נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

מי אני ומה שמי 

קפה מרקו בתל אביב, הוא לא עוד בית קפה תל אביבי אלה בית קפה שרק ממוקם שם במקרה. כי בליבו בנפשו ובהווייתו הוא איטלקי, מתגעגע לרומא. מרקו רובין, בעליו של בית הקפה הוא איטלקי שחי, נושם וחולם תרבות וריחות של איטליה.  לפני כתשע שנים הוא פתח את מלון הבוטיק 'דיזינגוף סוויטס' המוקם בבניין שמעל בית הקפה ובו כ 20 חדרי אירוח וחמש שנים לאחר מכן הוא פתח את בית הקפה במטרה לשרת ולהשלים את חוויית האירוח של המלון. למרקו ולשף שמנצח על המטבח, גבי פנחסוב, חשוב לשמור על תפריט מגוון ולהציע אוכל סולידי ללא פשרות על איכות חומרי הגלם  ובמחיר סביר. 

הצבע, האוויר והאווירה 

העיצוב הנעים של המקום באמת משרה אווירה אירופאית רכה. המקום מעוצב ברהיטי עץ בצבעי שמנת בהירים המשתלבים עם האדום הנועז ואלו ביחד משתלבים ומרעננים את הנוף העמוס של דיזנגוף. חצר בית הקפה מוקף אדניות עץ גבוהות מלאות בצמחייה ירוקה, על כיסאות הרטאן כריות תפוחות ונוחות שלא נותנות לך לקום וברקע מוסיקה ישראלית בווליום מדויק שאינו חוצה את הגבול בו המוסיקה מתחילה להיות מעיקה. מרקו, שעיצב יחד עם האדריכלים את המקום היה חשוב לשים דגש על האווירה. 

איך אומרים בונג'ורנו בעברית? 

ברגע שחושבים על מסעדה איטלקית מיד מדמיינים את שרוכי הספגטי ברוטב מענג ומעליו גבינת פרמז'ן מגורדת. אל דאגה, ניתן למצוא בקפה מרקו גם את זה ועוד הרבה מעבר. אבל אנחנו אכלנו ארוחת בוקר, בכל זאת יום שישי 08:45. ארוחת הבוקר הייתה ללא ספק חגיגה של צבעים וטעמים והיא כללה חביתה עשויה כהלכה עם פלפלים קלויים ומבחר תוספות המלווים אותה, טונה, גבינה צפתית ובולגרית, סלט ציזיקי, גבינת שמנת משני סוגים, חצילים קלויים וסלט ירקות. וכמובן לחם דגנים טרי וחם עם מבחר מטבלים סביבו. בן זוגי הזמין שקשוקה שעשויה מעגבניות טריות ורוטב שמגיע מאיטליה ועובר דרך המכס היישר אל מטבח המסעדה. 

יש לנו זוכה בתחרות הקפה 

אני מפרנסת בכבוד את בתי הקפה וכמעט בכל יום אני שותה קפה מחוץ לבית. את טעמיו של הקפה ברשתות הגדולות אני מכירה וכבודם במקומם, אבל הקפה שקיבלנו כאן הוא בהחלט מנצח. בבירור מהיר מול השף נאמר לי כי הקפה הוא של חברת deima, הוא מגיע מצפון איטליה ועשוי 100% פולי ערביקה. קפה ממש בוטיק ששדרג את הארוחה באופן מפתיע. 

ומי שרעב אחרי ארוחת הבוקר? 

בית הקפה מציע תפריט מגוון הכולל ארוחות צהריים וערב. בתפריט תמצאו פסטות במגוון רטבים ובייחוד פסטות עם שרימפס ופירות ים כאשר טווח המחירים נע בין 49-85 ₪, במנות המיוחדות בתפריט רצועות בשר מנתח מיושן 89 ₪, פילה מוסר בתנור 95 ₪ וכמובן איך אפשר בלי פיצות העשויות היטב, החל מ 42 ₪ ומגוון קינוחים שלא ישאיר אתכם אדישים. 

המקום, המיקום והחנייה 

בית הקפה ממוקם בגורדון פינת דיזנגוף, מיקום מרכזי ושקט כאחד. המיקום בהחלט מהווה יתרון לבית הקפה לתל אביבים הולכי רגל כי לאלו שבאים מחוץ לעיר הגישה קצת פחות נוחה, חניונים סמוכים הם הפיתרון. 

חשבון בבקשה 

ארוחת בוקר הכוללת שתייה חמה וקרה 53 ₪

שקשוקה דה לה קזה הכוללת שתייה חמה 51 ₪

קינוח הבית: קרם ברולה בשכבות בראוניז שוקולד, כי בכל זאת זה יום שישי 33 ₪ 

סה"כ 137 ₪ לשני אנשים רעבים שלא הצליחו לסיים את ארוחת הבוקר.

 

*כתבה פרסומית.

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER

כתבות נוספות של דנה נמדר

חופשה בטעם
טעמים וריחות של נגב
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר