נגישות
נגישות

דובאי בגליל: הבילוי הקולינרי המושלם לכל המשפחה

בלב סח'נין תמצאו את אחת המסעדות הכי מושקעות באזור הגליל. פילה עגל עם חמאה לצד טורטליני פירות ים ומשחקיה צבעונית לילדים ליד אקווריום מלא בדגים צבעוניים. בואו לטייל בגליל ועל הדרך לחגוג בדובאי בארוחה שהיא אטרקציה לכל דבר

חדשות האוכל המסעדות של rest
עודד פשטצקי
תאריך פרסום: 31/07/2019, 0:00 תאריך עדכון: 31/07/2019, 10:49
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

בשר במסעדת דובאי סח'נין (צלם: גלעד הר שלג) מנות ערביות עם נוף מהפנט. בשר במסעדת DUBAI (צילום: גלעד הר שלג)

את סח'נין שבלב הגליל, רבים מזהים בעיקר הודות לאצטדיון דוחה, שבא לעולם ב-2005 ומאז ידע לא מעט תהפוכות. אך אלו שמכירים את העיר קצת יותר מקרוב, יודעים שיש בה לא מעט אטרקציות מעניינות לא פחות. מסעדת DUBAI, שנפתחה בקיץ של 2017, היא דוגמה מצוינת לאחת מהן – שילוב מרענן של מטבח איטלקי וערבי עם נוף גלילי מושלם.

הטוב מכל העולמות
DUBAI היא בין המסעדות היותר מפוארות בעיר הצפונית וניכר שלא מעט מחשבה ומשאבים הושקעו בעיצוב המרשים שלה. מדובר למעשה במסעדת ים-יבשה יוקרתית, שמשקיעה בכל הגזרות. בתפריט המנות הימיות תמצאו מבחר דגי ים, המשתנה בהתאם לשלל היומי, מגוון של לברק, סלמון ודניס בתנור או על הגריל, סטייק טונה מצוין וכן מנה ממכרת ונדיבה ביותר של ברבוניות פריכות. בנוסף לדגים, מגישים ב-DUBAI גם שפע של פירות ים, החל מקוקי סאן ז'אק בתיבול זעפרן וכלה בשרימפס בגריל.

בגזרת המנות הבשריות בתפריט, תמצאו בין היתר צלעות טלה משובחות, סטייק T-Bone אימתני, פילה עגל המוגש על מחבת לוהטת עם חמאה רוחשת וקבב טלה תוצרת בית, הנחשב לאחד היותר איכותיים שניתן להשיג באזור - מן הסתם לא עניין של מה בכך, כשמדובר באזור הספציפי הזה.

נתיב איטלקי-ערבי
אחת המטרות שהציבו לעצמם קברניטי המסעדה מיומה הראשון, הוא לשלב בין המטבח האיטלקי למטבח הערבי המקומי. ממרחק הזמן, שנתיים אחרי הפתיחה, נראה שזה הצליח להם בגדול. בסקציית האיטלקיות מככבות למשל מנות כמו טורטליני פירות ים (עם שרימפס וקלמרי), ניוקי עם נתחוני פילה עגל וארנצ'יני ממולאים בגבינה. לעומת זאת בתחום האוכל הערבי, מציעים במקום מנות כמו סלט ג'רג'יר (גרגיר הנחלים) מריר-חריף, סלט תבולה קצוץ דק וכמובן שגם חומוס נהדר שכבר מצדיק ביקור מיוחד במקום.

דג במסעדת דובאי סחנין (צילום: גלעד הר שלג) השקעה בכל החזיתות. דג על הגריל במסעדת DUBAI (צילום:גלעד הר שלג)

בין אם תבחרו ללכת בנתיב האיטלקי ובין אם תתמקדו דווקא באוכל הערבי, ממש מומלץ להתחיל את המסע הקולינרי עם נבחרת סלטי הבית, המורכבת מתריסר סלטים ביתיים המשתנים בהתאם לחומרי הגלם הזמינים. לקינוח, לכו על הכנאפה האגדית של DUBAI, המיוצרת במקום. להעצמת האווירה האותנטית, מומלץ כמובן לתבל את הארוחה עם נרגילה ריחנית, כי אם כבר, אז כבר. את תערובות הטבק המיוחדות של DUBAI, מייצרים אגב במקום.

מסעדה לכל המשפחה
אם בחרתם לבוא לסח'נין ליום טיול משפחתי, כאן בדובאי חשבו גם עליכם. ו-עליכם הכוונה לכל המשפחה. תופתעו לגלות במסעדה משחקייה צבעונית מרוצפת במזרנים רכים, שניתן להשתולל בה בכיף, בזמן שאתם סועדים בנחת - הפתרון המושלם ליציאה למסעדה עם ילדים קטנים.

בנוסף למשחקייה, תמצאו במרכז המסעדה גם אקווריום עצום ומלא בדגים צבעוניים וצמחי מים, המשרים על הסועדים אווירה שלווה ורגועה במיוחד. אם אתם פחות בעניין של דגים, אתם תמיד יכולים לשטוף את העיניים בנוף הגלילי הנשקף מחלונות הזכוכית הגדולים של DUBAI.

פירות ים במסעדת דובאי סח'נין (צלם: גלעד הר שלג) בולטת בנוף המקומי. פירות ים במסעדת DUBAI (צילום: גלעד הר שלג)

לחגוג בענק בלב הגליל
DUBAI היא המסעדה האידיאלית עבור מטיילים שהגיעו לבקר בגליל ומעוניינים ליהנות מארוחה ברמה גבוהה באמת, במסעדה שללא ספק מצליחה לבלוט בנוף המקומי. כמו כן, ניתן להפיק כאן אירועים עסקיים ופרטיים מכל הסוגים, בהיקף של עד 100 סועדים. אם אתם מתכננים טיול לאזור או מתחשק לכם לחגוג את האירוע הבא שלכם באווירה ייחודית ועם אוכל משובח - זה הזמן ליצור קשר עם המסעדה הגלילית ולהזמין מקומות. כאן בסח'נין איפה שהמטבח הערבי והאיטלקי מתחברים יחד בצורה מפתיעה, לחגיגה של בשרים, פירות ים והרבה עשבי תיבול טובים שמקפיצים את הכול הכי גבוה שאפשר.

DUBAI - סכנין, 053-9377453

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
מוקפץ אסיאתי עם חלומי בקפה הבימה (צילום: גלעד הר שלג)
מנה במסעדת אלמרסא עכו (צילום: באדיבות המקום)
נוף במסעדת ביאנקיני (צילום: איתמר גרינברג)
מטיילים בתיאבון: מסעדות מומלצות על כביש 90
שפים מספרים: על הפער בין המטבח הביתי למקצועי
מה מסתתר במטבחים הביתיים של השפים הגדולים?
מהאדנית לצלחת: הכול על פרחי מאכל
נעים להכיר: האנשים שהונצחו במנות מפורסמות
קפה עוטף באהבה – הפרויקט למען מפוני העוטף
העונה ה-11 של מאסטר שף סוגרת נבחרת והבוחשת מלרלרת
ארוחת ליל סדר במסעדה 2024 – סעודות פסח הכי שוות!
אוכל מוכן לפסח 2024 – על האוכל הכי מומלץ בלי מאמץ