נגישות
נגישות

Top 10 אזור הדרום: המסעדות הטובות בדרום לשנת 2019

מסעדת חוף פרועה, מסעדה גיאורגית-אשדודית ומסעדה המציעה מבחר מסנוור של ארבעים סוגי בירה מהחבית. אלו הבחירות של גולשי אתר זאפ רסט שדירגו את המסעדות הדרומיות הטובות ביותר של 2019

מסעדות TOP 10 חדשות מהצלחת
עודד פשטצקי
תאריך פרסום: 26/12/2019, 19:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

מנה של טירמיסו (צילום: באדיבות המקום)מנה של טירמיסו (צילום: באדיבות המקום)

במשך שנה שלמה דירגו גולשי אתר זאפ רסט את המסעדות הדרומיות שבהן ביקרו לאורך 2019. יש לציין כי ניתוח הממצאים הפתיע אותנו ביותר השנה, שכן שמונה מהמסעדות ממוקמות באשדוד ושתיים באשקלון. נראה אם כך שאשדוד הצליחה להפוך למעצמה קולינרית מכובדת בשנים האחרונות ולנו נותר רק להוריד את הכובע, לאחל בתיאבון ולצאת למסע טעים במיוחד.

טירמיסו

את רשימת ההמלצות האקסקלוסיבית שלנו, נפתח עם המסעדה שזכתה לדירוג הגבוה ביותר והכוונה היא למסעדת טירמיסו, הפועלת במלון ליאונרדו שבאשדוד. המסעדה שנמצאת בבעלות השף והמסעדן ניב רוזיליו, החלה את דרכה לפני כעשור וחצי באזור התעשייה ועברה למיקומה הנוכחי לפני כחמש שנים. טירמיסו היא מסעדה כשרה למהדרין המציעה תפריט חלבי הכולל מגוון ארוחות בוקר, סלטים, טוסטים, פיצות, פוקאצ'ות, פסטות, מנות דגים ועוד הרבה הפתעות טעימות ומוקפדות.

טעימות מהתפריט: קרואסון צרפתי (קרואסון במילוי גבינה צהובה, ביצה קשה, עגבנייה ובצל ירוק, מוגש עד השעה 13:00 – 32 שקלים), לוהט (טונה אדומה בצריבה אישית על חלוקי נחל לוהטים – 48 שקלים) וסלט חלומי ופטריות (עלי חסה טריים, מלפפון, עגבניות שרי, לבבות דקל, בולגרית, חלומי, גבינת עיזים וקוביות בטטה ברוטב ויניגרט – 69 שקלים).

טירמיסו, שדרות הים התיכון 1, אשדוד. 053-9441932

מנה של טירמיסו (צילום: באדיבות המקום)מנה של טירמיסו (צילום: באדיבות המקום)

וואן סושי בר

וואן סושי בר היא בן הבחירות הפחות מפתיעות בדירוג השנתי. זאת כיוון שהמסעדה האסייאתית המקסימה מדורגת שנה אחר שנה כאחת המסעדות הטובות בדרום לפי גולשי אתר זאפ רסט. השנה הצליחה וואן סושי בר להתברג למקום השני והמכובד ביותר ובכך הוכיחה שיש מקומות שרק משתבחים עם השנים. בנוסף למנות סושי שללא ספק יוסיפו לכם עוקבים באינסטגרם, תמצאו בתפריט העשיר של וואן סושי בר גם מבחר מנות מוקפצות, סלטים אסייאתיים מצוינים ושלל מנות פתיחה וביניים שמאפשרות להרכיב ארוחת שלמה המבוססת על מנות קטנות ואיכותיות, ללא מנה עיקרית.  

טעימות מהתפריט: סלטבלו (לבבות קיסר, כרוב סגול, נבטים, שרי, רצועות מלפפון וגבינה כחולה ברוטב שומשום ובלסמי אסייאתי – 33 שקלים), מוקפץ רצועות עגל גריל וקישואים (רצועות עגל גריל משובח, פטריות, קישואים, בצל ירוק וכרוב אדום – 59 שקלים) וצ'יז רול צמחוני (שמנת/סנט מור, שיטאקה, קנפיו, אבוקדו ומלפפון בציפוי אבוקדו – 34 שקלים).

וואן סושי בר, הציונות 13, אשדוד. 053-9428612

רולים של וואן סושי בר (צילום: באדיבות המקום)רולים של וואן סושי בר (צילום: באדיבות המקום)

פינטה

אין ספק שמסעדת פינטה היא אחת ההצלחות הגדולות ביותר של חמש השנים האחרונות באשדוד. המסעדה המשגשגת משלבת בין מבחר מנות בארים משודרגות ומושקעות לבין תפריט אלכוהול הכולל בין השאר 40 סוגי בירה מהחבית. כן, לא מדובר בטעות – בפינטה מתפעלים חדר קירור עצום שבו נמצאות קרוב ל-100 חביות שונות בכל רגע נתון. בשנתיים הראשונות אמנם הבירות תפסו את מרכז הבמה, כשתפריט האוכל הכיל בעיקר בני לוויה הולמים או נשנושים קטנים. היום לעומת זאת, מדובר במסעדה של ממש, המציעה מבחר מרשים של מנות, לרבות כאלו הייחודיות למקום כמו נקניקיות צ'וריסו נורווגיות ופישבורגר סלמון.

טעימות מהתפריט: טבעות בצל פריכות בסגנון אירי (מוגשות עם צ'ילי מתוק – 39 שקלים), פטריות פורטובלו ממולאות (פטריות ממולאות בלשון בקר ובצל, מוגשות עם רוטב שמנת עם פטריות – 39 שקלים) וחגיגה בשרית (זוג צלעות טלה, נקניקיית הבית, צלע בשר לבן ויקיטורי פרגית עם תפוח אדמה אפוי – 139 שקלים).

פינטה, הבנאים 1, אשדוד. 053-9376892

המבורגר של פינטה (צילום: באדיבות המקום)המבורגר של פינטה (צילום: באדיבות המקום)

ארמיס

ארמיס היא המסעדה האשדודית השלישית, אך בפירוש לא האחרונה, שזכתה להיכנס לרשימת ההמלצות שלנו השנה. בארמיס ניתן לשבת מול הנוף הקסום של הים התיכון ולאכול ארוחת בוקר עשירה שתענוג להתחיל איתה את היום, לחטוף ארוחה עסקית בשעות הצוהריים או לשבת על כוס יין לעת ערב ולבהות בשקיעה האשדודית המרהיבה ביופיה. בכל יום רביעי מתקיימות במקום הופעות סטנד אפ קורעות, בימי חמישי מתקיימים ערבי ג'אז ובימי שישי מפיקים בארמיס מדי שבוע קבלות שבת עם הופעות חיות משתנות.

טעימות מהתפריט: סלט יווני (חסה, מלפפון, עגבניות שרי, זיתים שחורים, גבינה בולגרית וזעתר – 58 שקלים), טוסט קסטן בריוש (רוטב עגבניות, גבינה צהובה וחמאה, מוגש עם סלט אישי וזיתים – 36 שקלים) ופאי לימונים עם מרנג (45 שקלים).

ארמיס, הבנאים 1, אשדוד. 053-9376892

פיצה של ארמיס (צילום: באדיבות המקום)פיצה של ארמיס (צילום: באדיבות המקום)

פטרה

מסעדת פטרה היא מסעדת חוף הנמצאת בבעלותם של המסעדנים רפי בן משה וסימו בן חובל החובש במקום גם את כובע השף. המסעדה הפסטורלית מוקפת בצמחייה ירוקה ומתמחה במגוון מטעמים גיאורגיים מסורתיים כמו חינקלי, צ'יבורקי וחצ'פורי. חשוב לציין כי בפטרה ניתן להפיק את כל סוגי האירועים הפרטיים והעסקיים כאחד בהיקף של עד 70 סועדים.

טעימות מהתפריט: פלטת דגים מעושנים (לקרדה, שפרוטים, שמאלץ, מטיאס, סלמון וטונה בליווי לחם הבית – 78 שקלים), גלילת חצילים גאורגית (במילוי תערובת גיאורגית של אגוזים ושום – 43 שקלים) וחבו (נתחי חזה מולארד בתיבול גיאורגי מסורת, רצועות בצל חי וירק – 82 שקלים).

פטרה, מפקורה 1, אשדוד. 053-9441986

פלטת דגים של פטרה (צילום: באדיבות המקום)פלטת דגים של פטרה (צילום: באדיבות המקום)

אטמוספרה

מסעדת אטמוספרה, המסעדה האשדודית השישית במספר ברשימת ההמלצות של גולשי אתר זאפ רסט ל-2019, נמצאת בבעלות קבוצת vino del mar. את כובע השף במקום חובש ירון בן חמו (טוסקנה, בגטוס), שיצר תפריט כשר הכולל מבחר מנות טאפאס, מנות ראשונות ומנות עיקריות מרשימות המבוססות על נתחי בשר מובחרים. המסעדה ממוקמת על שפת בריכה יוקרתית המוקפת בדק עץ ולפיכך מהווה מקום מושלם להפקת אירועים חגיגיים.

טעימות מהתפריט: פאף טרטר סלמון (שברי אגוזים מטוגנים במילוי טרטר סלמון, שאלוט קצוץ, כוסברה ואיולי יוז. 2 יח' – 35 שקלים), סלט שוק אשדוד (ירקות העונה חתוכים גס בתיבול קלאסי – 38 שקלים) ואטמוס-בול (כדור שוקולד במילוי הפתעות, נמס בשולחן עם גנאש לוהט – 52 שקלים).

אטמוספרה, ז'בוטינסקי 29, אשדוד. 053-9376963

מנה של אטמוספרה (צילום: באדיבות המקום)מנה של אטמוספרה (צילום: באדיבות המקום)

נמסטה

נמסטה, היא מסעדה הודית-אשדודית כשרה המתמחה במטבח הצפון-הודי. המסעדה הצבעונית, שבקרוב תחגוג את יום הולדתה ה-30 במספר, החלה את דרכה כדוכן צנוע ובמהלך השנים הפכה למסעדה של ממש. ולא סתם מסעדה, אלא כזו הנחשבת בעיני מביני עניין לאחת המסעדות ההודיות הטובות בישראל. המסעדה המצליחה נמצאת בבעלות משפחתית, כשקברניטי המקום עלו ארצה ממומביי, מה שמסביר את הטעמים האותנטיים והנאמנים למקור של המנות המוגשות בנמסטה.

טעימות מהתפריט: פקורה ירקות (מבחר ירקות מצופים בציפוי פריך ומטוגנים בשמן עמוק – 30 שקלים), באטר נאן (לחם הודי הנאפה במקום בטעם חמאה – 12 שקלים) וצ'יקן צ'ילי מסאלה (נתחי עוף עם פלפלים ירוקים ותבלינים חריפים – 60 שקלים).

נמסטה, הטיילת 20, אשדוד. 053-9442869

מנה של נמסטה (צילום: באדיבות המקום)מנה של נמסטה (צילום: באדיבות המקום)

טעם העמק

מאשדוד נעשה ברשותכם קפיצה קטנה לאשקלון וליתר דיוק למסעדת טעם העמק, שנפתחה בעקבות ההצלחה המסחררת של מסעדת האם הפועלת בנתיבות. בדומה למסעדה המקורית, גם המסעדה האשקלונית מציעה מבחר מנות בשריות כשרות ומגוון שיפודים, אם כי לא אחת דווקא החומוס המשובח של המקום הוא זה שמצליח לגנוב את ההצגה.

טעימות מהתפריט: ספגטי בולונז (עם בשר בקר ברוטב עגבניות ועשבי תיבול – 48 שקלים), חומוס בשר עגל (34 שקלים) וסיגר לוקוס (עלי סיגר במילוי נתחי לוקוס וירקות על סלט רוקט ברוטב איולי צ'ילי – 58 שקלים).

טעם העמק, יפה נוף 5, אשקלון. 053-9348423

שיפודים של טעם העמק (צילום: באדיבות המקום)שיפודים של טעם העמק (צילום: באדיבות המקום)

Sunset BLVD Kitchen Bar

Sunset BLVD Kitchen Bar היא מסעדת דיינר אמריקאית המגישה את ההמבורגרים השווים ביותר באשדוד. הכוונה היא למשל להמבורגר שחיתות הכולל מלבד קציצת אנטריקוט במשקל 300 גרם גם כבד אווז, כרוב קייל מטוגן, פטריות ובצל סגול ברוטב אסייאתי (102 שקלים) ולהמבורגר העונה לשם טראמפ, הכולל מלבד קציצת אנטריקוט במשקל 300 גרם, גם איולי כמהין, עלי רוקט, אגס שיכור, גבינת בושה מקורמלת וחזה אווז מעושן צרוב (94 שקלים).

