נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

לא מכבר חגג הסושי רבע מאה בארץ הקודש, וכיום, יותר מתמיד, נראה כי הוא מצליח להתברג בין המקומות הראשונים בתחרות על קיבתו של הסועד הישראלי.

אם בתחילת דרכו בישראל היה הסושי חד-גוני ולא מורכב להכנה, הרי שהיום המגוון והיצירתיות בשילוב חומרי גלם איכותיים יעשו את ההבדל בין סושי טוב לסתם דג נא עטוף באורז ומלופף באצה.

על טהרת המטבח היפני
מסעדת סושי בר בזל היא מאותן המסעדות אשר מצליחות להוסיף לתפריט האסיאתי בכלל ולסושי בפרט את הנקודות החשובות בדירוג היוקרתי, וזאת באמצעות מקבץ של מנות אהובות מהמטבח היפני האותנטי, לצד ספיישלים יומיים מתחלפים בהתאם לחומרי הגלם (האיכותיים) הנוחתים מדי בוקר על שולחנו של השף.

המסעדה, לה שני סניפים, האחד ברחוב סוקולוב ברמת השרון (בו ביקרנו) והשני ברחוב פרישמן בת"א, קרויה על שם הסניף המקורי שהוקם 1997 במתחם בזל המפורסם בתל אביב, ומציעה תפריט המושתת על טהרת המטבח היפני ברובו ובנוסף מנות אחדות מהמטבח האסיאתי. האווירה במקום אותנטית ורגועה הכוללת תפאורה בדמות בר דגים הפרוש בסמוך לעמדת הכנת הסושי, ההכנה מתבצעת על ידי טבחים מקצועיים ילידי יפן.

 

סושי טבעוני
טרנד הטבעונות האופף את המדינה לא פסח גם על סושי בר בזל, שבחרה להשקיע בתפריט טבעוני אשר בניגוד לנורמה הקיימת ברוב המסעדות כיום דווקא מכיל מגוון רחב של אפשרויות לבחירה.

כיאה לתרבות האכילה בארץ השמש העולה, פתחנו במשקה אלכוהולי להגברת התיאבון. קוקטייל גרין ג'ין בסגנון יפני (35 ₪) עבורי ובירה ממבשלת קירין היפנית (30 ₪) עבור בן זוגי.

>> להזמנת שולחן במסעדת סושי בר בזל

 

למנה הראשונה בחרנו ב-2 שיפודי יאקיטורי עוף (29 ₪) המוגשים עם רוטב טריאקי. המנה המורכת מחתיכות עוף הניצלות על גריל ומשופדות במקל עץ בסטייל אסיאתי, פופולרית במיוחד בקרב צעירי יפן, הנוהגים לאכול אותה תוך כדי הליכה ברחובות יפן. בנוסף טעמנו את מנת הספיישל טמפורה סלמון - סושי המורכב מאבוקדו, סלמון ומלפפון ועטוף בשבבי טמפורה (42 ₪).

זמן העיקריות הגיע וכאן החלטנו לטעום גם ממטעמי המטבח התאילנדי. המנות שנבחרו הן אטריות ביצים מוקפצות עם ירקות ועוף במחבת ווק (46 ₪) וצ'יקן נגי מאקי שהוא רול חזה עוף במילוי בצל ירוק עטוף בפנקו (63 ₪) מנה מוצלחת מאוד שמצליחה לשלב את טעמי המזרח בצורה נהדרת.

גם במזרח יודעים לעשות קינוחים
כשהגענו לשלב הקינוחים קצת חששתי. בתור חובבת מתוקים נזכרתי כי בביקורי האחרון במזרח לא זכיתי לטעום קינוח יוצא מהכלל והסתפקתי בעיקר בפירות טרופיים לאספקת הסוכר בגוף.

החשש התפוגג עם קבלת תפריט הקינוחים המקורי והמעניין שמשלב קינוחים מוכרים בקומבינציות ייחודיות. בחרנו במנת בננית קדאיף, שזוהי ערימת גלידת שמנת המונחת על מצע של שערות קדאיף לצד פיסות בננה מקורמלות. אין ספק כי ידידינו ממזרח הגלובוס יכולים ללמוד דבר או שניים על קינוחים ומתוקים מאנשי המזרח התיכון.

את החשבון בבקשה:
קוקטייל גרין ג'ין בסגנון יפני - 35 ₪
בירה ממבשלת קירין היפנית - 30 ₪
2 שיפודי יאקיטורי עוף - 29 ₪
ספיישל טמפורה סושי - 42 ₪
אטריות ביצים מוקפצות עם ירקות ועוף - 46 ₪
צ'יקן נגי מאקי – 63 ₪
קינוח בננית קדאיף – 39 ₪
סיכום חשבון לזוג: 284 ₪

* כתבה פרסומית

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
בשר ובירה - סיפור אהבה
נשארת בתמונה
נשארת בתמונה
הבוקר הוא טוב
בילוי לילי בג'מס – הבחירה הנכונה של רחובות
ג'מס כובשת את הארץ – הבירה המנצחת במודיעין
בירה ואוכל טוב – החזון הציוני של ג'מס כפר סבא