נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

אוכל ים תיכוני הוא משמח לבב אנוש, זו עובדה ידועה שאין חולקים עליה. מי יכול להתנגד לשולחן מלא מאזטים מפתים, עם מבחר של דגים ובשרים, וכל זה לצד נוף משובב נפש. איך אני אוהבת "לפתוח שולחן", להתלבט באיזה סלט להתחיל, לנגב את הלחם החם בחומוס, בטחינת סלק או בכל מתבל אחר שרק יניחו לפני. מסתבר שיש לא מעט מסעדות ים תיכוניות שיספקו לכם את החוויה הים תיכונית האולטימטיבית, לכם נשאר רק לפתוח כפתור וליהנות.

מסעדת דוניאנא - עכו העתיקה

על רקע חומות עכו העתיקה, לצד שרידי הנמל הצלבני העתיק, תמצאו את דוניאנא. המסעדה מציעה תפריט ים תיכוני קלאסי, החל מקלאסיקות כמו עלי גפן וקלאמרי צרוב על מצע לאבנה, המשך במאזטים של סלט טאבולה, פטוש, כל סוגי החצילים שאתם יכולים לדמיין, חומוס, טחינה וכל החשודים המיידיים, ועד לשלל בשרים, דגים ופירות ים - כולם טריים ומגיעים לכאן יום יום ישירות מהדייג או הקצב. מבחר האלכוהול מרשים אף הוא, ותוכלו להתאים לבשר או לדג שלכם כל סוג יין, בירה, וויסקי או וודקה שרק תבחרו. כל הנ"ל בשילוב עם חומות העיר העתיקה בהחלט עלול לגרום לכם לסחרור.

צילום: דוניאנאצילום: דוניאנא

דוניאנא, עכו העתיקה. 053-9441461

מסעדת RALIA - תל אביב

באווירה ים תיכונית שמחה ואפילו בליווי תעודת כשרות, נפתחה לה מסעדת RALIA בלב תל אביב. פירוש השם הינו "יקרה" בערבית, למקרה שתהיתם, ובמסעדה תמצאו תפריט צהריים קז'ואלי של מגוון בשרים (כבש עם פיסטוקים, קבב טלה, דונר עגל ועוד), כאשר בערב משתנה האוירה ו-RALIA הופכת לבר מסעדה ים תיכוני מגניב ועדכני. כשתחליפו לבגדי הערב שלכם תוכלו לטעום סוכריות עראייס, אסאדו מפורק על בריוש, ועוד נפלאות ממטבחו של השף עודד אסטרוגנו, שהגיע לכאן לאחר 32 שנה במטבחי המלונות המובילים באילת.

צילום: ראליהצילום: ראליה

ראליה - RALIA, דיזינגוף 88, תל אביב. 053-9345026

FOREST - מטבח ים תיכוני מודרני - מעונה

לא רק לתושבי המרכז מגיע לחגוג באווירת הים התיכון. במושב מעונה בצפון ממוקמת לה Forest, מסעדה ים תיכונית כשרה וצוהלת. תוכלו ליהנות כאן מאפשרות של "פתיחת שולחן" , אחד הביטויים האהובים עליי בשפה העברית: 5 סוגי סלטים, עם לחם הבית ומטבלים. מה עוד צריך האדם בחייו? אה, אולי הוא צריך גם קבב מסמטאות איסטנבול, או שווארמה מנתחי פרגית וליה. ואם אתם במוד ים תיכוני קליל יותר, תוכלו להסתפק בחלת אסאדו מעושן בציר בקר, עם צ'ימיצ'ורי, חסה ועגבניה, גם מנות ילדים תמצאו כאן בFOREST, ואפילו שלל סוגי בירות מבוגרים.

צילום: פורסט - Forestצילום: פורסט - Forest

פורסט - Forest, הזית 168, מעונה, גליל מערבי. 053-9416061

LA MER - תל אביב

על חוף הים התל אביבי האהוב ברציף הרברט סמואל, תמצאו את מסעדת החוף LA MER, אשר מלבד נוף הים המהפנט, מציעה גם תפריט מפנק של המבורגרים, בירות ועוד, מסיבות המארחות מדי פעם תקליטנים שונים, הקרנות של משחקי כדורגל על מסך גדול לצד בירה והמבורגר, וכל הטוב הזה כאשר הרגליים שלכם נוגעות בגלים, השמשייה מעל ראשיכם וההמבורגר מונח לפניכם. תמצאו כאן אווירת חופש וכיף, סטייל ושיק, לצד שוטים של אלכוהול ואוכל כיפי.

צילום: לה מרצילום: לה מר

לה מר - La mer, הרברט סמואל 91, תל אביב. 053-9369700

הבוסתן - ראש העין

בלב פארק התעשיה החדש "לב הפארק" בראש העין תמצאו את הפנינה המפתיעה הזאת, מסעדת שיפודי הבוסתן של זיאד. תוכלו ליהנות מנוף ירוק, עצי זית והדר, צמחי תבלין ונוי ועוד הפתעות, שכל קשר בינן לבין ההמולה הסואנת שבחוץ - מקרי בהחלט. השף דוני דרור רקח כאן תפריט שמשלב נגיעות מהמטבח הטורקי, היווני והים תיכוני תוך כדי שימוש בחומרי גלם מקומיים. תמצאו כאן סינייה כבש על פראנה חמה ומעל זילופי טחינה ועמבה, אצבעות חלומי מטוגנות על ענפי רוזמרין, לינגוויני פירות ים, דוסיני פילה בקר, קובה לבנונית ועוד הפתעות, ים תיכוניות ואחרות.

צילום: שיפודי הבוסתןצילום: שיפודי הבוסתן

שיפודי הבוסתן, אזור תעשיה לב הארץ 1, ראש העין. 053-9383760

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
דוניאנא בעכו
053-6206656
פורסט במעונה
053-9416061
לה מר בתל אביב
053-9369700
שיפודי הבוסתן בראש העין
053-9383760

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
ברוינתא: לחגוג אירוע קצת אחרת
ליגת האלופות במועדון הקריוקי PLUG IN בכפר סבא
אוכל מהיר לכל כיס – מאוכל רחוב ועד ביסטרו צרפתי
מסעדות רומנטיות – מביסטרו בגדרה ועד למרתף יין בזכרון
הכל מהכל - מסעדות שוות לכל מצב רוח
מדרום לצפון - מסעדות לכל המשפחה לשבת הקרובה
 מסעדות איטלקיות שתמיד כיף לחזור אליהן
אוכל משובח ואירוח בוטיק במסעדות לאירועים שבמרכז
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח