נגישות
נגישות

אלפרדו: המסעדה הוותיקה של פתח תקווה

הטעם והמקום עולים על כל דמיון - הסלוגן שמלווה את מסעדת אלפרדו כבר קרוב לעשרים שנה מוכיח שהמציאות חזקה גם היא מכל ספק, דמיון או חלום. לחיי עוד עשורים רבים ומפוארים

מסעדות במרכז המסעדות של rest
מור אריאל
תאריך פרסום: 05/08/2019, 0:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

קינוח במסעדת אלפרדו פתח תקווה (צילום: באדיבות המקום) כשרה ואהובה. קינוח של אלפרדו (צילום: באדיבות המקום)

זה לא סוד שמסעדה היא עסק שלא קל להחזיק אותו במשך תקופה ארוכה. בשל כך, כל מסעדה שמצליחה להחזיק יותר מעשור אחד, כבר מסקרנת אותי. מסעדת אלפרדו בפתח תקוה תסיים עוד מעט את העשור השני שלה, מה שאומר שכבר 18 שנים היא מככבת ברשימת המסעדות האהובות על זללני האוכל האיטלקי בפתח תקווה רבתי. מיקומה של המסעדה, בלב פארק ההיי טק של אם המושבות, מושך אליה בצהריים את עובדי ההיי טק שבסביבה לעסקיות צהריים משתלמות, ובערב תמצאו שם את הלקוחות הוותיקים שלא מחליפים את אלפרדו כבר כמעט 2 עשורים.

המסעדה כשרה למהדרין, מה שמושך אליה באופן טבעי קהל רב שצמא למסעדות כשרות איכותיות, מצרך לא שכיח במקומותינו. הרמה הקבועה שאלפרדו שומרת עליה באדיקות כבר שנים, השירות המהוקצע וחומרי הגלם האיכותיים - כל אלו תורמים לכך שגם בימי חול צריך להזמין כאן מקום מראש, כי אחרת כל 250 המקומות תפוסים ולא תוכלו להשחיל כאן סיכה.

מצעד הוותיקות האהובות
אפילו את המנות הוותיקות קהל הלקוחות הקבוע לא מסכים שישנו לו. מנת הדגל הידועה של אלפרדו הינה מרק שמנת פטריות המוגש בתוך לחם, ממש כמו בסמטאות באירופה בחורף. גם דניס שלם בתנור לבנים לא מש כאן מהתפריט כבר שנים רבות, ובל נשכח את רביולי הבטטה המפורסם. בכלל, את כל סוגי הפסטות, כולל ניוקי ורביולי, מכינים כאן בעבודת יד מדי יום. אפילו את הקינוחים מכינים כאן ומרכיבים בעת ההגשה, לא קונים מן המוכן ורק מחממים לכם במיקרו. קינוח הדגל המפורסם של אלפרדו נקרא - תענוג שוקולד, אשר כשמו כן הוא - סופלה שוקולד מטורף שנאפה במקום מרגע ההזמנה. לא בכדי הוא הקינוח הכי נמכר כבר 18 שנים.

להתנחם עם לזניה
באלפרדו מגישים גם ארוחות בוקר מיוחדות מדי יום בין 12:00-09:00. ואת השייקים המפורסמים תוכלו לשתות בבוקר וגם בערב. מומלץ במיוחד - שייק אננס קוקוס על בסיס חלב, שזורק אותי באחת אל החוף בתאילנד, אפילו אם זה רק בדמיון. כמה רב המרחק בין קו-פיפי לבין פתח תקווה, רק האל יודע. נותר לנו רק להתנחם בניוקי סלק ברוטב אלפרדו. או בלזניית ארבע גבינות. או בסלט חלומי ובטטה. טוב אני חייבת להפסיק עם זה, אני יודעת. יש משהו באוכל איטלקי שממכר אותי עד אבדן חושים. כנראה זה הפחמימות המנחמות.

כריך במסעדת אלפרדו פתח תקווה (צילום: באדיבות המקום) פתרונות מעולים לטבעוניים. כריך של אלפרדו (צילום: באדיבות המקום)

למי שפחות בעניין של פחמימות, אגב (אנשים מוזרים יש ביניכם) אז באלפרדו יש פתרונות גם לטבעוניים וגם לאלו שלא אוכלים גלוטן - המנות המיוחדות הללו מסומנות בתפריט בסימון משלהן, כך שגם אלו עם ההעדפות הקולינריות השונות ימצאו כאן את מבוקשם.

נוסחת הניצחון
באלפרדו נערכים גם אירועים עד 120 איש, ולהם תפריט עשיר וייחודי משלהם. לאולם האירועים כניסה נפרדת משלו והיין זורם שם כמים. כמו גם הפסטות והפיצות מהמערכה הקודמת.

כשאני מנסה לרדת לסוד הקסם שגורם למסעדה הזו להחזיק כל כך הרבה זמן ולשמור על קהל לקוחות נאמן ואוהד, אני לא יכולה להתעלם מהסלוגן שמלווה את המסעדה כל כך הרבה שנים - הטעם והמקום-עולים על כל דמיון. כנראה שנוסחה של חומרי גלם טובים, בתוספת מיקום מנצח ושירות קשוב (כל סועד שיוצא מכאן מקבל בסמס משוב על אופן השירות!) - הם סוד ההצלחה. תחשבו על זה בעת שאתם בולסים את הפטוצ'יני אלפרדו הבא שלכם. רק אל תשכחו להזמין מקום, אחרת תאכלו סנדויץ' בתחנת הדלק הסמוכה.

אלפרדו - Alfredo - דרך שלמה מלצר 94, פתח תקווה, 053-9441289

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
אלפרדו בפתח תקווה
053-9441289

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
ברוינתא: לחגוג אירוע קצת אחרת
ליגת האלופות במועדון הקריוקי PLUG IN בכפר סבא
אוכל מהיר לכל כיס – מאוכל רחוב ועד ביסטרו צרפתי
מסעדות רומנטיות – מביסטרו בגדרה ועד למרתף יין בזכרון
הכל מהכל - מסעדות שוות לכל מצב רוח
מדרום לצפון - מסעדות לכל המשפחה לשבת הקרובה
 מסעדות איטלקיות שתמיד כיף לחזור אליהן
אוכל משובח ואירוח בוטיק במסעדות לאירועים שבמרכז
בילוי לילי בג'מס – הבחירה הנכונה של רחובות
ג'מס כובשת את הארץ – הבירה המנצחת במודיעין
בירה ואוכל טוב – החזון הציוני של ג'מס כפר סבא