נגישות
נגישות

טופ 10 אשדוד: בחירת הגולשים למסעדות הכי טובות

הצבעתם, דירגתם וכתבתם חוות דעת במשך השנה, ואנחנו שמחים להציג בפניכם את 10 המסעדות באשדוד שקיבלו את דירוגי הגולשים הגבוהים ביותר בשנת 2017

מסעדות TOP 10 חדשות מהצלחת
מערכת  zap rest
תאריך פרסום: 27/03/2018, 12:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

לא לגמרי ברור באיזה שלב הפכה אשדוד למעצמה קולינרית אבל מהעובדות בשטח כבר לא ניתן להתעלם. אז אם אתם מתכננים ביקור בעיר התוססת בקרוב ולא מכירים את המקומות השווים ביותר, נמליץ לכם להקדיש כמה דקות כדי לקרוא את הרשימה של עשר המסעדות הטובות ביותר בעיר, לפי גולשי אתר rest, שהכנו במיוחד עבורכם.


במקום הראשון: אראמיס
על המקום: מסעדת אראמיס שבאשדוד תיקח אתכם למסע למאה ה-17. אראמיס נקראה כמובן על שמו של אחד משלושת המוסקטרים, שהיווה השראה לרוח השורה על המקום. התפריט המוגש באראמיס מגוון בצורה בלתי רגילה וכולל בין היתר המבורגרים משובחים, מאכלים אתניים כמו פלוב, בחש, אמרולי וחינקלי, שיפודים, סטייקים, מנות דגים, פיצות, פסטות, טוסטים, סלטים ועוד הרבה הפתעות. 
טעימות מהתפריט: קרפצ'יו, חציל בלאדי, לחם הבית, פטריות מוקפצות, חינקלי, נתח קצבים, פסטה אנטריקוט, שווארמה דגים
אראמיס, חוף לידו 1, אשדוד. 053-9387682
אראמיס. צילום: ניב מוסמן


גמברינוס
על המקום: "גמברינוס היא מקום שכיף לאכול בו". כך כתב מבקר המסעדות המחמיר, שגיא כהן, על המקום. המסעדה ממוקמת בלב העיר אשדוד ומגישה תפריט גסטרו בר באווירה אירופאית. המנות של גמברינוס נדיבות ביותר, מתומחרות באופן הגיוני לחלוטין ותמיד משאירות טעם של עוד. 
טעימות מהתפריט:  סטייק צוואר לבן, פורל מעושן בתנור, ונקניקיות טלה "על האש" 
גמברינוס, הציונות 45, אשדוד. 08-8655719


Kitchen Bar Sunset BLVD
על המקום: במסעדת Sunset BLVD האשדודית תמצאו 486 בקבוקי אלכוהול המסודרים בקפידה על הבאר העצום, ספות עור מפוארות שלא ניתן להתעלם מהן ובימים שני ורביעי תזכו גם לראות הופעה חיה. מנת הדגל של המקום הפופולארי היא בורגר שחיתות: 300 גרם של בשר אנטריקוט עם מיונז, פורטובלו, שאלוט, סילאן, סויה, כרוב קייל וכבד אווז. מעבר לכל זה מוגשים במקום לא פחות מ-11 סוגי בירה מהחבית. אין ספק שמדובר באחד המקומות המדליקים ביותר בעיר ולכן גם אין פלא שהצליח לעשות את דרכו לרשימה המכובדת שלנו. 
טעימות מהתפריט: מדליוני פילה בקר מיושן במקום עם סלט ותפו"א אפוי, פילה סלמון עם ריזוטו פטריות, קרם פורצ'יני ופרמז'ן ורביולי בטטה קלאסי ברוטב שמנת פטריות, חמאה, שום, בזיל, פרמז'ן ואורגנו . 
Kitchen Bar Sunset BLVD, מרטין בובר 1, אשדוד. 053-9379400 (משלוחים: 053-7103951)


וואן סושי בר
על המקום: וואן סושי בר היא מסעדה יפנית בשירות עצמי המגישה לצד מגוון רחב של מנות סושי, גם מבחר מנות אורז, מוקפצים, סלטים ומנות פתיחה וביניים. בוואן סושי בר מקפידים הקפדה יתרה על חומרי הגלם האיכותיים והטריים ביותר והדבר ניכר בכל אחת ואחת מהמנות בתפריט. ואם אין לכם כוח לצאת מהבית או המשרד, צרו קשר עם המקום ופשוט הזמינו משלוח שיגיע אליכם תוך זמן קצר. 
טעימות מהתפריט: ספרינג רול במילוי בקר וירקות אסייתיים מוקפצים בווק, סשימי פיש: נתחי סלמון וטונה אדומה הכי טריים שיש בציפוי ביצי דג וקוויאר ודג דאון, וסלט חלומי עם גבינת חלומי צלויה, לבבות קיסר, מלפפון ועגבניות שרי ברוטב הדרים. 
וואן סושי בר, הציונות 13, אשדוד. 053-9428612


רונג'אן
על המקום: רונג'אן היא אחת המסעדות התאילנדיות האותנטיות ביותר הפועלות היום בישראל. היא הוקמה לפני כחמש שנים על ידי אבי אבטה ואשתו התאילנדית שעל שמה נקראה המסעדה. בתחילת הדרך פעלה באופן צנוע במקום קטנטן, אך אחרי שלוש שנות פעילות שבהן זכתה להצלחה מסחררת, החליטו אבי ורונג'אן להתרחב ולהעתיק את המיקום לאזור חוף הים. המחירים של המנות האותנטיות שווים לכל נפש וחשוב לציין שניתן לרכוש במקום מגוון חומרי גלם המיובאים במיוחד מתאילנד. 
טעימות מהתפריט: פאד מה בקר, פאד קפאי בקר, ופאד תאי פירות ים 
רונג'אן, נורדאו 24, אשדוד. 053-6130780
רונג'אן. צילום: ניב מוסמן


