נגישות
נגישות

"טקסס סטייק האוס" מציגה: אמריקה במיטבה

ברובע הסיטי במרכז העיר אשדוד, ממוקם לו סטייק האוס ששם במרכז את האומצה וחוגג את המטבח האמריקאי – המוגזם, המושחת והכל כך מענג. משתוקקים לטעמיה של המדינה בדרום ארצות הברית? פשוט תנו גיחה לדרום ישראל ולעיר אשדוד ל"טקסס סטייק האוס".

המלצות קולינריות המסעדות של rest
מערכת  zap rest
תאריך פרסום: 25/08/2022, 9:07
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

מסעדת "טקסס סטייק האוס" נפתחה לפני כארבע שנים ברובע הסיטי באשדוד. המסעדה המתמחה במטבח אמריקאי אותנטי, וגם מעוצבת בסגנון ההולם את בתי הסטייק המפורסמים. עם כניסתכם למקום, תקבלו מיד את ההרגשה שהגעתם אל המקום הנכון – בית סטייק אמריקאי, זאת בזכות ניחוחות הצלייה המשגעים ועיצוב העץ הדומיננטי הצובע את הרצפה והקירות. חשבתם לחכות ל-4 ביולי כדי לאכול את אמריקה? כדאי שתחשבו שוב...

"טקסס סטייק האוס": הרבה מעבר לאנטרקוט

לא יהיה זה מופרך לקבוע כי הנתח שנהנה מיחסי הציבור הטובים ביותר הוא האנטרקוט. מכאן, שלא ממש נופתע אם הדבר הראשון שעולה לראשכם כשאתם חושבים, שומעים או קוראים "סטייק האוס", הוא הנתח הספציפי הזה. ב"טקסס סטייק האוס" אמנם מוגש הנתח האהוב ובשלל ורסיות, אך בנוסף לו, עוד מגוון אדיר של נתחים משובחים. בין היתר, תוכלו להתענג על טומהוק סטייק (189 שקלים) במשקל 700 גרם, סטייק עגל על העצם (119 שקלים) במשקל 500 גרם, נתח קצבים (118 שקלים) ועוד. הנתחים העסיסיים מוגשים על פלנצ'ה רותחת, כך שבזמן שתקרבו לכיוונם את הסכין והמזלג, תשמעו את רחשי הצלייה מעוררי התיאבון בפני עצמם.

חווית הבשר האמריקאית בה שואפים להעביר אתכם - לא נחתמת בנתחים אלו. לצד הקלאסיקות האהובות (שחובה לפנות עבורן מקום על השולחן), תוכלו לחגוג גם עם נקניקיות טקסס (69 שקלים) העשויות מעוף וממולאות בגבינה ונאגטס ביתי (79 שקלים) המוגש עם רוטב גבינת צ'דר. חובבי הצלעות שביניכם, נדרשים לערום מפיות ולפנות את הידיים לטובת צלע בשר לבן מעושן (98 שקלים).

צילום: טקסס סטייק האוס

לאיטלקים יש פסטה, לאמריקאים מק אנד צ'יז

אחת המנות האהובות והמפורסמות ביותר בעולם היא הפסטה. בישראל, כמו ביתר העולם, נפוצה בעיקר הגרסה האיטלקית, שאם חשבתם שהיא מושחתת, אתם מוזמנים להכיר את הגרסה האמריקאית: מקרוני וגבינה. כיאה לסטייק האוס אמריקאי, ב"טקסס סטייק האוס" שבאשדוד מגישים את המנה האייקונית ובשלוש גרסאות שונות: מק אנד צ'יז קלאסי, עם פפרוני או עם בייקון (59-79 שקלים). שלא תגידו שלא אמרנו: ניסיון לסרב למנת השחיתות הצ'יזית יסתיים ככל הנראה בכישלון.

צילום: שאטרסטוק

גוד בלס אמריקה (ואת השחיתות האמריקאית המתוקה)

בסקשן הקינוחים תמצאו מתוקים אמריקאים-קלאסיים (הרי אם כבר אמריקה אז עד הסוף), לצד קלאסיקות מושחתות ממטבחים אחרים – מהצרפתי ועד הרוסי. אז את הצורך במתוק של סוף ארוחה, יוכלו לספק לכם עוגת גבינה ניו יורקית אפויה (39 שקלים) עם פירות יער, בלינצ'ס שוקולד במילוי גבינת מסקרפונה (39 שקלים) וגם פאי לימון (49 שקלים) שלא באמת צריך להוסיף עליו מילה. עם תפריט כמו של "טקסס סטייק האוס", שאמריקה תבורך!

"טקסס סטייק האוס", תש"ח 11, אשדוד

טלפון: 053-611-4539

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח
סוהו: אסיאתית אמיתית ראשון לציון
חדש ומלוח: אנין  המסעדה החמה של ים המלח נפתחה
מה נשים אוהבות לאכול? המסעדות המושלמות לערב נשים
קינוחי שוקולד מומלצים בעוטף ובצפון
מונא - ביסטרו ירושלמי אלגנטי
איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות
מה לאכול בזמן מלחמה? 5 מאכלים שעוזרים להפחית מתח וחרדה
הצבא צועד על קיבתו: מצפון לדרום - העמותות שמאכילות
הצטיידות לשעת חירום: המזון הנכון בשעת חירום