נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

מגיע שלב בחיים בו קם אדם, מתחתן, מביא ילדים, כורך משכנתא סביב הצוואר ועובר להוד השרון. שם העיר "הוד השרון" מורכב משתי מילים: הוד – מלשון הדר ופאר, ושרון – מלשון אזור השרון. אז בלב השרון, משקיף לפארק ארבע העונות עומד מבנה המזכיר קונכיית עץ ענקית, שבתוכה שוכנת אחת המסעדות היפות ביותר שכותב שורות אלו ביקר בהן. הוד, הדר ופאר בשרון.

מודה, ההיכרות שלי עם הוד השרון מסתכמת בכמה פגישות באזור ההייטק המתפתח וסיבוב מצד לצד בקניון שרונים. עד ששמעתי על מסעדת מדיסון ביסטרו (דגים לשעבר), וכך ביום קיץ באמצע החורף קפצנו לראות מה צופן לכל אחד מאיתנו העתיד, יחד עם המשכנתא.

ברוכים הבאים
מוצאים חניה בכניסה למסעדה (יש חניה בשפע) והערב מתחיל בקבלת פנים חמה מצד המארחת ואיאד - היד שמאחורי המנות בשנים האחרונות - שף המקום שבין היתר מתפקד באלגנטיות על כל האופרציה הזו שמתנהלת כאן כבר 6 שנים.

רגע, נגיע לאוכל. אני פשוט מחפש את המילים הנכונות לספר לכם על איך נראית המסעדה מבפנים ומבחוץ, מלמעלה ומלמטה (למטה = רצפת אקווריום מסביב לכל אזור הישיבה). במעלה המדרגות לקומה השנייה קיר יין עצום בגודלו, בקומה העליונה מרפסת ענקית, בה ניתן לשבת ולצפות מטה למסעדה, חדר VIP שמארח את מנהלי ועובדי חברות התרופות, מרפסת ענקית שצופה לגינת המסעדה, אהה כן, יש גם גינה. טוב, אני מניח שהבנתם שאני יכול להמשיך עוד ועוד אבל לכו, האוכל מגיע והוא שווה לא פחות מעיצוב המקום.
חציל באלדי. מסעדת מדיסון
המארחת המחויכת מושיבה אותנו במרפסת המקורה תחת פטריות החימום ואיאד ממליץ על מנות ראשונות. ברור שזרמנו עם ההמלצות – טרטר דג ים בכיסוני אינרי (כיסוני טופו מטוגנים קלות) בליווי איולי ג'ינג'ר ועירית לצד ג'ינג'ר כבוש (59 שקלים). ביחד עם הטרטר הגיעה מנת קרפצ'יו חציל בלאדי (44 שקלים) בזילוף טחינה ובלסמי עם עלי ארוגולה ורגע, זה לא נגמר, גם קרפצ'יו פילה עגל (49 שקלים) ברוטב בלסמי עם גינת בזיליקום קטנה מעל ושבבי פרמז'ן. ביס אחר ביס מהמנה הזו, רגע אחרי רגע, רגעים של אושר צרוף לחיך ולנפש.

חצי קרלסברג מהחבית כפול שתיים
ממשיכים לעיקריות בהמלצתו של איאד – עבורי נתח במשקל 300 גרם של אנטרקוט (138 שקלים) מדיום מדויק בליווי תפו"א, ועבור חברי קבב טלה וצנוברים (82 שקלים) הום-מייד מוגשים על פיתה צלויה מעט, טחינה ופרוסות עגבניות צלויות. והנה המסקנות: אוכל עושים באהבה! קלישאתי ככל שיישמע, חומרי הגלם הטריים והאיכותיים, היד המבשלת והחוויה מסביב למנות מוכיחים כמה זה נכון וכמה זה מורגש.
קבב טלה. מסעדת מדיסון
בטח אאכזב אתכם, אבל עקב תפוסת קיבה מלאה עד אפס מקום לא המשכנו לקינוח, אבל ברור לי שאמצא עצמי חוזר לסגור חובות. תבואו גם.

אספרסו ארוך כפול לזירוז העיכול ואיאד מספר לנו שבמסעדה ניתן לקיים אירועים עד 160 נהנים עם תפריט מותאם אישי וחבורת אנשים שיענו על כל בקשה, נורמלית או הזויה, כדי שהאירוע יהיה בלתי נשכח. בשעות 12:00-17:00 מוגשות עסקיות החל מ-59 שקלים. כיאה למסעדה שפונה לכל סועד באשר הוא, רמת המחירים לא יהדקו את חגורת המשכנתא על מותנכם.
בשביל אוכל טעים אפשר לצאת לכל פינת רחוב, בשביל חוויה קולינרית אמיתית צריך להתחתן, להביא ילדים ולעבור להוד השרון. או שתעשו טיול – פארק 4 העונות נמצא ממש ממול. 

חשבון בבקשה:
טרטר דג ים בכיסוני אינרי - 59 שקלים
קרפצ'יו חציל בלאדי - 44 שקלים
קרפצ'יו פילה עגל - 49 שקלים
אנטריקוט 300 גר' - 138 שקלים
קבב טלה - 82 שקלים
2 חצאי קרלסברג - 62 שקלים
סה"כ: 372 שקלים, והקינוח בפעם הבאה

מדיסון, הציונות 7, הוד השרון. 09-7429900

* הכותב היה אורח המקום

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
להתאהב כמו איטלקי
הכי בית איטלקי: מסעדת גוסטו
האיטלקיה השמחה
NG מציגה: ארוחת פליאו
צ'ק אין של אחרי מלחמה
צ'ק אין של אחרי מלחמה
נשף אבראג'
בוקר טוב, כבר ערב
בילוי לילי בג'מס – הבחירה הנכונה של רחובות
ג'מס כובשת את הארץ – הבירה המנצחת במודיעין
בירה ואוכל טוב – החזון הציוני של ג'מס כפר סבא