פטרה
על המקום: בחוף הקשתות האשדודי, במיקום מושלם ליד הים, פועלת אחת המסעדות הגרוזיניות הטובות ביותר בישראל. מהשנייה שבה המסעדה נפתחת בבוקר ועד שעות הערב מתנגנת במקום מוזיקה רגועה ושלווה אך באזור השעה 22:00, המוזיקה הופכת קצבית יותר ופטרה משנה את פניה והופכת לבר-מסעדה תוסס וצעיר. רבים לא יודעים זאת אך מדי יום מוגשות במקום ארוחות בוקר מיוחדות במינן כמו שקשוקה שרימפס, ארוחת בוקר אירופאית ובוקר גיאורגי. 
טעימות מהתפריט: טשטשים, חמוצים גרוזינים, חינקלי בשרי, חצפורי אצרולי, אימרולי, צנחי
פטרה, מפקורה 1, אשדוד. 053-9441986
פטרה. צילום: ניב מוסמן


וינו דל מאר
על המקום: וינו דל מאר היא מסעדת שף ים-תיכונית הממוקמת בחוף הים הצפוני של אשדוד. העיצוב המרהיב של המקום משלב בין הרבה עץ לאריחים עם עיטורים קטלניים ואת האווירה משלימה המוזיקה הספרדית המתנגנת ממערכת הסאונד האיכותית הפועלת במקום. בעלי המקום שמו להם למטרה להכיר לקהל הסועדים המקומי את תרבות האוכל והיין של ספרד ולעניות דעתנו (ולדעת גולשי רסט) הצליח להם בענק. 
טעימות מהתפריט: פיצה ארטישוק, חציל ים תיכון, רדיאטורי סלמון
וינו דל מאר, מרטין בובר 1, אשדוד. 053-7102145
וינו דל מאר. צילום: ניב מוסמן


קינג ג'ורג'
על המקום: רשת קינג ג'ורג' המפורסמת הוקמה בשנת 2005 ונכון להיום היא מונה עשרה סניפים. הערך המקודש ביותר לקברניטי הרשת הוא Value For Money והדבר משתקף מהתפריט האיכותי, המוקפד ובעל המחירים השווים לכל נפש. הסניף האשדודי, בדומה לשאר הסניפים של הרשת, הוא מופת להקפדה, השקעה ומקצועיות.  
טעימות מהתפריט:  קרפצ'יו סלק, המבורגר כמהין, סלמון ספינצי
קינג ג'ורג', הרכבת 1, אשדוד. 053-9387485 (משלוחים – 053-9431238)
קינג ג'ורג'. צילום: ניב מוסמן


טירמיסו
על המקום: טירמיסו היא מסעדה כשרה חלבית הפועלת במלון לאונרדו אשדוד. התפריט של טירמיסו, כפי שניתן לנחש משמה של המסעדה, כולל מגוון מנות איטלקיות אהובות כמו מגוון מנות פסטה, פוקצ'ות ופיצות. לצד המנות האיטלקיות מגישים בטירמיסו מבחר סלטים, טוסטים, מנות פתיחה וארוחות בוקר משובחות מרחבי העולם. על קצה המזלג נזכיר את הקרואסון הצרפתי שממולא בחביתה, גבינה צהובה ורוטב הולנדייז, את הבייגל היו יורקי ואת השקשוקה המושלמת.   
טעימות מהתפריט: שווארמה דגים: מיקס דגים מוקפץ על מצע טורטייה וסלט שוק, ריזוטו פונגי: ריזוטו עם  פטריות יער, חמאה ופרמז'ן על בסיס שמנת, פיצת טירמיסו העשירה עם מבחר גבינות וארטישוק. 
טירמיסו, שדרות הים התיכון 1, אשדוד. 053-9441932


קלמה
על המקום: קלמה היא מסעדה שלווה ורגועה הממוקמת בחוף הים המטופח של אשדוד. היא צמודה למי הים התיכון ומגישה תפריט קיצי ומרענן. מחוץ למסעדה ישנו דק רחב ידיים עם אזורי ישיבה פתוחים או מקורים. הסועדים מוזמנים להתרווח על כיסאות הקש הלבנים או על הספות הנוחות, להתמכר לאווירה השקטה השוררת במקום, להרים כוסית לחיים ופשוט ליהנות מהחיים הטובים. 
טעימות מהתפריט: סביצ'ה ים תיכוני, סלט ארטישוק ושרי וקרפצ'יו בקר 
קלמה, הטיילת, אשדוד. 053-4294638
קלמה. צילום: ניב מוסמן

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח
סוהו: אסיאתית אמיתית ראשון לציון
חדש ומלוח: אנין  המסעדה החמה של ים המלח נפתחה
מה נשים אוהבות לאכול? המסעדות המושלמות לערב נשים
קינוחי שוקולד מומלצים בעוטף ובצפון
מונא - ביסטרו ירושלמי אלגנטי
דוניס דגים ויין  - אוכל משובח ואירוח נפלא
מתי הפעם האחרונה אכלתם אוכל צרפתי אמיתי, ו... כשר?
Top 10 - מסעדות המרקים המומלצות לשנת 2023
איפה אוכלים סביצ'ה או טרטר של קיץ?
בוקר חו"ל: איפה תאכלו ארוחות בטעמים של אירופה?
מה כדאי לכם לאכול באזור  הכנרת?