נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

כששמעתי שפתחו סניף נוסף של 'קפה פטפוט' בבאר שבע, ושהוא מציע מגוון של מנות בשריות, הופתעתי. הרי הסניף המקורי בעיר העתיקה משדר כולו נינוחות וקלילות - אותה התחושה שגורמת לך לפזר בקפדנות סוכר מעל הקצף של הקפוצ'ינו, להישען לאחור בכיסא ולדבר במשך שעות. או אולי לשתוק במשך שעות.

השילוב בין זה לבין מסעדת-גריל נראה לא סביר, אך בסניף החדש הממוקם במתחם 'ביג', השכילו לשלב את הדברים בצורה מוחלטת ואפילו להוסיף עוד כמה תחומים. העיצוב המתוחכם והתאורה המאוזנת גורמים למסעדה להיות מה שאתה רוצה שהיא תהיה. אם מסעדות היו יכולות לדבר, זו היתה מפטפטת.

החלל רחב הידיים מחולק לכמה אזורים עם טעם שונה: בקצה ממוקם הבר הגדול שמזמין ערב שתייה ארוך ומלא בטעויות פוטנציאליות. לצידו ישנם כמה שולחנות המופרדים מהמקום בוילון גדול המעניק פרטיות במידה, לאורך הקיר - מתחת ליצירות אמנות של אמנים מהנגב - ישנה ספת עור ארוכה, הנעצרת באמצע על ידי שולחן אחד מוגבה. שולחן זה, על כיסאותיו הגבוהים במיוחד, הוא יחיד מסוגו במסעדה ומעליו תלויה נברשת גדולה המעניקה לו אווירה של משתה. אין ספק שזה המקום לשבת בו לסעודה חגיגית ארוכה אל תוך הלילה. במרכז החדר ישנה ספת עור אדומה ומרהיבה שקוראת לך פשוט להימרח עליה ולהזמין איזה סופלה שוקולד חם או פאי תפוחים עם גלידת וניל (שניהם בתפריט, כמובן). מעל כל האזורים האלה חולשת תאורה רכה ונעימה הקושרת אותם לכדי ישות אחת. פטפוט אחד, אם תרצו.

מכיוון שאני והגברת הגענו בסביבות חמש בערב, החלטנו ללכת דווקא על ארוחה קלילה. התיישבנו על ספת הקיר הארוכה והזמנו שני בקבוקי סודה מבעבעים (10 ₪ הבקבוק). אחרי שהגרון הצטנן ובועבע דיו, הזמנתי קפוצ'ינו קטן (12 ₪) והגברת הזמינה אמריקנו (14 ₪). הקפה בפטפוט הוא של חברת 'פרימו ארומה' והוא היה מעולה. למרות הפיתויים הרבים של התפריט (המבורגר האנטרקוט, סטייק סינטה, פילה פורל ועוד...) דבקנו בתוכניתנו המקורית והקלילה.

אני הזמנתי כריך חזה עוף בג'בטה עם ממרח עגבניות (39 ₪) והגברת הזמינה סלט חלומי (52 ₪). הסנדביץ' היה נדיב מאוד: הג'בטה היתה סופר-רכה, עם מעט פצפוץ כשנוגסים בה ובשר העוף היה צלוי ועסיסי. לצד הכריך הגיע סלט ירוק טעים עם מבחר של שלושה רטבים (וינגרט הדרים, אלף האיים ושמיר טרי על בסיס יוגורט).  את סלט החלומי היה קשה לצפות מראש. הר אדיר של ירקות קצוצים הגיע לשולחן, מכוסה בחתיכות מטוגנות של חלומי - אותה גבינה ייחודית עם טקסטורה בלתי אפשרית. מעל הסלט נחה מנה של גבינת שמנת עשירה, שהוסיפה לסלט בדיוק את אותה הקרמיות שהיה זקוק לה.

אמנם השארנו מעט מהסלט בצלחת, אבל זה לא היה לחינם. "טירמיסו!" צהלנו, אני והגברת, בתאום מושלם. היכולות הטלפתיות שלנו היו כנראה בשיאן באותו ערב, מפני שלשולחן הגיעו שתי כוסות מוסקטו (19 ₪ הגביע) - יין קינוח איטלקי שהגיע מלווה בדובדבן בתחתית הגביע. הטירמיסו (29 ₪), שלא היה מתוק יתר על המידה, השתלב נפלא עם היין המתקתק, ולא הותיר שום ספק לגבי תום הארוחה. כמובן, שנשארנו בשולחן לפטפט עוד זמן מה.

 

* הכותב היה אורח המקום. 

* רוצים גם אתם לאכול בפטפוט? לחצו כאן וקבלו קופון שווה במיוחד.

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
אוטופיה בטוקופיה
לחצות את הגבול למקסיקנה
מייק'ס פלייס - אמריקאנה עכשיו
חלום אוונגארד
חלום אוונגארד
אמריקה קרובה במוזס
אמריקה קרובה במוזס
טאבולה – עשינו עסק
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר