נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

אפתח בתרגיל בדמיון מודרך: דמיינו לעצמכם שאתם יושבים במקום בו זורם נהר הירדן בין עצי האקליפטוס, כשהתאורה הרומנטית מאירה מצד אחד אתר טבילה נוצרי שנמצא ליד, ומצד שני מסעדה מעוצבת ונעימה שממלאת את הכל בניחוח אוכל משובח ובמוסיקה טובה. הצלחתם לדמיין? ובכן, את כל אלו קיבלנו בשמחה בערב חורפי וקריר, כשישבנו לאכול במסעדת "על הנהר" שבקיבוץ כנרת, ואת פנינו קיבלו שירות אדיב ומחויך, צלוחית חמוצים וכוס חמימה של סנגריה טעימה בצבע בורדו עמוק עם פלחי תפוחים טריים, מה שעזר לנו להפשיר ולהחזיר קצת צבע לפנים.

הלכנו על שלוש
אחרי היכרות ראשונית עם התפריט החדש, הלכנו על שלוש מנות ראשונות לפתיחה: סלט עגבניות שרי בצבעי שחור, צהוב ואדום עם גבינה כחולה, צנוברים ועלי בזיליקום טריים – לא ברור מה יותר מעורר תאווה – הצבעים לעיניים או הטעם לחיך. המנה השנייה שהזמנו היתה קרפצ'יו סינטה עם פרוסות פרמז'ן דקות, פטרוזיליה, שמן זית, חומץ בלסמי מצומצם וטוסטונים חמאתיים חמים להכנת פרוסות מענגות.

המנה השלישית שהוזמנה היתה ברוסקטה אנטריקוט – סירות לחם קלוי ממולאות בנתחי אנטריקוט חתוכים דק-דק עם בצל מטוגן, עגבניות, שמנת, פטריות כמהין וקצת טחינה מסביב. הרוטב נספג מעט בלחם והתוצאה נפלאה. אפשר בכיף להצהיר שזו המנה המנצחת עבורנו.

את המנות הראשונות ליווה יין סוביניון בלאן גרין מתוצרת דרום אפריקה. יין פירותי מרענן, מהסוג שעושה קליל בראש, בבטן ובלב. בין לבין קיבלנו גם קוקטייל חורפי המכונה "עונת התפוזים" – קוניאק, ג'ינג'ר וקליפות תפוז, מהסוג שעושה לא רק קליל בראש אלא גם חמים מאוד בכל הגוף.
מסעדת על הנהר. צילום: סטודיו דרור כץ

צ'ימיצ'ורי מעל והחיים יפים
לעיקרית טרפנו בהנאה פלטה של בשרים עסיסיים מתובלים כהלכה – 700 גרם של: כבד אווז, אנטריקוט, פילה וסינטה דקה בשני רטבים-  צ'ימיצ'ורי רענן תוצרת בית ורוטב שמנת, שום וחרדל. העיקרית לוותה בפירה נימוח משובץ בנקודות שחורות שהתגלו כפטריות כמהין משגעות, ומעליו ירקות שורש צרובים, בטטה, גזר וזוקיני מלאים טעם. 

סיום מתקתק
לקינוח בחרנו קדאיף חלבה – אטריות פריכות מתקתקות עם גלידת וניל ושערות חלבה משגעות, שילוב מצויין שחבל להפסיד, וב"על הנהר" יודעים איך להכין קדאיף טוב.

טוב לדעת
המסעדה פתוחה בכל ימות השבוע מהשעה 19:00, וככל שעוברות השעות הבר המגוון והמושקע תופס תאוצה עם מוזיקה מצוינת במוטיב אמריקאי ואוירה צעירה ותוססת מאוד לצד קוקטיילים ואלכוהול מכל העולם. לא בכדי מכונה המקום בית אוכל ושיכר. בסוף השבוע רצוי להזמין מקום מראש.

אם אתם פחות בעניין של בשר, כדאי שתדעו שבתפריט יש גם מבחר עשיר מאוד של מנות דגים, פירות ים ומנות מהמטבח האיטלקי. בקיץ נפתחת גם הרחבה החיצונית של המסעדה שמגיעה את האוכל ממש עד הנהר.

מה אכלנו:
סלט עגבניות שרי בצבעים- 47  ₪
קרפצ'יו סינטה- 46 ₪
ברוסקטה אנטריקוט- 56 ₪
כוס יין לבן דאגלאס גרין - 36 ₪
2 קוקטייל עונת התפוזים – 88 ₪
פלטת בשרים עם פירה וירקות שורש - 285 ₪
קדאיף חלבה- 34 ₪
סיכום חשבון: 592 ₪ לארוחה זוגית

על הנהר, מתחם ירדנית, בכניסה לקיבוץ כנרת. 053-9443619

* כתבה פרסומית

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
מושבוצ: מקום נדיר במושב רמות
בורגר קטן בערבה: בורגרים קצרין
ארוחת צהריים באיולי בר בראש פינה
קסם על ים כנרת: מסעדת ביג בן
על היסטוריה ומסעדת ויקטוריה
מקום טוב בצפון: מסעדת מרינדו
ארוחה בברוהאוס הגולן
פנינה בים של שדות
כוכב הצפון - מסעדת NICE TO MEAT היא קרנבל קולינרי
מוסד ליד הים - מועדון ארוחת בוקר
ברונו מארס בפארק הירקון – איפה אוכלים?
מסעדת הפופ אפ שולחן גלילי: ממטעמי המטבח הערבי