נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

ביג בורגר הייתה ההמבורגריה הראשונה ביהוד. היא באה לעולם לפני קרוב לעשור ומאז נפתחו בסביבה לא מעט מסעדות המבורגרים נוספות שראו כי טוב והצטרפו לחגיגה. נכון להיום נראה כי למרות החדירה של הרשתות הגדולות, הקהל המקומי עדיין שומר אמונים לזו שהייתה שם לפני כולן. יצאנו לבדוק מה מסתתר מאחורי ההצלחה של המקום המקסים שמצליח לכבוש את לב הסועדים בכל המבורגר מחדש.

טרי, איכותי ומתוקתק

לפי הפילוסופיה של בעלי המקום, הדבר החשוב ביותר בתחום ההמבורגרים, הוא לתת לחומרי הגלם האיכותיים לדבר ולהשתדל להפריע להם כמה שפחות. במילים פשוטות, בביג בורגר לא מאמינים בגימיקים מיותרים כמו תוספות מפוצצות וטופינגז מושחתים שרק גורמים למנות להתייקר. את ההמבורגרים של ביג בורגר ניתן להזמין עם תוספת של צ'יפס שמיובא מבלגיה, פוטטו או טבעות בצל והטופינגז היחידים שמציעים במקום הם בצל פריך, ביצת עין, פטריית פורטובלו צלויה ובזה מסתיימים הדברים. כשזה עובד זה פשוט עובד - מדובר בביצת עין עשויה לעילא ולעילא, בבצל פריך כמו שצריך ובפטריית פורטובלו לא פחות ממושלמת.

ההקפדה היתרה ותשומת הלב הרבה שבאות לידי ביטוי בפרטים הקטנים והגדולים כאחד, הן מסימני ההיכר הבולטים ביותר של ביג בורגר. כך לדוגמה, בניגוד להמבורגריות אחרות מסוגה, בביג בורגר שמים דגש מיוחד על מידות ההכנה - גם בשעות הלחץ, כשהגריל הגדול מלא עמוס לעייפה בעשרות המבורגרים, עדיין דואגים הגרילמנים המיומנים של ביג בורגר להוציא את הקציצות במידת ההכנה הרצויה. כך גם למשל הסלטים הטריים נחתכים אך ורק ברגע ההזמנה ולא שניה לפני ואפילו אריזות המשלוחים המעוצבות, תוכננו כך שההמבורגרים יגיעו במצב אופטימלי לבית הלקוח.

המוקפדות מתבטאת גם בנראות. ככל שהמקום מבריק ונעים, כך גם הטעם של הקציצה טעים ומפנק הרבה יותר. בביג בורגר שנפתחה לפני שמונה שנים, ההרגשה שהיא נפתחה אתמול.

מחיר ידידותי למשתמש

ואם בתמחור עסקינן, חשוב לציין שארוחה מלאה הכוללת המבורגר (160 גרם), שתייה קלה ותוספת, מוצעת במקום תמורת 47 שקלים בלבד. את ההמבורגר ניתן להחליף בשניצל ובמקרה הזה, תעלה הארוחה 42 שקלים בלבד. אם לא אכלתם שבוע או לחילופין, אם מתחשק לכם לאכול ארוחה שתשביע אתכם ליום או יומיים, לכו על ארוחת ה-500 גרם שכוללת תוספת, שתייה ומנת המבורגר המורכבת מזוג קציצות בקר במשקל 250 גרם האחת. עבור התענוג הזה, תצטרכו להיפרד מ-75 שקלים בלבד.

בנוסף להמבורגר בקר, מציעים במקום גם המבורגר כבש במשקל 250 גרם (44 שקלים למנה, 60 שקלים לארוחה הכוללת גם תוספת ושתיה) וחזה עוף בלחמנייה (33 שקלים למנה, 49 שקלים לארוחה הכוללת גם תוספת ושתייה). ואם מתחשק לכם משהו חריף, אתם מוזמנים להזמין את ההמבורגר החריף, המגיע עם פלפל חריף, עגבנייה, מיונז שום וצ'ילי חריף (160 גרם – 31 שקלים).

    

נוסחה מנצחת גם לעשור הבא

לא מעט השתנה בביג בורגר מאז שהמקום נפתח אי אז בתחילת העשור הנוכחי - את מקומן של האריזות הפשוטות מהימים הראשונים תפסו האריזות הממותגות, ללחמניות הסטנדרטיות נוספו לחמניות מקמח מלא, להמבורגרים הבשריים נוספה גרסה טבעונית (וטעימה במיוחד יש לציין) והגריל הצנוע עימו יצא המקום לדרך, התרחב במהלך השנים כדי לעמוד בקצב ההזמנות שרק גובר משנה לשנה.

גם המקום עצמו עבר לא מעט שינויים קוסמטיים לאורך השנים ואין ספק שכיום הוא נראה טוב מתמיד. עם כל החידושים - הקונספט הבסיסי ומוצרי הדגל נותרו ללא שינוי. פשוט כי נוסחה מנצחת אין טעם להחליף. השירות עדיין מהיר וידידותי, ההמבורגרים עדיין משובחים במיוחד והתמחור עדיין יותר מהוגן.

  

 

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
מוקפץ אסיאתי עם חלומי בקפה הבימה (צילום: גלעד הר שלג)
מנה במסעדת אלמרסא עכו (צילום: באדיבות המקום)
נוף במסעדת ביאנקיני (צילום: איתמר גרינברג)
מטיילים בתיאבון: מסעדות מומלצות על כביש 90
שפים מספרים: על הפער בין המטבח הביתי למקצועי
מה מסתתר במטבחים הביתיים של השפים הגדולים?
מהאדנית לצלחת: הכול על פרחי מאכל
נעים להכיר: האנשים שהונצחו במנות מפורסמות
בילוי לילי בג'מס – הבחירה הנכונה של רחובות
ג'מס כובשת את הארץ – הבירה המנצחת במודיעין
בירה ואוכל טוב – החזון הציוני של ג'מס כפר סבא