נגישות
נגישות

נפרדים מפירות הקיץ: מנות בכיכוב פירות העונה

מוזלי של בוקר עם פירות העונה, סמוזי כתום על טהרת המנגו, וופל בלגי מושחת ופירותי כאחד או קוקטייל של קיץ בטעם אבטיח צונן? לא משנה מה הכי מדבר אליכם, בואו מהר לפני שהסתיו סוגר עלינו והמנגו והאבטיחים נעלמים לנו לכמה עונות

המלצות קולינריות המסעדות של rest
עמית ביבר
עמית ביבר
תאריך פרסום: 09/09/2021, 14:48
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

העונה החמה ביותר בשנה מאחורינו ולאט לאט בלי לשים לב הסתיו מגיח וסולל את הדרך לחורף. אנחנו יודעים, עדיין חם מדי כדי להרגיש בהבדל בין הקיץ לסתיו, אבל היי! שמתם לב שכבר בקושי ניתן למצוא אבטיח טוב? אז קבלו את הטופ 3 של פירות הקיץ האהובים: מנגו, אבטיח ומלון, רגע לפני שעוברים לפומלות ולתותים.

אז מה עושים עם מנגו טוב ואבטיח מעולה? קינוחים מרעננים כמובן, או מנות של בוקר. ואם אתם מופרעים כמונו (במובן הטוב של ההפרעה כמובן) אז גם קוקטייל קיצי מרענן שאמאל'ה, כמה כיף לסיים איתו את הקיץ. כל ההמלצות הכי מרעננות שלנו כאן.

מקום של שוקולד אבל עם סמוזי כתום של קיץ
הלכנו לממלכת הקינוחים במטרה ליהנות מביסים אחרונים של קיץ, לצד קינוחי שוקולד מושחתים. אז כאן מצאנו 2 אפשרויות מעולות, הראשונה היא פונדו עם פירות טריים שכדאי מאוד לתפוס אותו בקיץ, הפונדו מגיע סופר מושחת עם שוקולדים, מרנג, מיני מאפינס, קוביות וופל בלגי וגולת הכותרת היא שלושת הדיפים השוקולדיים: לבן, מריר וחום. האופציה השנייה היא ליהנות משלוק של קיץ בכוס מרעננת של משקה סמוזי של קיץ על טהרת המנגו! שלוק כתום, קריר וטעים במיוחד עם טעמים של יוגורט, דבש וקינמון שצובעים עם המנגו שרבדים מתוקים וחמצמצים. 
מקס ברנר, פתח תקווה

מנה של בוקר בריאות
בוקר טוב זה בוקר בריא, לא רק, גם בוקר קיצי. בוקר מעולה זה בוקר קיצי ובריא. אז רגע לפני שניפרד מהקיץ סופית בואו נעשה לנו בוקר מעולה במסעדת טאטי. בתפריט הבוקר שלהם תוכלו להזמין מנת מוזלי מעולה שכוללת יוגורט, גרנולה, סילאן ופירות העונה, אוי כמה שאנחנו אוהבים את פירות העונה! אז מהרו לשם לפני שהעונה מתחלפת. את מנת הבוקר הכיפית הזו תקבלו עם כוס מיץ סחוט או שתיה חמה לבחירתכם, עם כמה שאנחנו בקטע של קיץ, אנחנו חייבים להודות שמוזלי כזה יבוא לנו בטוב עם כוס מיץ תפוזים, נסו את זה.
טאטי, גבעתיים

אם פירות העונה, אז שיהיו על וופל בלגי!
קבלו את זה, דרך מושחתת בטירוף לסיים איתה את הקיץ ולחגוג על פירות העונה האחרונים שנמצאו אצל החקלאי. אז מה יש לנו כאן? וופל בלגי! עם פירות העונה כמובן, מייפל, סירופ שוקולד, קרם וניל, קרם שוקולד וגלידה וניל. האמת שבחרנו במנה הזו כי וופל בלגי זו המומחיות של הוופל בר, אבל אם תרצו תוכלו לקבל את אותה הקומבינציה על בסיס של פנקייקים ובליווי נוטלה וריבת חלב בנוסף לפירות העונה ולרטבים המעולים. ואם תרצו לאכול מפירות הקיץ ובמקביל גם ללגום מהם, תוכלו להזמין שייק עם מלון, מנגו ופירות נוספים לבחירתכם.
וופל בר, מודיעין

שיא הקיץ: קוקטייל משכר באילת
מוכנים? כי שמרנו את הטוב לסוף! ומהו הטוב אם לא אבטיח ועוד בכוס אלכוהולית במיוחד? אז מקווים שחציתם את גיל 18 כי סיום כזה הוא כמעט והכרחי לקיץ שעבר עלינו. בפאב הקופים באילת תמצאו תפריט קוקטיילים מסוגים שונים, נתחיל בקוקטייל הטרופי שקנה אותנו בטירוף, פשוט וטעים אמאל'ה. מדובר בכוס סטייל מוחיטו בטעמי אבטיח מרעננים, ככה אנחנו אוהבים את הקיץ שלנו. יש גם דאקירי קפוא בטעם מנגו ואפשרות לקוקטיילים מאנקיז פמיליה שמתאימים לארבעה סועדים.
מאנקיס, אילת

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
מקס ברנר בפתח תקווה
053-9378743
טאטי בגבעתיים
053-6542451
וופל בר במודיעין והסביבה
053-9378429
מאנקיס באילת
053-8095180

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER

כתבות נוספות של עמית ביבר

איפה אוכלים את הסטייק המושלם בצפון?
קרניבורים אתם כאן? מסעדות בשר מומלצות בצפון
אוכל ביתי מומלץ: תרגישו בבית ותאכלו משהו!
פחמימה של נחמה: כאן תמצאו את המאפה המושלם
ככה פותחים בוקר: ארוחות בוקר משביעות ועשירות
חגיגה טעימה: הכרם - מסעדה לאירועים
חגיגה טעימה: הכרם - מסעדה לאירועים
מצאנו לכם ארבע מסעדות שף כשרות ושוות!
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח