נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

פעם לא הייתי בנאדם שאוהד מסעדות. ביקור במסעדה היה נראה לי מיותר מכיוון שכמעט הכול ניתן להכין בבית. לא שהייתי מבשלת יותר מידי. אבל גם זו דרך לחשוב. מהרגע שהתחלתי לבשל, הבנתי שאוכל זו אכן אומנות. מאז ומתמיד נהניתי להסתובב בשוק ולהריח את התבלינים, לבחור בשר טוב ולחזור הביתה עם שלל שלא תמיד היה לי מושג מה עושים איתו, אבל מהרגע שארוחות שישי החלו להראות  לי כמו זמן המתנה רב מדי, הבנתי שאני חייבת ללמוד לבשל. או אז הסתבר לי שבבישול טמון לא מעט רגש וכשהבנתי זאת, נפתחתי.

אין כמו לגלות מסעדה ששוקדים בה על כל מנה ומנה, חושבים בשבילך ביצירתיות על הטעמים, המראות והריחות ויחד כולם משתלבים היטב לכדי אווירה הרמונית מכיוון שאין דבר מענג יותר מלקלוע לתאבון של אדם אחר, ולהתענג על הרגע בו הוא מתענג על כל ביס. כך היה כשנכנסתי למסעדת Charly ביהוד, השוכנת בצמוד למלון אויה.

עיצוב המקום השרה בי נחת ושיק בו זמנית ולרגע חשתי שאני בניו יורק. התאורה הייתה מעומעמת, העיצוב הנקי השתלב עם ריהוט וינטג', כל מיני מנורות מיוחדות עם שיק, כזה שנותן תחושה נעימה ורכה ומוסיקה נעימה התווספה אף היא לאווירה. את פניי קיבלה מארחת מסבירת פנים שהובילה אותי לשולחן המשקיף אל עבר בריכת המלון הנושק למסעדה. מפלס הנחת עלה.

פתחתי את התפריט ולהפתעתי הוא היה מגוון משתיארתי לעצמי. Charly מציעה מבחר נרחב של מנות אסייתיות על בסיס אורז או אטריות לצד מנות מערביות, כגון: בשרים, דגים ומאכלי ים, סלטים, מני סושי שונים ואף תפריט בריאות מיוחד. לא פשוט לבחור ממבחר כזה במיוחד כשמנות ראשונות זו חולשה ישנה שלי - איכשהו אני תמיד מתמלאת מהם וכשאני מגיעה לעיקריות אני כבר 'טנק מלא'.

כדי להקל על ההתלבטות בחרתי שלל מנות ראשונות: קלמרי טוגרשי (43 ₪), קרפצ'יו חציל (37 ₪), סלט עשבי תיבול ירוק (26 ₪) ואת סלט 'הקיסר הקטן' (26 ₪) שהכיל, לבבות חסה, קרוטונים פריכים ופרמזן. כל אחת מהמנות הגיעה מסוגננת – מוטיב שהתבטא גם בשילוב הטעמים וגם בעיצוב כל מנה ומנה.

אחרי שכמעט כבר לא נשאר בי אוויר ומקום החלטתי לקחת הפסקה קטנה לפני העיקריות. הפסקה שנועדה להעצים את אפקט ההנאה. בינתיים המלצרית הגיחה על מנת לפנות את השולחן. קשה להודות, אך חלק מהכיף שלי בלאכול במסעדה טמון בכך שאין כלים ומנקים אחרי כאילו אני ילדה בת שלוש.

המשכתי למנות העיקריות שכללו את אהבת חיי. הסושי. סשימי סלמון/ טונה (41 /33 ₪). צורת ההגשה הייתה מטריפת חושים וצבעונית ולאחר מכן, הביס הראשון היה מלא בטעמים. בנוסף, הזמנו נודל'ס סובה עם עוף (57 ₪) - מנה חדשה עם אטריות מקמח כוסמין, כרוב לבן, פטריות ומנגולד ברוטב סויה וחלב קוקוס ומעל מפוזרות חתיכות קשיו. שילוב מנצח בין טעם לבריאות! חובבי הז'אנר יכולים להחליף את העוף בטופו.

הרבה אחרי שלמדתי לבשל, למדתי לשלב בין בריאות לבישול. עניין שתפס תאוצה לאחרונה, עקב כל מיני מחקרים מדכאים. אין ספק, שהמנה הזאת היא אחד השילובים המושלמים בין השניים.

אחרי ששבעתם מלקרוא על המנות שאכלתי, אצלי זה עוד לא נגמר. הפבלובה (32 ₪) הגיעה. הפבלובה היא שילוב של קצפת ומרנג, כשמעלייה רוטב פירות יער, יש צורך להוסיף? היא חתמה את הארוחה, כמו שרק פבלובה יכולה לסיים ארוחה שכזאת. לאחרונה התחדשה Charly בקונדיטוריה והמגוון הרב של הקינוחים לא הקל על בחירת המנה האחרונה.

ולסיכום, אם אתם מחפשים שילוב של אווירה, ריח, טעם, מזרח ומערב, אין ספק ש-Charly תענה על ציפיותיכם. בבית, אם ממש הייתי מתאמצת, גם אז לא הייתי מצליחה להגיע לתחושת הבילוי שקבלתי במקום. שווה ביקור. בהחלט.

 

* הכותבת הייתה אורחת המקום.

* להזמנת שולחן במסעדה לחצו כאן.

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER

כתבות נוספות של שני לוי

טריולה לי ולה
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר