 2013 – ה-slow wines של אורנה צ'ילאג לא מדלגים על הלבנים, כולם מיוצרים בכבוד של יין אדום ודורשים שתפתחו אותם לפחות שעה מראש כדי ליהנות מהם כמו שצריך. השנין בלאן הנהדר הוא הוכחה שעם הזן הזה יש עוד הרבה לאן לצמוח, עם הטעם הכי פחות צפוי והכי משמח מרביעיית הלבנים שהושקו הקיץ. פריך, חמצמץ וחוצפן בלי להיות תוקפני. 75 ₪.



רמת נגב נווה מדבר לבן 2013 – עוד יין, הפעם בלאן דה נואר, שמעדיף לנשום לפני שתשתו אותו. מעט נחושתי בצבעו, הנווה מדבר הלבן הוא פירותי מאוד באף, חמצמץ-מריר וחמאתי בפה ומתאזן עם הזמן לחוויית שתייה באמת מיוחדת שמרגישה כאילו ביקב רמת נגב התחילו לעשות משהו חדש. 69 ₪.



סנט מישל אפאן פינו ביאנקו 2012 – יין מטעה. במבט ראשון עושה רושם של יין קינוח כמעט, ריח מתוק מאוד, אגסי, צבע בהיר מאוד ושום סממן שמעיד על הטעם – טאני, פה מלא, חמצמץ ומינרלי, עוצמתי מאוד עם סיומת ארוכה. למי שמחפש הפתעות משמחות. 90 ₪.

סנט מישל אפאן פינו ביאנקו 2012

סלר דה דופאן קוט דה רון רוזה – התווית משמחת, הצבע כתמתם והניחוח הדרי מאוד, היין הזה הוא חגיגה קטנה בליווי ארוחה. במרירות ובעבוע עדינים הוא רוזה מוצלח ביותר שילווה בכבוד אפילו את ארוחת ראש השנה. 65 ₪.

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER

כתבות נוספות של עמרי אנדרס צורף

סטייל בים: יינות לבנים לקחת לחוף
כנגד 4 שתיינים: המלצות יין עד 100 ₪
יינות אדומים לשבועות
מוסד ליד הים - מועדון ארוחת בוקר
מסעדת הפופ אפ שולחן גלילי: ממטעמי המטבח הערבי
האג'נדה שלנו: בית קפה, מסעדה חלבית וסושי בר