נגישות
נגישות

חדשות טובות

בעוד החדשות בעיתונים עושות שחור בעיניים, תפריט ארוחות הבוקר של מצדה בהרצליה מבהיר את השמיים ומצליח להעביר לרותם ארז את הבוקר בשלום ובשלווה אפופת לחמניות חמות ושייק פירות טרי

מסעדה ביום המסעדות של rest
רותם ארז
רותם ארז
תאריך פרסום: 14/01/2007, 10:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

לא משנה כמה דרמטית אעשה את פתיחת הטקסט הזה, ולא משנה עד כמה אשקיע בסיפורים קורעי לב על אודות מערכת היחסים ההרסנית שלי עם שעות הבוקר, אגיע בסופו של דבר לאותה מסקנה חותכת – הבוקר ב'מצדה' מספק את מה שצריך. כל מה שרציתי, בתור בנאדם שמתעורר בבוקר לתחושות פיזיות של חיה פצועה וחסרת אונים, הוא מקום שקט, שאוכל לשבת בו לבדי, עם עיתון הבוקר ועם כוס קפה טובה ומיץ טבעי. מצדה נתנו את זה, ועוד מעבר, וטוב שכך, כי עצבי הבוקר הרופפים שלי פשוט לא היו עומדים במשהו אחר.

מצדה ממוקמת בקצה רחוב יוחנן הסנדלר שבאזור התעשייה של הרצליה. בגלל המיקום הצידי של בית הקפה, אפשר להיכנס אליו מבלי להרגיש בהפסקת צהריים של אמצע יום העסקים הממוצע. ההרגשה הזאת מלווה בתחושת שחרור של פסק זמן מהחיים. וזה בדיוק מה שהבוקר דורש. משהו מרוחק, שקט, רגוע ורחוק אלף שנות מלחצי היומיום. אני בחרתי להגיע לשם בבוקר המוקדם, לפני יום העבודה. נורה ג'ונס קישטה את הסאונד שבחלל המקום עם הקול הנעים שלה (בדרך כלל לא הייתי מעדיפה לפתוח את היום עם איזי ליסנינג, אבל משום מה היא קלעה בול), המלצרית הבודדת היתה נעימה ונתנה לי בדיוק את המרחב שהייתי זקוקה לו, ועיתוני הבוקר מצידם נתנו בדיוק את מגוון החדשות הרעות שאני רגילה אליהן.

פתחתי את התפריט במגוון עסקיות הבוקר. ארוחת בוקר רגילה עם סלט, גבינות, ביצים, מיץ וקפה פתחה את הרשימה, ומהצד השני - בעיתון מספרים שבקצרין ממשיכים לחקור את מקרה הרצח של הילדה. המשכתי לקרוא וראיתי שוב את אותה ארוחת הבוקר, רק בתוספת של חזה אווז ובצל בחביתה. בינתיים, שוב בצד השני של השולחן, התביעה נגד חיים רמון ממשיכה בשלה. בחרתי בארוחת הבוקר הזאת, והמשכתי לעלעל בדפי העיתון. עכשיו כולם מביעים דעה לגבי הוצאתו להורג של סדאם חוסיין, והעיניים שלי נעו בין החדשות המרות בעיתונים המשוחדים ובין המשך התפריט, שהציע גם טוסטים, פנקייקים, מוזלי ושאר מאכלי בוקר. מזל שאנחנו חיים בעולם סכיזופרני. אחרת לא הייתי מחזיקה מעמד.

ארוחת הבוקר שלי הגיעה עם ארבע לחמניות חמות שלידן חמאה, קונפיטורת תות ופסטו. את החביתה קיבלתי לצד לבנה שהייתה מצוינת, גבינה בולגרית, גבינת שמנת וסלט טונה. בחביתה עצמה היו שבבי חזה אווז שהזכירו לי מאוד את האמריקאים (שאוהבים לעשות מכל דבר שבבים). המלצרית הציעה לי, כשביקשתי כוס מיץ תפוזים סחוטה, לשתות מיץ פירות טבעי אחר ולכן החלטתי ללכת על שייק אננס ותות שיכול להוות ארוחת בוקר בפני עצמו. בינתיים במדינה, אם תהיתם, גילו שהדיכאון פוגע ברמת התעסוקה. בצד השני של השולחן ארוחת הבוקר השקטה שלי המשיכה להיות רגועה. תודה לאל על יכולת ההדחקה, ושהייתי בדיוק בקפה הנכון.

*הכותבת היתה אורחת המקום.

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER

כתבות נוספות של רותם ארז

עוד באירופה היא היתה סקפטית
קפה עם בשר
האנטומיה של אדיסון
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר