נגישות
נגישות

אטקינס נשאר בחוץ

עזבו אתכם מדיאטות נטולות פחמימות ותתמסרו ללחמים. מיכל ניסנסון נשבתה בניחוח המשכר של המאפייה התל אביבית ומשביעה אתכם שבכל מקרה, אל תעזו לוותר על קרואסון השקדים

מסעדה ביום המסעדות של rest
מיכל ניסנסון
מיכל ניסנסון
תאריך פרסום: 24/05/2007, 14:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

חג השבועות הממשמש ובא הוא שעתם הגדולה לא רק של מאכלי החלב, אלא גם של המאפים למיניהם. בחג שכולו לבן יש נציגות מכובדת למגוון של לחמים איכותיים, פוקצ'ות וקישים וכמובן לעוגות הגבינה ושלל המאפים החלביים. כפרומו לשיכרון האפייה והגבינות הזה, הלכתי, יחד עם אחותי היקרה, למאפיית "לחמים" בתל אביב. הקרבה לעזריאלי הופכת את המקום כאידיאלי ליום כיף של ארוחת בנות, פלוס קצת שופינג ופותרת בקלות את בעיית החניה. הגענו ב-12:00, שעה אידיאלית גם לארוחת בוקר מאוחרת וגם לצהריים מוקדם. 

את הריח המדהים של מגוון הלחמים, המאפים המלוחים והמתוקים, העוגות והעוגיות שמוגשים במקום, ניתן להריח כבר מתחילת הרחוב. ככל שמתקרבים, הריח מתחזק ואיתו גם הציפייה לטעמים המצוינים שיגיעו בהמשך. ב"לחמים" אפשר לשבת בפנים או בחוץ וליהנות מקפה איכותי (9 ₪) לצד האוכל במחירים סבירים ביותר, או פשוט לקחת הביתה וליהנות שם. כל המאפים והלחמים מיוצרים במקום בעבודת יד ומרבית הלחמים הם לחמי מחמצת – מה שהופך אותם טעימים יותר וגם בריאים יותר מאשר לחמים שעשויים משמרים תעשייתיים. האפייה בתנורי אבן מוסיפה לפריכות ולטעם המיוחד. 

אנחנו התיישבנו בפנים, גם בגלל מזג האוויר (אנחנו מעדיפות מזגן מאשר שמש) וגם בכדי שתהיה לנו נקודת תצפית על כל המבחר המרשים שמוגש במקום. את דיאטת האטקינס השארנו בכניסה למאפייה, והתמסרנו לטעימות קטנות כמעט של כל מה שיש למקום להציע. נתחיל מהמלוחים: טעמנו ממגוון הקישים האישיים (5.5 ₪) שמיוצרים במקום. יפהפיים, אידיאלים לאירוח וטעימים מאוד, עם דגש על בצק דקיק ומילוי נדיב. גם מאפה אורי קממבר (16 ₪) – מנת הדגל של המקום, שמורכבת מבצק ועליו עגבניות, זיתים וגבינת קממבר מבית משק יעקבס, היה מוצלח. התכבדנו גם בסלט ירוק (28 ₪) ובפיצה אישית (8 ₪), אבל מירב ההנאה היתה מכריך קצ'קבל מצוין (22 ₪) עשוי בלחם טרי, עם גבינת קצ'קבל מבית יעקבס, טפנד זיתים וירקות. פשוט ומצוין.

עם ההפוך (9 ₪) המוצלח מבית MAURO, התמכרנו לביסים קטנים ממגוון המאפים המתוקים של המקום, התרשמנו במיוחד מפיננסייר דובדבנים בתוספת שקדים טחונים (10 ₪ ל-4 יחידות), מקרואסון שקדים מטמטם (12 ₪), שנחשב, ובצדק, למנת הדגל, מעוגת גזר אישית (8 ₪) ומטארטלט טוסקנה- במילוי מרציפן ועליו שקדים מולבנים קלויים. גם הספיישל של המקום לשבועות – לחמניית בריוש (12 ₪) עם גבינת ריקוטה וצימוקים היה פשוט נהדר.

במקום יש שפע הצעות לארוחות, שכוללות מאפה/כריך/קיש/כריכונים וסלט, יחד עם שתייה חמה או קרה במחיר 29-35 ₪. מומלץ לבוא, לאכול ארוחה טובה, ליהנות מהאווירה הנעימה וגם לקחת מכל הטוב שהמקום הזה מציע לבית. על קרואסון השקדים, אגב, אסור בשום פנים ואופן לוותר.

*הכותבת היתה אורחת המקום.

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
לחמים בתל אביב
053-9380362

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER

כתבות נוספות של מיכל ניסנסון

הכיוון: מזרח
מילה של ברט זאת מילה
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר