נגישות
נגישות

דואה: מסעדת השף הכשרה שמרעננת את שוק הכרמל

אם אתם מחפשים מקום טוב לאכול בו בלב הארץ, אחד כזה שיעניק לכם ניחוח נוסטלגי, בטעם של פעם, אבל עם נגיעות של מציאות תל אביבית, שימו פעמיכם אל מסעדת דואה בשוק הכרמל בתל אביב.

המלצות קולינריות המסעדות של rest
מערכת  zap rest
תאריך פרסום: 05/12/2022, 9:35
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

בשנים האחרונות הפך שוק הכרמל לאחד המקומות האטרקטיביים לבילוי מאחר והוא טומן בחובו מגוון רחב של אפשרויות עבור השוהים בו, החל ממסעדות פנסיות שמזכירות את טרום הקדמה הטכנולוגית ועד מעדניות, חנויות תבלינים, מסעדות, ברים ועוד אין ספור אטרקציות קולינריות מעניינות. אם נצלול אל נבכי השוק, נספר לכם כי הקסם שלו הפך את אחת המסעדות במקום לסוג של פנינה תל אביבית, שלא רק תושבי הסביבה מגיעים אליה, אלא גם תיירים וחובבי קולינריה מרחבי הארץ.

הכירו את מסעדת דואה בניצוחו של השף שקד פחימה, המשלבת אלגנטיות, קולינריה, אווירה ישראלית אותנטית, מוזיקה טובה והרבה אהבה. המסעדה המצליחה נמצאת כאמור בין סמטאות שוק הכרמל ומציעה תפריט בשרי כשר הכולל גם מנות צמחוניות וטבעוניות, שבמובחרות שלהן עוד ניגע בהמשך.

המסעדה מתחילה עם האקשן כאשר הערב יורד על העיר והחגיגה במקום נמשכת עד אמצע הלילה, כן-כן, כולל עד אחרי שכל הסוחרים סיימו את עבודתם והדוכנים נותרו ריקים מאדם. כבר עם הגעתכם למקום תשימו לב לחלל הפנימי של מסעדת דואה אשר עוצב טיפ טופ, לא בצורה בומבסטית למדי, אבל גולש אל עבר הרחוב בנגיעה המושלמת והראויה, עם שולחנות וכסאות שייתנו לכם את חוויית השוק מא' ועד ת'.

הבר של מסעדת דואה בשוק הכרמלצילום: דואה

המטרה לשמה הגענו עד הלום: התפריט

קרניבורים, צמחונים וטבעוניים, שימו לב: התפריט הכשר של דואה נותן מענה לכולם, כאשר בין המנות שהשף, שקד פחימה, מבשל, תוכלו למצוא ריזוטו חמש סוגי פטריות וכמהין, נתח קצבים ופילה בקר, שמוגשים בצורה מרשימה ביותר.

נתחיל עם אחת ממנות הפתיחה המוצלחות במסעדה, "פילה הכרובית". מנה המוגשת עם כרובית חרוכה כאשר מסביבה טבעת רוטב הולנדז שום וצימיצורי עשבים קרועים. הגודל של המנה נדיב ומספק, כל ביס היה לעונג ואופן ההגשה שלה היה מדויק מאחר וטבעת הרוטב אפשרה 'לשלוט' במה שקורה בצלחת.

כשעברנו למנה העיקרית הרגשנו צורך לתת את הבמה הן לאנטריקוט והן לבורלה כבד אווז. נתחיל עם האנטרקוט (שם המנה: "לא מתחכם ולא נעליים! 300 גרם מעגלה בכירה") שהוגש על מגש מרובע כהה, כשהוא כבר חתוך לפרוסות. הבשר היה מעולה ולצידו, הצ'ימיצ'ורי שליווה אותו עם בצל, פלפל וכוסברה היה פשוט בחירה נהדרת. אם לא די בכך, המנה מגיעה כאשר לצידה קוביות תפוחי אדמה מתובלות היטב.

על מנת הבורלה כבד אווז ביקשו מאיתנו לא לפרט יותר מדי (זה אפילו כתוב בתפריט!), אבל פשוט אין ברירה אז תסלחו לנו שם ב-דואה. המנה מגיעה עם קרם כבד אווז מרנין על מצע וופל בלגי רך ומענג - כל ביס שתיקחו ממנה יהיה פשוט אגדי לחיך שלכם, ונעצור כאן ברשותכם.

מה עוד? חשוב לציין כי דואה היא בר-מסעדה, כך שלצד תפריט האוכל, מציע הברמן במקום קוקטיילים עם מתכונים ייחודיים, שלכם נשאר רק לטעום מהם. ואת האמת, זה לא משנה אם באתם לאכול או רק לשתות משהו טוב כי כך או כך אתם תיהנו מהכנסת האורחים במקום. זה בא לידי ביטוי בשירות שהיה פשוט מושלם - ניכר כי הבעלים ואנשי הצוות שלו עושים הכל על מנת לתת לכל סועד או בליין הרגשה של בית – הם היו רגישים לכל בקשה וצורך של הסועדים במקום ויעידו על כך גם החבר'ה שישבו בתחם החיצוני של המקום.

הכנת קוקטייל במסעדת דואהצילום: דואה

חוגגים אירועים

אם חשקה נפשכם לערוך אירוע, גם זה אפשרי. האירועים כוללים תפריטים מותאמים באופן אישי כאשר המסעדה מציעה אירועי שף עם תפריטים בהתאמה אישית כולל קייטרינג חלבי חיצוני, שירות איכותי ושלל פינוקים באווירת השוק הייחודי. אז בין אם אתם חוגגים יום הולדת, אירוע חברה ואפילו בר מצווה סולידית, תוכלו לחגוג בין כתלי המסעדה או בחלל החיצוני שלה, שנגיש אף הוא לכל סועד ומבלה.

בשורה התחתונה, אם כבר הגעתם לשוק הכרמל ואתם מחפשים מסעדה שתספק לכם חווית שף שונה מהרגיל, לצד מוזיקה טובה, הגעתם למקום הנכון. שיהיה בתיאבון.

מנה במסעדת דואה בשוק הכרמלצילום: דואה

דואה, שוק הכרמל, רח' תרמ"ב 37 תל אביב.

לכל מסעדות השף הכשרות הקליקו כאן >>

מחפשים עוד חוויות כשרות? על סיורי האוכל בבני ברק >>

טלפון - 053-5560128

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח
סוהו: אסיאתית אמיתית ראשון לציון
חדש ומלוח: אנין  המסעדה החמה של ים המלח נפתחה
מה נשים אוהבות לאכול? המסעדות המושלמות לערב נשים
קינוחי שוקולד מומלצים בעוטף ובצפון
מונא - ביסטרו ירושלמי אלגנטי
איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות
מה לאכול בזמן מלחמה? 5 מאכלים שעוזרים להפחית מתח וחרדה
הצבא צועד על קיבתו: מצפון לדרום - העמותות שמאכילות
הצטיידות לשעת חירום: המזון הנכון בשעת חירום