נגישות
נגישות

קם סון בצהריים

פתחנו במרק. הוא בחר במרק וונטון (התשובה הסינית למרק העוף הפניצילין היהודי) עם שני כיסונים טובים ואני במרק חמוץ חריף, שנעשה באיזון הטעמים המתאים. למנת הביניים קיבלנו אגרול, פה הגודל כן קובע, האגרול היה פשוט גדול, ממולא בנבטים, כרוב וגזר והוגש עם רוטב מתוק בגוון אדום פלורסנטי (תמונות מנוף ילדותינו) ורוטב מוצלח מאוד של שום.

מסעדה ביום המסעדות של rest
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
אני בעד כל עסקית משתלמת, אבל במיוחד ביום שישי, כזאת שעוזרת לסיים את היום לפני כניסת שבת קודשינו, שממלאת את הבטן ומאפשרת תנומת צהריים שערורייתית בלי הצורך לקום ולאכול משהו בשעה 18:30. כזאת היא העסקית החדשה של קם סון, מסעדה סינית-תאילנדית שחוגגת בימים אלה 14 שנים וממוקמת ברחובה הראשי של הוד השרון.

החלל המרכזי גדול, בצבעים אדומים חמים משולבים בריהוט וקישוטי במבוק ופגודות שמכניסים לאווירה, ויש עוד קומה שנייה לאירועים ואפילו חתונה כבר עשו פה. אבל אנחנו לא באנו להתחתן אלא לשבוע וזאת אכן עשינו. התפריט מכיל שפע חלופות לכל שלב בארוחה, ראשונות, ביניים, עיקריות, תוספות וקינוחים.

פתחנו במנה הראשונה מרק. הוא בחר במרק וונטון (התשובה הסינית למרק העוף הפניצילין היהודי) עם שני כיסונים טובים ואני במרק חמוץ חריף, שנעשה באיזון הטעמים המתאים. למנת הביניים קיבלנו אגרול, פה הגודל כן קובע, האגרול היה פשוט גדול, ממולא בנבטים, כרוב וגזר והוגש עם רוטב מתוק בגוון אדום פלורסנטי (תמונות מנוף ילדותינו) ורוטב מוצלח מאוד של שום.

אפשר גם לבחור מנות מהסושי בר, קונוסים ליתר דיוק, טעמתי את זה עם הירקות והוא לא אכזב. הסושי שף הוא תאילנדי, בוגר הילטון בנקוק שזו לפי עניות דעתי מילה נרדפת למיומנות ואיכות בביצוע (ומי שלא היה בתאילנד תאילנד שיקום). בשלב העיקריות הייתה מחלוקת והכוחות התפצלו בהזמנה והתאחדו בשלב מאוחר יותר בהגיע הצלחות. היא (זאת אומרת אני) נשארה נאמנה לסושי שף וקיבלה קומבינציית סושי שכללה: 3 יח' קליפורניה מאקי, 3 יח' טנמוסו מאקי (רול הפוך עם שרימפס מטוגן וסלמון ברוטב טריאקי) ו יחידות אושינקו (צנון מוחמץ), הוא התלבט ובחר את העוף הפיקנטי ברוטב השף. בחרנו לתוספות אורז מטוגן, ואיטריות מוקפצות.

בשלב זה הונף הדגל הלבן לכניעה, לא נשאר לנו מקום. המנות גדולות ומאוד משביעות. הדר המלצרית החייכנית לא נבהלה אלא הציעה לארוז את השאריות. הסכמנו.

כדאי להשאיר מקום לקינוח. קיבלנו בננה מטוגנת, וגם אננס, שהודלקו בהגשה וטבלו ברוטב מייפל מתוק. תה יסמין היה סיומת מושלמת, ההבטחה קוימה, ובמחיר מדהים של 59 שקלים. למסעדה יש שירות משלוחים באזור השרון שבימים אלה מתרחב ויגיע גם לראש העין, פתח תקווה ואפילו צפון תל אביב.

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר