נגישות
נגישות

פורטו מיט: המקום הכי טעים בלב הקניון בראשון לציון

חודשיים חלפו מאז הפתיחה החגיגית של פורטו מיט בראשון לציון מבית פורטו בנמל, והסטנדרטים הגבוהים נשמרים גם כאן בכל פינה. כל הפרטים על מסעדת הבשרים החדשה בשכונה

חדשות האוכל המסעדות של rest
עודד פשטצקי
תאריך פרסום: 01/07/2019, 0:00 תאריך עדכון: 07/07/2019, 11:27
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

ארוחת שרינג בפורטו מיט ראשון לציון (צלם: עידן גור) מבחר צבעוני של פסטות. שרינג בפורטו מיט (צלם: עידן גור)

בראשון במאי השנה, ימים ספורים אחרי פסח, באה לעולם האחות הצעירה במשפחת פורטו. פורטו מיט נפתחה בקניון עזריאלי ראשונים שבראשון לציון, ממש מול אחותה החלבית, פורטו איטליאן סטיישן. את השושלת המפוארת התחילה מסעדת פורטו שבנמל תל אביב, שהוקמה בקיץ של 2014. פורטו בנמל הוקמה על חורבותיו של הספידו בר, בהאנגר 21 - הבעלים של ספידו בר, בועז קול, הפך את החלל של האנגר 21 לבית אוכל איטלקי וכאחד שיודע לזהות לאן הרוח נושבת, בחר אף הוא לפני מספר שנים להסביר פנים לציבור שומרי הכשרות.

פורטו איטליאן סטיישן נפתחה ב-2017 ויחד עם פורטו מיט הן מהוות מעין שלוחה מקומית, מהירה ושובבה של מסעדת האם, שחוגגת בימים אלה חמש שנות הצלחה.

התפריט המשתלם ביותר בסביבה
מאז שנפתחה פורטו מיט, גודשים אותה באופן קבוע אינספור לקוחות מרוצים. רבים מהם, מגיעים למקום מדי יום ביומו. כשמעיינים בתפריט המהודק והמוקפד, מבינים חיש מהר גם מדוע - פורטו מיט מציעה מגוון מנות שהגיעו ממסעדת האם ועברו התאמה לקצב ולקהל של הקניון רחב הידיים. הודות לכך, ניתן ליהנות מארוחה שלמה במחיר הוגן, שאחריה כבר לא פשוט לשוב למשרד.

בין היתר מדובר בהמבורגר אימתני, בשיפוד פרגית או קבב על פוקצ'ה ובשניצל ענק במיוחד, המגיעים כולם עם תוספת (פירה, צ'יפס, תפוח אדמה אפוי, אורז, סלט ירוק או ירוקים) ושתייה קלה בתמורה ל-49 שקלים בלבד. ורק למען הסר ספק, נציין כי לא מדובר בעסקית צוהריים אלא בדיל המוצע מדי יום ביומו, לאורך כל שעות הפעילות.

ויוה איטליה לה פיצה
כיוון שמדובר בנצר למשפחה איטלקית מכובדת, לא הופתענו למצוא בתפריט של פורטו מיט, פסטות מושקעות ביותר. בין היתר מדובר במנות כמו רדיאטורי וורדורה (זוקיני, פלפל קלוי, עגבניות שרי, שעועית ירוקה, בטטה, פסטו ואגוזי מלך), ספגטי גוסו (שמן זית, שום, יין לבן, חזה עוף, חזה אווז, עגבניות שרי, זוקיני, זיתים, צ'ילי וארוגולה) וטליאטלה סלמון (שמן זית, בזיליקום, צ'ילי, שום, יין לבן, עגבניות שרי, זוקיני, שעועית ירוקה וזיתים).

בנוסף מגישים במקום גם מגוון ראשונות, סלטים, כריכים ופיצות מיוחדות. אותנו שבתה פיצת השווארמה, שכוללת בצק פיצה איכותי, שווארמה פרגית, בצל סגול, טחינה, פטרוזיליה וסומק. לצד זאת, קשה שלא להיכנע לפיתוי שבא בדמות פיצת האנטיפסטי, המגיעה עם רוטב עגבניות, חציל קלוי, זיתים שחורים, זוקיני וארוגולה. הפיצות של פורטו מיט, נאפות בתנור פיצות איטלקי ומיוצרות מבצק המוכן במקום. למעשה מלבד הקטשופ, כל המרכיבים של כל המנות, מיוצרים כאן בעבודת יד - החל מהפסטו, הצ'ימיצ'ורי והאיולי וכלה בקרוטונים של סלט הקיסר.

שווארמה בפורטו מיט ראשון לציון (צלם: עידן גור) כמות עם איכות. שוארמה בפורטו מיט ראשון לציון (צלם: עידן גור)

ואם אתם סועדים נאמנים של מסעדת האם, נגלה לכם שבפורטו מיט ניתן להזמין את מנת הדגל של פורטו בנמל, הלא היא מנת הסקלופיני עוף הפופולארית (חזה עוף ברוטב ויניגרט איטלקי, עגבניות שרי, זיתים, צלפים ועלי תרד). עוד סיבה טעימה להגיע במיוחד לקניון הממוזג.

פנינה קולינרית מעוצבת בלב הקניון
אחד הדברים הראשונים ששמים לב אליהם כשנכנסים לחלל המרשים של פורטו מיט, זה שלא מדובר בעוד דוכן קלאסי במתחם אוכל. מעבר לכך שברוב עסקי האוכל בקניונים לא תמצאו ארבעה מסכים של 55 אינץ', בפורטו מיט תמצאו גם סטייל שאין שני לו. בירור מהיר העלה כי האחראי לעיצוב הפנים המיוחד של המקום הוא לא אחר מהאדריכל הידוע אנריקו סגרה.

בשלושת העשורים האחרונים עיצב סגרה עשרות דירות יוקרה, בתי קפה, מסעדות ומתחמי מסחר ובילוי. בין היתר הוא אחראי לעיצוב של רוסטיקו בשוק האוכל בשרונה, לעיצוב של רשת אוליב, של רשת פיורי פסטה ומובן שגם חתום על העיצוב של פורטו איטליאן סטיישן.

חלל מסעדת פורטו מיט ראשון לציון (צלם: עידן גור) מיוחדת בכל פינה. חלל מסעדת פורטו מיט (צלם: עידן גור)

לסיכום? פשוט בואו לאכול
פורטו מיט הצעירה מיישרת קו עם הסטנדרטים הגבוהים שהציבו בנות משפחתה הוותיקות יותר. חודשיים בלבד אחרי הפתיחה החגיגית, היא מהווה אבן שואבת לסועדים נלהבים שמגיעים אליה באופן יומיומי כדי ליהנות ממנות נדיבות במחירים נמוכים ומהקפדה יתרה על כל הפרטים הגדולים והקטנים אחד. אין ספק שכבר עכשיו היא מהווה הרבה נחת להורים ולא פחות מכל, לסועדים.  

פורטו מיט - שד' נים 2, קניון עזריאלי ראשונים, ראשון לציון, 053-9348299

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
פורטו מיט בראשון לציון
053-9348299

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
מוקפץ אסיאתי עם חלומי בקפה הבימה (צילום: גלעד הר שלג)
מנה במסעדת אלמרסא עכו (צילום: באדיבות המקום)
נוף במסעדת ביאנקיני (צילום: איתמר גרינברג)
מטיילים בתיאבון: מסעדות מומלצות על כביש 90
שפים מספרים: על הפער בין המטבח הביתי למקצועי
מה מסתתר במטבחים הביתיים של השפים הגדולים?
מהאדנית לצלחת: הכול על פרחי מאכל
נעים להכיר: האנשים שהונצחו במנות מפורסמות
העונה ה-11 של מאסטר שף סוגרת נבחרת והבוחשת מלרלרת
ארוחת ליל סדר במסעדה 2024 – סעודות פסח הכי שוות!
אוכל מוכן לפסח 2024 – על האוכל הכי מומלץ בלי מאמץ
איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות