נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

נעים להכיר

מרכז העיר בירושלים - לכאורה המקום בו הכל קורה. פאבים, מסעדות, גלידריות בכל פינה והמוני תיירים וירושלמים שיורדים מהרכבת הקלה ומרגישים אירופה. רק מה, שירושלים היא לא באמת אירופה מבחינה אחת - אם בפניכם ערב משמח של שתייה ובילוי, ודאי אתם מחפשים כמו כל אדם שפוי, לפתוח אותו בחגיגת בשרים. אולם, האפשרויות שלכם מוגבלות מאוד - פסטה שמנת-פטריות? בכל פינה. רביולי תרד וסלט ירוק? רק תרימו את הראש והם אצלכם. פרגית קטנה או שמא שיפוד אנטרקוט? חפשו מונית. למרבה המזל, מסעדת גריל בר מהווה, כמעט לבדה, מפלט למי שנקלע למרכז העיר בצהרי יום עבודה או בערב של בילוי ומבוקשו אחד - עסקה הגיונית שתבטיח סיפוקו של היצר הקמאי לארוחה גדולה שבמרכזה בשר על האש.

היה היה

במונחים של מרכז העיר, הגריל בר היא מסעדה ותיקה אשר פועלת כבר למעלה משבע שנים. מאז היום בו חנות הבגדים בפינת הרחובות הסורג ובן שטח הפכה למסעדה, עסקים רבים במרכז העיר קמו ונפלו. גריל בר עומדת איתנה, וממשיכה לספק בשרים על האש לכל דורש.

שווה במיוחד

גריל בר מציעה עסקה פשוטה - אתם תבחרו בשרים - הסלטים והלאפות יוזרמו בקצב מהיר, וללא הגבלה ב-10 ₪. בנוסף, כאשר מזמינים שני שיפודים מהגריל, או כל מנה עיקרית אחרת, מקבלים תוספת, כגון: פירה, צ'יפס, סלט, מג'דרה ועוד.

עיצוב ואווירה

נראה שבירושלים המונח 'שיפודיה' על כל המשתמע ממנו נמוג, והתואר 'גריל בר' איננו נישא לשווא. כיאה למסעדה הראשונה במדרחוב בן שטח המחודש, הגריל בר מעוצב כבית אוכל מודרני, אך לא כזה שמתיימר להיות מה שאינו. העיצוב, שממקד את תשומת הלב למקרר הבשרים וגריל הפחמים שתופס כמעט את מלוא אורכה של המסעדה, כמו נועד להבהיר שכאן עושים בשר על האש ברצינות ובמקצועיות הראויות למשימה החשובה. בערב בו הגענו היו רבים מהשולחנות במקום מחוברים זה לזה, עדות לנוהג של אנשים רבים לערוך במקום אירועים, קטנים וגדולים כאחד. המסעדה שמחה מאוד, במחיר של המולה קלה פה ושם.

האיש שלנו

כדי ליהנות באמת במסעדת בשרים נדרשת תקשורת טובה עם המלצר שמשמש כמתווך, מתרגם, שליח ומרגל שנע בין הסועדים למטבח. עידן, הסופר-מלצר היעיל והחביב היה בדיוק האדם הנכון במקום הנכון. הקליק היה מיידי: כשהתיישבתי עידן הביט אליי במבט שאמר כולו "דבר אלי בשיפודים". תוך 30 שניות והמלצה חכמה שלו הבשרים נשלחו אל האש והוא חזר אלינו עם מגש עמוס סלטים. כל אימת שרמת הפיתות בסלסלתנו התנמכה הוא ניגש הישר לטאבון וחזר עם פיתה שעוד הייתה תפוחה מהחום.

מנה מנצחת

הסלטים שבעסקה היו רבים וטובים, אך מעל כולם בלט סלט תפוחי האדמה שהיה שונה מהמוכר והסטנדרטי. ראשית, תפוחי האדמה שבו היו אמנם מבושלים, אך הוזהבו בדרך כלשהי. כמו-כן, הוא היה נטול מיונז, ומשופע בזיתים שחורים, ולכן הצליח להיות רענן ולא כבד. 'שיפוד בקר' שהזמנתי התגלה כשורה של נתחי אנטרקוט עסיסיים שהגיעו עם טעם שרק גריל פחמים יכול לתת. אך עם כל הכבוד לאנטרקוט, את העבודה עשה עבורי שיפוד של שקדי עגל ועל כן הוא המנה המנצחת שלי. הנתח הטעים והבעייתי להפליא טופל בעדינות המתבקשת (וזאת אפילו בהינתן המגבלות של כשרות למהדרין) ונצלה על הגריל למלוא תפארתו - עסיסי, נמס בפה ובעיקר טעים!

חשבון בבקשה

שיפוד אנטרקוט - 30 ₪, שיפוד שקדי עגל - 35 ₪, סטייק סלמון - 74 ₪, סלטים לזוג 2X10 ₪, לימונדה טבעית - 10 ₪, 1/2 ליטר קרלסברג מהחבית - 22 ₪. סה"כ - 191 ₪.

 

* הכותב היה אורח המקום.

* רוצים גם אתם לאוכל בגריל בר? לחצו כאן וקבלו קופון שווה במיוחד.

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
טאג'ין מכל טוב
כל הדרכים מובילות לקרדו
גבריאלה הקדושה
אידי דגים וים של תענוג
הסיפור של תמול שלשום
בחזרה לעתיד של ג'וי
שאפו ל-Medzzo
הקסם של אביחיל
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר