נגישות
נגישות

מסעדות הבשר בתל אביב שיקבלו אתכם גם בשבת

רעבים כל היום וכל השבוע – ארבע מסעדות בשר פתוחות בשבת בתל אביב שישביעו את רעבכם לנתחים משובחים ועסיסיים בכל ימות השבוע. כי אין כמו יום שבת לארוחת בשרים משפחתית

המלצות קולינריות המסעדות של rest
זהר קטן
זהר קטן
תאריך פרסום: 25/01/2022, 10:38
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

אמא, הבטחת לנו סטייק לשבת

למצוא מסעדת בשרים איכותית זה קשה כמעט בכל ימות השנה, אפילו בעיר הגדולה תל אביב. לא בכל מקום הנתחים טריים, איכותיים ועסיסיים, האווירה מדויקת והתפריט עונה על כל הצרכים. אספנו לכם את מסעדות הבשרים התל-אביביות הכי מומלצות שפתוחות כל ימות השבוע, כן, גם בשבת.

אחות קטנה לסטקיית הבוקרים בחיפה – סטקיית הבוקרים בתל אביב

ביקור היסטורי בפונדק דרכים בן 100 שנה במדבר הצחיח של אריזונה, גרם לחנה ויוסי טוכנר להקים פונדק דרכים משלהם בחיפה לפני 20 שנה. המקום שכבר מזמן הפך מוסד מיתולוגי, התרחב לשלושה סניפים, כשהאחד בתל אביב נפתח ממש לא מזמן. סטקיית הבוקרים התל אביבית היא גן עדן לקרניבורים אמיתיים, במקום תוכלו למצוא הכל מכל: החל מתבשילי קדירה ביתיים ועד סטייקים איכותיים שגם הבוקר הכי קשוח בדאלאס היה אוכל. לא רק שתשבעו מארוחת בשרים מעולה, אלא שגם תהנו מהאווירה הייחודית של המקום, שעוצב בקפידה כפונדק על אם הדרך במדבריות הפרועות.

 צילום: סטקיית הבוקריםצילום: סטקיית הבוקרים

סטקיית הבוקרים, הלוחמים 1 תל אביב.  053-4247149

 

מסעדת הגריל הותיקה - בשרים 206

מסעדת הבית של קבוצת מכבי תל-אביב, בשרים 206, חרטה על דגלה את מופת האירוח ושימור הלקוחות. המסעדה היא מסעדת גריל מזרחית שמגישה בשרים, דגים ומאכלי ים. את המקום פוקדים לקוחות קבועים ואהובים כבר 3 עשורים, שמעריכים את האווירה במקום וכמובן גם את הגישה לבשר – כל מנה שיוצאת מהמטבח יוצאת אחרי יחס מוקפד וכל נתח הוא משובח ואיכותי.

הכי כדאי לבוא בערבים שבהם אירועי הספורט הם בשיאם, לחגוג יחד עם אוהדים וחברים. בתפריט העשיר תוכלו למצוא מנות פתיחה כמו כבד קצוץ, פטריות חמות, חצילים במיונז או טחינה, איקרה, מוסקה, סלטים מעולים, שרימפס וקלמרי, מנות חומוס מכל הסוגים, שיפודים מכל הסוגים (פרגיות, לבבות עוף, פילה בקר) ומנות בשר קלאסיות כמו סטייק אנטריקוט, המבורגר וצ׳יזבורגר, צלעות כבש, קבב, בשר לבן, נתחי דגים.

 צילום: בשרים 206צילום: בשרים 206

בשרים 206, משה סנה 54, צפון תל אביב. 053-9444097

המקום שמקדש בשר לצד הבירה - פורטר אנד סאנס

פורטר אנד סאנס היא מסעדת בשרים ובירה, השילוב הקדוש שניתן למצוא בפאבים האנגליים ביותר בבריטניה, הוא מה שפורטר אנד סאנס חרטה על דגלה. במקום תוכלו למצוא 50 סוגי בירה מהחבית ועוד 70 בבקבוק, כשנתח מובחר מכך הן בירות בוטיק ישראליות. מנות הבשרים במקום הן בדיוק מה שצריך ליד כוס בירה פחממתית: 3 סוגים של נקניקיות הבית הנעשות במקום, מטיאס בבירה ושמנת, נתח שייטל עסיסי, מחבת פירות ים עם שרימפס, קלמארי ומולים ברוטב ארטישוק, לימון כבוש ויין לבן. בנוסף, לצד תפריט קבוע עם מנות קלאסיות שיתאימו לכל סועד, כמו המבורגרים, סלטים ברטבי ויניגרט מצוינים, פיש אנד צ׳יפס וצלעות חזיר, תוכלו למצוא מנות שמותאמות לחומרי הגלם של העונה.

צילום: פורטר אנד סאנסצילום: פורטר אנד סאנס

פורטר אנד סאנס - Porter and Sons, הארבעה 14, תל אביב. 053-4272561

קרניבורים כמו באמריקה של היום - אוונגרד

אם חשקה נפשכם במסעדת קרניבורים אמריקאית ואורבנית, הגעתם למקום הנכון, מסעדת אוונגרד היא מסעדה שעושה בדיוק את זה: מתייחסת לבשר כמו אמריקאים. גדול ומושחת, עסיסי ומשובח, ההמבורגר שלהם שווה את הנסיעה לרמת החייל, אפילו אם אתם לא הייטקיסטים. במקום תוכלו למצוא מנות בהשראת תרבויות רבות, ולא רק זו של רונלד מקדונלד: מקסיקנית, צרפתית ואינדונזית: פפרדלה ראגו, המבורגר מקסיקני חריף מאוד, המבורגר צרפתי, פהיטה סול מקסיקנית, כריכים כמו פילי צ׳יז סטייק, קורנביף ואפילו כריך כרובית טבעוני, ראשונות כמו זו הישראלית ביותר - כרובית בטחינה ועד זו הקלאסית ביותר – קרפצ׳יו בקר בשמן זית, שמן בלסמי, צלפים, איולי חרדל ופרמז׳ן.

צילום: מתוך האתר של מסעדת אוונגרדצילום: מתוך האתר של מסעדת אוונגרד

אוונגרד – avantgarde, ראול וולנברג 18, רמת החייל, תל אביב.  053-9442870

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER

כתבות נוספות של זהר קטן

קליגו: פיוז׳ן אירופאי על הים התיכון
פרליטה גדרה – הפנינה הכשרה מארץ המגף
מסעדת המנגל והטבון מדגימה מסורת ומשפחה כבר 25 שנה
יום האישה 2022 - שפיות מספרות בשיחה אחת על אחת
יום האישה 2022 - שפיות מספרות ומדגימות עוצמה במטבח
10 מסעדות פירות ים לאורכו של הים התיכון
דיינר ברביס – המבורגרים מושחתים באווירה משמחת
פונדק אסא – מסעדת הדרכים המיתולוגית בבית דגן
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח