נגישות
נגישות

ניין בר: הבילוי המושלם במרינה הרצליה

העיצוב המושלם, הנוף, הבריזה ובעיקר תפריט שלא משאיר הרבה ברירות. בואו לערב של ב-ניין בר הרצליה ואל תפספסו לפחות קינוח מושחת אחד

מסעדות במרכז המסעדות של rest
מור אריאל
תאריך פרסום: 12/11/2019, 0:00 תאריך עדכון: 13/11/2019, 12:21
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

סושי בניין בר הרצליה (צילום: באדיבות המקום) לא לפספס את הספיישל מלפפון. סושי בניין בר הרצליה (צילום: באדיבות המקום)

ימים אחרונים של קיץ. יש שיקראו להם כבר תחילת החורף, אך אני מתעקשת להיאחז בימים היפים שעוד נותרו, אלו שבהם ניתן עדיין לשבת בחוץ בערב וליהנות מבריזה סתווית. למעשה כעת זהו מזג האוויר האידיאלי לערב סגרירי בחוץ - לא חם מדי, לא קר מדי. זמן אידיאלי ללגום קוקטייל מתחת לכיפת השמיים ולנסות לשמר את הרגע הזה, כי כמוהו לא יהיו לנו עוד הרבה בחודשים הקרובים. או-טו-טו נשלוף מטריות, כל המסעדות והברים יתמלאו קירויי חורף מעצבנים, וכשתזמינו מקומות למסעדות כבר לא ישאלו אתכם בפנים או בחוץ, כי מעכשיו תאכלו רק בפנים.

לנצל את המזג
אז בדקות שעוד נותרו לנו לשבת בחוץ מתחת לכיפת השמיים, בלי שום זכוכית שתפריד בינינו לבין הבריזה הנעימה של הסתיו, בחרנו לבלות השבוע ב-NINE BAR במתחם המרינה בהרצליה. הבר מסעדה הזה שורד כאן מעל לשבע שנים - מונחים של נצח בעולם הברים בכלל והמרינות בפרט. בערב הגעתנו שודר משחק כדורגל כלשהו על מסכים שפוזרו בגינה, ובחרנו לנו בוט עגול וכיפי שהשקיף בדיוק לאחד המסכים. אני אוהבת מקומות שיש בהם בוטים. זה מזכיר לי את ארצות הברית, כמו גם מבודד אותי לרגע משאר המסעדה ומשאר העולם.

אמנם רק חצי מאיתנו התעניינו במשחק הכדורגל באותו הערב. החצי החשוב יותר, כלומר - אני, התרכזה בבריזה המפורסמת, בבוט הכיפי וביפים והנכונים שסועדים כאן מסביבנו בNINE BAR. אולי סמיכותו של מלון ה-RITZ CARLTON  שממש צמוד אל המסעדה, מסבירה את כמות התיירים ואת בליל השפות ששמענו כאן בערב הזה. גם חבורת שחקני כדורגל אוקראינים הפתיעה לפתע בנוכחותה, והבחנתי גם בעוד "סתם" זוגות כמונו, נטולי ייחוס או סוויטה ב-RITZ שהחליטו כנראה להעביר כאן בארנה את אחד הלילות האחרונים שבהם עדיין לא קר.

מסעדת ניין בר הרצליה (צילום: באדיבות המקום) מסעדת ניין בר במרינה הרצליה (צילום: באדיבות המקום)

חגיגה של פרנה ורולים
את הערב פתחנו בקוקטייל לונג איילנד שהורכב מוודקה, ג'ין, רום, טקילה, נענע ונסטי אפרסק (52 שקלים). פתיח מרענן וסתווי מאין כמוהו. מאגף מנות הפתיחה טעמנו חציל שרוף על הגריל לצד טחינה וסלסת עגבניות (42 שקלים). נכון שזו מנה נדושה אבל העשייה שלה כאן הייתה מדויקת להפליא. ללא שמנוניות מיותרת, מידת שריפה נכונה של החציל, טחינה נהדרת, ואף מילה על הפרנה הרותחת שלא הצלחנו לעמוד בפניה. גם פטריות הפורטובלו שהוקפצו במחבת קלות עם שומשום ובצל ירוק (41 שקלים) היו מנת פתיחה כיפית. גם כאן חזרה לככב הפרנה מהמערכה הקודמת, ולאחר כבוד היא נטבלה ברוטב של פטריות הפורטבלו - והנה לכם חגיגה של ממש.

בשלב הזה הרגשנו שהמקום אצלנו בבטן הולך ומצטמצם אז צריך להחליט על מה מהמרים כאן - על פילה דג או על סושי? הדילמה לא הייתה פשוטה. לעיתים את ההכרעה אנחנו מבצעים באמצעות תפריט הקינוחים. ככל שמשהו בו מפתה אותנו, אנחנו מחליטים לשמור מקום ולא להזמין 38 עיקריות כמו שאנחנו אוהבים. ואכן, תפריט הקינוחים המפתה הכריע את הכף, והלכנו בעיקרית על סושי. ומזל שכך - הסושי של NINE BAR  הצליח להפתיע אותנו בגדול. טרי טרי, עשוי כהלכה ומגוון. הרול המצטיין של הערב היה ללא ספק היה ספיישל מלפפון - טונה, סלמון, אבוקדו ואספרגוס מגולגל בתוך מלפפון. רול מצוין אשר סידר לנו את הפינה והשאיר אותנו עם מקום מדויק אך ורק לקינוח.

סיפורי אהבה מתוקים
תפריט הקינוחים של ניין בר הוא סיפור בפני עצמו. המבחר בו עצום וקל ללכת לאיבוד. יש גם עוגות שלמות לקחת הביתה, אבל זו כבר אופרה אחרת לגמרי. תפריטי קינוחים ענקיים כאלו גורמים לקושי הידוע שלי בקבלת החלטות להתעצם. אני עומדת נפעמת מול תיאורי הסוכר המרגשים האלו, ופשוט לא מצליחה להחליט. ולא שהחצי השני עוזר לי. הוא כבר יודע שאם הוא יחליט, האשמה תרבוץ עליו בלעדית ככל שהקינוח לא יהיה מלהיב.

קינוח בניין בר הרצליה (צילום: באדיבות המקום) מבחר עצום של מתוקים. קינוח בניין בר הרצליה (צילום: באדיבות המקום)

אז נאלצתי להחליט. הופה! גול. לא רק במסך שמולנו, גם בגזרת הקינוחים. נבחרה עוגת אלפחורס, שהייתה כה ענקית עד שבשנייה הראשונה נראתה כאילו נלקחה מחלון ראווה של קפולסקי בשנות ה-80, אבל מהביס הראשון ואילך. היה כאן סיפור אהבה - שכבות של בצק אלפחורס, קרם ריבת חלב וקרם קוקוס בציפוי גנאש שוקולד חלב  (42 שקלים). בצק נהדר שעשוי היטב, קרם ריבת חלב משובח ובכלל כל הקונסטרוקציה הזאת יחד היוותה קינוח חלומי וסיום מתוק לאחד הימים האחרונים של הקיץ, ובעצם של תחילת הסתיו.

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
ברוינתא: לחגוג אירוע קצת אחרת
ליגת האלופות במועדון הקריוקי PLUG IN בכפר סבא
אוכל מהיר לכל כיס – מאוכל רחוב ועד ביסטרו צרפתי
מסעדות רומנטיות – מביסטרו בגדרה ועד למרתף יין בזכרון
הכל מהכל - מסעדות שוות לכל מצב רוח
מדרום לצפון - מסעדות לכל המשפחה לשבת הקרובה
 מסעדות איטלקיות שתמיד כיף לחזור אליהן
אוכל משובח ואירוח בוטיק במסעדות לאירועים שבמרכז
בילוי לילי בג'מס – הבחירה הנכונה של רחובות
ג'מס כובשת את הארץ – הבירה המנצחת במודיעין
בירה ואוכל טוב – החזון הציוני של ג'מס כפר סבא