נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

המבורגר אוסקה של בלאק (צילום: יח"צ) המבורגר אוסקה של בלאק (צילום: יורם אשהיים)

לקראת החורף הנוכחי, זכינו להכיר את התפריט החדש של רשת בלאק, שנוצר בהשראת יעדי התיירות החביבים על הקהל הישראלי: "לאורך כל השנים שמה רשת בלאק את העדפותיו של הסועד הישראלי בראש סדר העדיפויות ומכאן הגיע הרצון להתאים את חלק מהמנות לאורח חייו", מסביר שף הרשת, צחי בוקשתתר. "בעשור האחרון טסים הישראלים הרבה יותר ונחשפים לטעמים מגוונים. גם אנחנו ברשת בלאק מצאנו לנכון לרענן ולהתאים את החוויה בארוחה לטעמים האישיים של מבקרינו וזאת לצד המנות הקלאסיות".

לכל סניפי רשת black

מנות מפה ומשם
בין היתר כולל התפריט החדש מנות כמו סלט יווני 2020 (גבינת פטה, פלפלים אדומים וצהובים, עגבניות, מלפפונים, בצל סגול, נענע, פטרוזיליה, שמן זית, פלפל שחור וטימין), סיאטל (אנטריקוט בורגר עם בצל מקורמל, גבינת גאודה נמסה, חמאת בוטנים, מעדן אווז וקצת חסה) וצ'אנג מאי (220 גרם של בשר עסיסי, ערימה של אננס, חלפיניו חריף, בצל ירוק, מעדן אווז קצוץ ומיונז חרדל).

התפריט החדש נחל הצלחה אדירה אבל בכך לא הסתיימו החידושים - קברניטי הרשת בחרו להפתיע אותנו לקראת השנה האזרחית החדשה הבאה עלינו לטובה, עם שתי מנות נוספות הייחודיות לרשת.

נעים להכיר: אוסקה ו-MIX בורגר
בסניפים הלא כשרים של בלאק, תוכלו להזמין את מנת ה-MIX בורגר, שכוללת קציצת המבורגר מנתחי הבקר של בלאק, טחונים עם בשר wagyu ונתח פיקניה. ההמבורגר העשיר בכל טוב יוגש עם תוספת של מיקס צ'יפס הכוללת צ'יפס רגיל וצ'יפס בטטה, כשאת סוג הלחמנייה יוכל הלקוח לבחור בעצמו. כמו כן, ההמבורגר יגיע עם שתי תוספות מעל לבחירה וכל הטעים טעים הזה, מוצע במחיר של 89 שקלים בלבד.

המבורגר מיקס של בלאק (צילום: יח"צ) המבורגר מיקס של בלאק (צילום: יורם אשהיים)

לצד ה-MIX בורגר, תפגשו השנה מנה חדשה נוספת העונה לשם אוסקה - המבורגר מבשר Wagyu אמיתי במשקל 200 גרם ברוטב מיונז חרדל עם גבינת צ'דר, ערימת בצל מקורמל ברוטב ברביקיו, רצועות מעדן אווז ובטטה פריכה. בדומה למנת ה-MIX בורגר, גם המנה המרהיבה הזו תימכר בסניפים הלא כשרים של הרשת, תמורת 89 שקלים בלבד.

מפנקים גם את שומרי המסורת
ואגיו הוא המונח היפני המשמש לתיאור נתחי בקר איכותיים במיוחד, המגיעים מפרות יפניות מובחרות. הבשר האיכותי אינו כשר ולכן לא תמצאו את מנת האוסקה בסניפים הכשרים של הרשת. כפי ששמתם לב, הבשר המשובח מופיע גם ב-MIX בורגר אך כדי שלא לקפח את שומרי הכשרות יצר השף היצירתי גרסה כשרה למנה החדשה.

הגרסה הכשרה של מנת ה-MIX בורגר, משלבת בין שלוש מנות שהצליחו במיוחד השנה - ההמבורגר הקלאסי של בלאק, אנטריקוט בורגר ובואנוס אייריס בורגר - השילוב הייחודי בין שלוש המנות שעומדות בפני עצמן מייצר חוויה קולינרית שקשה לעמוד בפניה.

הן אוסקה והן ה-MIX בורגר, נוצרו כמחווה לטעמים הפופולאריים ביותר ברשת לשנת 2019 ואנחנו כבר לא יכולים לחכות למנות החדשות שנזכה לפגוש בשנה הבאה. שתהיה לכם שנה טובה וטעימה!

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
בלאק בתל אביב
053-9442859
בלאק פלאנט בראשון לציון
053-9442855
בלאק בכפר סבא
053-9442852
בלאק בבאר שבע
053-9442853
בלאק בחיפה
053-9442857
בלאק בפתח תקווה
053-5495004
בלאק בחיפה
053-4294236
בלאק גלילות ברמת השרון
053-9442858

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
מוקפץ אסיאתי עם חלומי בקפה הבימה (צילום: גלעד הר שלג)
מנה במסעדת אלמרסא עכו (צילום: באדיבות המקום)
נוף במסעדת ביאנקיני (צילום: איתמר גרינברג)
מטיילים בתיאבון: מסעדות מומלצות על כביש 90
שפים מספרים: על הפער בין המטבח הביתי למקצועי
מה מסתתר במטבחים הביתיים של השפים הגדולים?
מהאדנית לצלחת: הכול על פרחי מאכל
נעים להכיר: האנשים שהונצחו במנות מפורסמות
פורים 2024 – מצעד משלוחי המנות הגדול
מה נשים אוהבות לאכול? המסעדות המושלמות לערב נשים
אייל שני עושה גלידה, מה, לא נטעם?
קינוחי שוקולד מומלצים בעוטף ובצפון