נגישות
נגישות

יום הפאסט פוד: מה החטא שלך?

בואו נשים את זה על השולחן, כשאנחנו אומרים לכם פאסט פוד כנראה שעולה לכם לראש אחד מהשניים: או המבורגר או פיצה. אז לכבוד יום המזון המהיר, קבלו את הטעימים ביותר, האהובים ביותר וכמובן, המהירים ביותר שמצאנו!

המלצות קולינריות המסעדות של rest
עמית ביבר
עמית ביבר
תאריך פרסום: 15/11/2021, 22:00 תאריך עדכון: 14/12/2021, 12:25
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

קוראים לו מזון מהיר כי לא צריך לחכות לו יותר מדי זמן, אבל אם תשאלו אותנו חלק בלתי נפרד מהפאסט פוד, זה שהוא פשוט נזלל ברגע. הוא תמיד בא בטוב, תמיד טעים, תמיד מנחם ותכלס, כולם אוהבים אותו! כך שתמיד גם הילדים נהנים מארוחת הערב המאולתרת ובינינו, גם אנחנו ההורים.

אז מה החטא שלכם? איזה סגנון פאסט פוד הוא הגילטי פלז'ר האמיתי שלכם? לכבוד יום המזון המהיר, קבלו את הקרב בין 2 המנות המובילות בקטגוריה: פיצה VS  המבורגר. בואו למקומות שכיף לעצור לזלול בהן, לארוחה חפוזה, טעימה בטירוף ובעיקר משמחת.

פיצה
אז אמרנו שהוא נקרא מזון מהיר כי הזמן שנדרש בין מועד ההזמנה למועד ההגשה הוא סופר מהיר וגם אמרנו שאחת מ-2 המנות האהובות בקטגוריה היא פיצה. בואו נוסיף לה ריח משכר, טעם ממכר, מחיר משתלם במיוחד ומינימום כלים לשטוף בסיום הארוחה. אנחנו רואים כאן רק יתרונות.

הפיצה של פיצה עגבניה ידועה בשל הבצק הסופר דק שלה, הפריך והטעים. היא מגיעה במגשי ענק של משולשים קראנצ'יים עם כל מה שטוב עליהם. בין התוספות המוצלחות שלהם: ברוקולי, חציל קלוי, שום ועגבניות מיובשות. יש ברשימה גם תוספת דבש, אננס ועוד. אבל תכלס, אם אתם באמת בקטע של פאסט, פשוט תבקשו שיחממו לכם את מה שהכי קורץ לכם מבין האופציות המוכנות בדלפק.

צילום: פיצה עגבניה, אילתצילום: פיצה עגבניה, אילת.
פיצה עגבניה, אילת. 053-9384941

פיצה נוספת שאהבנו זו פיצהבל'ה, מבין התוספות המיוחדות שלה סלמון, גבינת חלומי, גבינת עזים וביצה קשה. יש להם גם פיצות מיוחדות בהרכבים שונים שהם בחרו, אם אנחנו כבר בקטע של קיצורי דרך, אז אל תשברו את הראש על שילוב בין תוספות, קחו משהו מהמיוחדות המעולות שלהם ובחיינו שתיהנו מכל ביס.

צילום: פיצבלה, קצריןצילום:פיצהבל'ה, קצרין.
פיצהבל'ה, קצרין. 053-9348261

המבורגר
הפאסט פוד הכי מוצלח שיש, עם כל האהבה שלנו לפיצה, אנחנו חייבים להודות שבעינינו לארוחת בורגר אין באמת מתחרים. גם הצ'יפס שכשלעצמו גונב את כל ההצגה, גם הלחמניה הרכה וגם הקציצה הבשרית, הכל ביחד עם פרוסת עגבניה ומלפפון חמוץ ואנחנו מרוצים. ארוחה טובה מזו לא יכלנו לבקש.

אנחנו באופן אישי מתים על ההמבורגרים של BBB  הם תמיד טעימים, תמיד מגיעים מהר יחסית, יש מבחר סוגי בשרים לכל קציצה ומבחר המבורגרים קלאסיים או מיוחדים, הם מגיעים עם צ'יפס, טבעות בצל, או הום פרייז ואחד האהבות שלנו כאן זה הרטבים המעולים שמחכים לנו על השולחן ומבשרים על בואה של ארוחה מצוינת (ומהירה!).

צילום: BBB, אשדודצילום: BBB, אשדוד.
BBB, אשדוד. 053-9443965

אנחנו יודעים, ברשימת מסעדות של מזון מהיר מתבקש להכניס את המוכר והאהוב, אבל היינו חייבים טוויסט קטן, שלא הופך את ההגשה של האוכל לאיטית יותר, רק מכניס ייחודיות נחמדה ומרעננת. אז קבלו את ההמבורגרים של בורגרים. מיני המבורגרים בקומבינציות של 3, יותר, או פחות. ההמבורגרים מבשרים שונים לבחירתכם וניתן לעשות מיקס (נכון שווה?!), הם מגיעים עם התוספות המתבקשות, עושים רושם של קטנים וחמודים, אבל הקטנטנים האלו משביעים בטירוף! נחטפים ברגע וטעימים ברמות.

צילום: בורגרים, יבנהצילום: בורגרים, יבנה.
בורגרים, יבנה. 053-9366044

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
פיצה עגבניה באילת
053-9384941
פצהבל'ה קצרין בקצרין
053-9348261
בי בי בי באשדוד
053-9443965
בורגרים ביבנה
053-9366044

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER

כתבות נוספות של עמית ביבר

איפה אוכלים את הסטייק המושלם בצפון?
קרניבורים אתם כאן? מסעדות בשר מומלצות בצפון
אוכל ביתי מומלץ: תרגישו בבית ותאכלו משהו!
פחמימה של נחמה: כאן תמצאו את המאפה המושלם
ככה פותחים בוקר: ארוחות בוקר משביעות ועשירות
חגיגה טעימה: הכרם - מסעדה לאירועים
חגיגה טעימה: הכרם - מסעדה לאירועים
מצאנו לכם ארבע מסעדות שף כשרות ושוות!
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח