נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

פירות ים במסעדת מדזו הרצליה (צילום: באדיבות המקום) להתפנק מול הים. פירות ים במדזו הרצליה (צילום: באדיבות המקום)

כבר כמעט 2 עשורים שמדזו מסעדת הגריל בר המפורסמת במרינה בהרצליה, מגישה את הסטייקים וההמבורגרים המשובחים שלה, בין אם במסגרת אירוע מושקע, ובין אם בארוחה אינטימית או משפחתית במסעדה עצמה. אין הרצלייני שלא מכיר את המסעדה הוותיקה הזאת, שמאכילה בהצלחה את כל באי המרינה כבר שנים רבות.

ישן ומוכר לצד חדש ומפתיע
בשנה האחרונה עברה המסעדה המיתולוגית מתיחת פנים, וצוות המטבח הורכב מחדש במלאכת מחשבת. התפריט התחדש והשתדרג, למרות שהמנות הקבועות והוותיקות לא נעלמו ממנו, לבקשת הלקוחות הקבועים שאת ההמבורגר של המדזו מתקשים לפספס. מי שבכל זאת רוצה להיות הרפתקן ולא לחזור למנות המוכרות, יכול לנסות את פלטת הבשרים הזוגית החדשה, שנחשבת כאן ללהיט רציני. את האנטריקוט ופילה הבקר של המדזו אין צורך להציג, כמו גם את טרין כבד העוף ואת הקרפצ'יו המפורסם.

בשר ואורז במסעדת מדזו הרצליה (צילום: באדיבות המקום) כשאיכות ואווירה נפגשים. סטייק ואורז במדזו הרצליה (צילום: באדיבות המקום)

פירות ים באווירת חו"ל
מנת הניוקי פילה בקר נותרה גם היא בתפריט לבקשת הקהל הנאמן, והדגים הטריים תפסו להם מקום של כבוד במדזו. אם פעם ראיתם כאן בעיקר צלחות עמוסות בסטייקים, היום כמעט כל שולחן שני מתהדר במנת דג משובחת. פירות הים גם הם מככבים כאן בתפריט שנים רבות, ויש כאלו שאינם מוותרים עליהם בעד שום הון שבעולם. משפחות שלמות מבלות כאן באופן קבוע, ואפילו אוכלות במדזו את ארוחת ליל שבת. השפה השגורה במסעדה היא לא תמיד עברית, שכן תיירים רבים כבר גילו את סוד הקסם של המסעדה ופוקדים אותה לא מעט. כל אלו מוסיפים לארומה של חו"ל שאופפת את מדזו מכל עבר, וגורמת לסועד להרגיש כאילו עלה לרגע על מטוס והגיע לאירופה, בעיקר מול נוף המרינה והיאכטות המקיפות את המסעדה.

לאירוע מושלם עם נוף לים
תחום האירועים תפס תאוצה במדזו זה לא מכבר, והמקום נותן מענה לכל סוגי האירועים. קיים חדר פרטי המכיל עד 12 אנשים, ובנוסף אליו ישנו חדר המכיל עד 20 אנשים, בתוכו כבר תמצאו מקרן ואת כל מה שצריך לאירוע הקטן שלכם. האירועים הנפוצים כאן הינם בר מצוות, בת מצוות, ימי הולדת, אירועי חברה ועוד. כל חגיגה שאתם יכולים להעלות על דעתכם - תוכל להיערך כאן במדזו, עם התפריט העשיר והנוף הכלול בעסקה.

מסעדת מדזו על הים בהרצליה (צילום: באדיבות המקום) חגיגה מלאת בריזה. מדזו על הים (צילום: באדיבות המקום)

מי שנפשו חפצה באירוע גדול יותר, של עד 90 אנשים - יכול להשתמש בחלל המרכזי של מדזו המשקיף לנוף המושלם של המרינה. דמיינו  אירוע על רקע הנוף הזה של היאכטות, בשילוב בריזת הים והסטייקים העסיסיים של מדזו - והנה קיבלתם את האירוע האולטימטיבי שהאורחים שלכם לא ישכחו זמן רב.

אז לסיכום, אם בא לכם על אירוע מוצלח על רקע הגלים של הרצליה, או סתם בארוחת ערב משפחתית עם דגים ובשרים משובחים - נראה שמדזו היא לגמרי הפתרון. רק תבואו רעבים ותביאו דרכון.

מדזו - Medzzo - יורדי ים 1, הרצליה פיתוח, 077-4447447

 

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
ברוינתא: לחגוג אירוע קצת אחרת
ליגת האלופות במועדון הקריוקי PLUG IN בכפר סבא
אוכל מהיר לכל כיס – מאוכל רחוב ועד ביסטרו צרפתי
מסעדות רומנטיות – מביסטרו בגדרה ועד למרתף יין בזכרון
הכל מהכל - מסעדות שוות לכל מצב רוח
מדרום לצפון - מסעדות לכל המשפחה לשבת הקרובה
 מסעדות איטלקיות שתמיד כיף לחזור אליהן
אוכל משובח ואירוח בוטיק במסעדות לאירועים שבמרכז
בילוי לילי בג'מס – הבחירה הנכונה של רחובות
ג'מס כובשת את הארץ – הבירה המנצחת במודיעין
בירה ואוכל טוב – החזון הציוני של ג'מס כפר סבא