נגישות
נגישות

טאטי לופט ביהוד – שיק ניו יורקי, טעם צרפתי

טאטי לופט ביהוד היא כל החבילה: ניחוח ביסטרו צרפתי פריזאי, סטייל ניו יורקי מטריף, ותפריט שף מדויק לכל שעות היום, החל מבראנץ' צהריים ועד קוקטייל מתקתק בערב

המלצות קולינריות המסעדות של rest
מערכת  zap rest
תאריך פרסום: 02/03/2022, 17:16
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

במידה שביקרתם בחייכם בבירה הצרפתית - פריז, אתם זוכרים לבטח את תרבות הביסטרו שפעמה ברחובותיה של העיר הרומנטית בעולם. אם היינו צריכים לנחש, לבטח התארחתם ואכלתם במסעדה צרפתית שכזו. ובמידה שטרם ביקרתם בפריז? אתם מוזמנים לחוות את חווית ה-bistro – האותנטית והייחודית, ב-Tatti Loft הישראלית

טאטי – ביסטרו ישראלי הממוקם בעיר יהוד, עטוף בצבעים הנכונים, בריהוט המדויק ובתאורה המחמיאה, שביחד מפיצים את ניחוח הביסטרו הצרפתי. אל אלו מצטרף תפריטו של שף הרשת בני אשכנזי, השואב השראה מהמטבח הצרפתי, עם קריצה פלרטטנית לאיטלקי. כשאתם רוצים לשדרג את הפסקת הצהריים לארוחת צהריים, להרים צ'ירז עם קוקטייל מתקתק או להתפנק בבילוי זוגי רומנטי, Tatti היא הכתובת שלכם.

צילום: טאטיצילום: טאטי

Tatti – 20 שנים של ביסטרו ישראלי

סיפורה של מסעדת טאטי מתחיל לפני עשרים שנים בדיוק, בשנת 2002, אז קם הסניף הראשון בעיר גבעתיים. כעבור חמש שנים, בשנת 2007, נולדה האחות הקטנה ביהוד, שכמו זו הגדולה מעניקה לקהל הסועדים חווית ביסטרו צרפתית-אותנטית בשיק ניו יורקי. האווירה התוססת, התפריט המגוון והאוכל המצוין, הופכים את טאטי למסעדה שמתאימה לכל שעה ביום, לכל יום בשבוע ולכל אירוע: מהרמת כוסית של סוף יום עם העובדים ועד ארוחת בהרכב משפחתי מלא.

Bon appetit! מה אוכלים ב"טאטי"?

להעביר לכם דרך המסך את חווית הביסטרו אנחנו אמנם לא יכולים, אך להעניק לכם טעימה מהחוויה שאתם צפויים לטעום, דווקא כן! בין מנות הפתיחה המככבות בתפריט הביסטרו שביהוד: ארנצ'יני (42 שקלים) – כדורי ריזוטו מטוגנים המוגשים ברוטב רוזה, וגם סלט קיסר קלאסי (61 שקלים) עם חזה עוף, גבינת פרמז'ן וקרוטונים.

צילום: טאטיצילום: טאטי

אחרי הראשונות ולפני העיקריות, תוכלו להתפנק במנת ביניים כדוגמת רביולי במילוי ארטישוק (78 שקלים) ברוטב של שמנת, ערמונים, פטריות וכמהין. ולעיקרית? חובבי הבשר שביניכם ישמחו על פוקצ'ה אנטריקוט (76 שקלים) המוגשת ככריך עם עגבניות, רוקט, בצל סגול, אבוקדו ומיונז פיקנטי, אך גם ישנן אופציות צמחוניות וטבעוניות כדוגמת פילה סלמון (88 שקלים) ברוטב של ג'ינג'ר, מיסו ותפוז, וגם תבשיל קארי צהוב ( 59/72/2 שקלים) המוגש בוורסיה טבעונית, צמחונית ובשרית.

במהלך השבוע בין השעות 12:00-16:00, מוגש תפריט ארוחות עסקיות במסגרתו תוכלו ליהנות מ-10% הנחה על תפריט הערב, ועם הזמנת עיקרית אף לבחור מנת פתיחה במחיר צהריים.

צילום: טאטיצילום: טאטי

רציתם שעה שמחה? קבלו 3 שעות שמחות!

בין 16:00-19:00, אתם יותר ממוזמנים להרוות את צימאונכם בתפריט "שעה שמחה" (מאוד!) הנשען על 1+1 על קוקטיילים, יינות ובירות מהחבית. העיצוב, האווירה והאוכל בטאטי אמנם בטעם של חו"ל, אך היינות? רובם ישראליים, בטאטי בוחרים לתמוך ביקבים הישראלים המצוינים עם הגשת יינות כחול-לבן.

השידוך שבין האווירה הנכונה לאוכל המשובח בטאטי, יוצר חוויה – כזו שמתמלאים ממנה, אך לא שבעים ממנה ורק רוצים ממנה עוד!

טאטי לופט - Tatti Loft, אברהם גירון 3, יהוד. 053-938-1335

צילום: טאטיצילום: טאטי

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח
סוהו: אסיאתית אמיתית ראשון לציון
חדש ומלוח: אנין  המסעדה החמה של ים המלח נפתחה
מה נשים אוהבות לאכול? המסעדות המושלמות לערב נשים
קינוחי שוקולד מומלצים בעוטף ובצפון
מונא - ביסטרו ירושלמי אלגנטי
איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות
מה לאכול בזמן מלחמה? 5 מאכלים שעוזרים להפחית מתח וחרדה
הצבא צועד על קיבתו: מצפון לדרום - העמותות שמאכילות
הצטיידות לשעת חירום: המזון הנכון בשעת חירום