טעימות מהתפריט: ריזוטו (אורז ארבוריו, ציר ירקות, שמנת, שמן כמהין, פורטובלו, יין לבן, קרם פרש ופרמז'ן – 44 שקלים), ספייריבס טלה (שדרה שלמה של ספייריבס טלה בצלייה ארוכה במיוחד, רוטב ברביקיו ביתי, סלט ופלחי תפו"א – 132 שקלים) והמבורגר סטינגר אנטריקוט (300 גרם – 68 שקלים).

Sunset BLVD Kitchen Bar, מרטין בובר 1, אשדוד. 053-9379400 (משלוחים: 053-7103951)

שולחן בSunset BLVD Kitchen Bar (צילום: באדיבות המקום)שולחן בSunset BLVD Kitchen Bar (צילום: באדיבות המקום)

בנג'מין – Benjamin

את המסע הקולינרי הדרומי שלנו, נחתום במסעדה האשקלונית השנייה שהתברגה לרשימת עשר המומלצות של 2019, הלא היא מסעדת הבאר בנג'מין. בנג'מין באה לעולם לפני כשנה וחצי בלבד אך תוך זמן קצר סומנה כאחד המקומות הלוהטים ביותר בעיר. בין השאר תרמו לכך המסיבות הפרועות הנמשכות במקום עד לשעות הקטנות של הלילה, מבחר חביות הבירה והקוקטיילים ומובן שגם האוכל המושקע והמדויק, המוגש בבנג'מין החל מהשעה 10:00.

טעימות מהתפריט: שרימפס ברוטב אישה יפה (על בסיס חמאה, זוקיני, בצל סגול, פלפל גמבה, זיתי קלמטה, צלפים, יין לבן ונגיעת שמנת – 78 שקלים), אנטריקוט (300 גרם, צלוי על פחמים ומוגש עם ירקות גריל, שום קונפי וצ'ימיצ'ורי ביתי – 133 שקלים) ודניס שלם במעשנת (בחמאת עשבי תיבול, שום, שרי, חציל קונפי ופלפל צ'ילי טרי – 128 שקלים).

בנג'מין, הנמל 9, אשקלון. 053-9386272 (משלוחים: 053-9368365)

מנה של בנג'מין (צילום: באדיבות המקום)מנה של בנג'מין (צילום: באדיבות המקום)

 

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
טירמיסו באשדוד
הזמנת שולחן
053-9441932
פינטה באשדוד
הזמנת שולחן
053-9376892
ארמיס באשדוד
053-9387682
וואן - סושי בר באשדוד
053-9428612
פטרה באשדוד
053-9441986
אטמוספרה באשדוד
053-9376963
נמסטה באשדוד
053-9442869
טעם העמק באשקלון
053-9348423
Sunset BLVD kitchen bar סנסט באשדוד
053-9379400
בנג'מין באשקלון
053-9386272

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
מוקפץ אסיאתי עם חלומי בקפה הבימה (צילום: גלעד הר שלג)
מנה במסעדת אלמרסא עכו (צילום: באדיבות המקום)
נוף במסעדת ביאנקיני (צילום: איתמר גרינברג)
מטיילים בתיאבון: מסעדות מומלצות על כביש 90
שפים מספרים: על הפער בין המטבח הביתי למקצועי
מה מסתתר במטבחים הביתיים של השפים הגדולים?
מהאדנית לצלחת: הכול על פרחי מאכל
נעים להכיר: האנשים שהונצחו במנות מפורסמות
Top 10 - מסעדות המרקים המומלצות לשנת 2023
איפה אוכלים סביצ'ה או טרטר של קיץ?
בוקר חו"ל: איפה תאכלו ארוחות בטעמים של אירופה?
מה כדאי לכם לאכול באזור  הכנרת?