נגישות
נגישות

מסעדה בדקה: השמחה היוונית של גרקו

אם בא לכם להרגיש כאילו קפצתם ליוון מבלי לעלות על מטוס, גרקו היוונית מציעה לכם חוויה שמחה וטעימה במיוחד בזכות מנות אותנטיות, קוקטיילים מרעננים ובריזה נעימה מן הים

מסעדות במרכז חדשות מהצלחת
עודד פשטצקי
תאריך פרסום: 04/09/2018, 16:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

גרקו היא חלום יווני שחלם והגשים המסעדן הנמרץ צביקי עשת, שאחראי ללא מעט יוזמות קולינריות כמו הג'לטריה, גרינברג ומובן שגם מתחם אמריקה, עליו השלום. הפנטזיה היוונית באה לעולם בתחילת 2014 ובמובן מסוים השלימה את המכלול הקולינרי שעשת רצה ליצור באזורי חן. גרקו התל אביבית הצליחה ליצור לעצמה קהל סועדים נאמן תוך זמן קצר יחסית וכבר ב-2015, החל עשת לתכנן את השלוחה ההרצליינית שלה, עליה עמל במשך שלוש שנים תמימות. עד לפתיחתה של גרקו בהרצליה ב-2018, הספיק עשת להוציא לאור ספר מתכונים מצוין (מטבח יווני), שנכתב בשיתוף פעולה עם השף אליאב גולדנברג (גרקו, ג'ויה, ארקפה, גרינברג). שנאמר: יוון זה כאן.

גרקו תל אביב - לכל הפרטים
גרקו הרצליה - לכל הפרטים
הבראנצ'ים המצטיינים בתל אביב

אותנטי על אמת

התפריט של גרקו, מחולק באופן לא מסורתי לסקציות הבאות: "לחם, פיתות" , "קר קטן", "קר גדול", "סובלקי, גירוס", "פאבה", "חם קטן", "חם גדול" ו"עופות". יש בחלוקה הזו משהו משחרר מאוד ופשוט מאוד, שמקל על הסועד לבחור את המנות שמתחשק לו לאכול. כשצוללים לעומק התפריט מתגלות מנות יווניות אסליות כמו פאבה עם אוקטופוס בגריל, ספאנקוריזו, סאגאנקי ועוד המון הפתעות שיחזירו אתכם תוך ביס וחצי לחופשה האחרונה שלכם ביוון.

השימוש בחומרי הגלם הנכונים, הדיוק בטכניקות ההכנה והידע העצום שרכש עשת במהלך השנים ברזי המטבח היווני, מורגשים בכל מנה ומנה בתפריט ומבטיחים לסועדים בכל ארוחה, חוויה יוונית אותנטית של ממש. ההמלצה שלנו היא לפתוח את הארוחה עם מגש של 10 טעימות קרות לבחירה (דיסקו) ומשם להמשיך לאן שהרוח נושב והמקום בבטן מאפשר.

יהיה דיסקו. גרקו:

לפתוח את הבוקר עם כוסית של צ'יפורו

אם מתחשק לכם להתחיל את הבוקר עם משב רוח יווני, תנו קפיצה לגרקו והזמינו לכם איזה קוקטייל מרענן כמו GREEK MAMA (אוזו עם ליקר שקדים ורום), ZEUS (ברנדי יווני, ליקר הדרים ולימון) או MIKONOS (אוזו, אננס, ליקר אננס ותפוזים). קחו לכם לגימה מהקוקטייל שבחרתם ולאחר מכן עיינו בתפריט ארוחות הבוקר, המוגשות עם תה או קפה יווני לבחירה. תפריט הבוקר של גרקו מאופיין גם כן בחלוקה לא שגרתית ("קר קטן", "סלטים", "חם גדול", "מתוקים") וכולל מגוון מנות שפשוט תענוג להתחיל איתן את היום כמו מקושקשת יוונית, פלפלי שושקה קלויים, טירוקפטרי ועוד.

מסעדת גרקו (צילום: בועז לביא)כמו שאז ביוון. מסעדת גרקו (צילום: בועז לביא)

ויש אפילו משלוחים!

בגרקו ניתן לשבת כלקוחות מן המניין או פשוט להזמין את המטעמים האהובים עליכם הביתה במשלוח או באיסוף עצמי. מעבר לזה, בגרקו ניתן להפיק אירועים פרטיים או עסקיים מכל הסוגים וליהנות מכל טוב המטבח היווני, משירות איכותי, אווירה שאין שנייה לה והרבה הרבה אוזו כמובן.

גרקו תל אביב, אורי צבי גרינברג 25, 053-9367941. להזמנת שולחן
גרקו הרצליה, שד' אבא אבן 9, 053-9379943. להזמנת שולחן

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
גרקו הכשרה בתל אביב
הזמנת שולחן
053-9367941
גרקו הרצליה בהרצליה
הזמנת שולחן
053-9379943

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
מוקפץ אסיאתי עם חלומי בקפה הבימה (צילום: גלעד הר שלג)
מנה במסעדת אלמרסא עכו (צילום: באדיבות המקום)
נוף במסעדת ביאנקיני (צילום: איתמר גרינברג)
מטיילים בתיאבון: מסעדות מומלצות על כביש 90
שפים מספרים: על הפער בין המטבח הביתי למקצועי
מה מסתתר במטבחים הביתיים של השפים הגדולים?
מהאדנית לצלחת: הכול על פרחי מאכל
נעים להכיר: האנשים שהונצחו במנות מפורסמות
בילוי לילי בג'מס – הבחירה הנכונה של רחובות
ג'מס כובשת את הארץ – הבירה המנצחת במודיעין
בירה ואוכל טוב – החזון הציוני של ג'מס כפר סבא