נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
ממבט ראשון נראה שהמסעדה ממשיכה לשדר קו עדין ואסתטי שבלט מיום הפתיחה שלה. האווירה עדיין סקסית משעות הערב אבל לא גולשת לצד הסליזי של העיר; זוגות מפתחי רומנטיקה באים לחלוק יחדיו בשר; חבורות של סועדים רעבים, ו-NG צהלה ושמחה.

נראה שאופיר ג'ובאני, השף של NG לא מתפשר על טעמו ועל איכות המנות. רעיון הקונספט המקורי- מבחר מצומצם ומאוד מובחר של מנות – נשמר, אך הוא מגוון, מוסיף ומחדש במנות הראשונות ובמיוחדים כל הזמן. נאמר לנו שתמיד מומלץ לשאול מהם המיוחדים שאינם כתובים בתפריט ולהיות מופתעים. למקום התווסף גם תפריט עסקיות לצהריים שמורכב גם מאותן המנות המיוחדות שמוגשות בערב במחירים עסקיים.

בביקורינו הקודמים גילינו שב-NG אפשר גם סתם לשבת על הבר ולנשנש כדורי אורז בפנקו שמגיעים ממולאים בזיתים וגבינות ומוגשים עם רוטב עגבניות או בולונז (פרטים בהמשך), או פרחי קרפצ'יו (שהיו מצויינים) בתוספת איזה דרינק או שניים. ואפשר גם להתחייב לארוחה יותר רצינית. למרות הקושי במחויבות, ניסינו לתקוף את הנושא באופן חזיתי ובלתי מתפשר. רק אנחנו, הסכין, המזלג והקיבה הריקה.

אז אחרי שסיימנו עם המנות הראשונות שהיו מפתיעות ומדויקות (כדורי האורז האלה עוד ישלטו בעולם, מילה שלי) גרמנו לאנשי NG לשלוף את התותחים הכבדים.

הסועד שלצדי הזמין סטייק אנטריקוט ואני פילה בקר. בנקודה זו הגיעה תפנית מפתיעה בעלילה. גיורא, אחד השותפים, ניגש אליי במבט ממזרי ואמר, "אנחנו מנסים מנה חדשה. פירות ים בציר יין לבן, חמאה וצ'ילי לא חריף. מיקס פירות ים. רוצה לנסות?"

מכיוון שהבנו שאופיר, השף, התמחה בעברו ב"מול-ים" הנהנתי בשמחה. ואכן, המנה החדשה כללה את המיטב – מולים, שרימפסים, קלמרי וחבריהם- כולם מדשדשים להם ברוטב לבנבן. אחד היתרונות הגדולים של המטבח הוא ההקפדה האסתטית בעיצוב המנות, וגם הפעם הם לא הכזיבו. לא נותר אף פרי-ים לרפואה. בעודי חוגגת לי, נשמעו מצד שותפי לארוחה אנחות הנאה. תוך דקות ספורות האנטרקוט NG שלו פשוט נעלם. הוא הסתכל עליי בפנים קורנות והצהיר שזה היה מהסטייקים הטובים שיצא לו לאכול.

המנות העיקריות מוגשות בליווי פירה תפו"א ובטטה. בסופו של דבר, הייתי מסוגלת לאכול גם סיר מלא של הפירה הרך והעדין הזה ולצאת עם חיוך על הפנים. ככה זה כשמכורים לתפוחי אדמה. לארוחה הוספנו גם אנטינורי, יין לבן וקליל שהשתלב היטב עם המנות הראשונות.

לצידנו נצפו סועדים אמיצים ולועסים שניסו את מנת הדגל של NG, הפורטרהאוס. בררנו וגילינו כי מדובר בנתח עצום בגודלו, למעשה הנתח הגדול ביותר המוגש היום בתל אביב המגיע על מחבת לוהטת. השמועות מדברות על משקל של קילו מאתיים (שמעתם נכון) ועל גובה של 6 ס"מ. מיועד לאדם אחד אמיץ במיוחד או לשניים רעבים.

בעקבות ההנאה בתחום הבשר, הסועד שלצדי צעד באומץ אל עבר הקינוחים והזמין לו עטאייף. הגיע קינוח בצורת סהר של בצק כשתוכו תערובת שקדים מתוקה. הוא לווה בסורבה קוקוס וברוטב פירות יער עשיר. היה לו מצוין. אני הסתפקתי באספרסו וסיגריות בשרשרת. כל אחד והרגלי הקינוחים שלו.

NG בר & בשר עדיין פתוחה מ-12בצהריים ועד הלקוח האחרון, כדרך קבע. ככה זה בנות. היא מתבגרת לה לאט לאט ומתענגת על גיל ההתבגרות; מתגבשת ומתפתחת בזמן שלה. בקרוב אצלכם...

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER

כתבות נוספות של לירון גבעתי

רוח צוענית
קללת המצות
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר