נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

חגיגות יום ההולדת נפתחו בסוף שבוע, כשהסרטן שלי חגג חצי 70. לכבוד המאורע החלטנו להצפין ולחיות את השטח כמו שהיינו עושים פעם בתור סטודנטים, אלו היו סופי השבוע הכי כיפיים. נסענו עם מספר חברים שאומנם מרביתם "קשישים", אך לרובם הייתה זו הנסיעה הראשונה לקמפינג. מכיוון שהסרטן שלי חצי קשיש החלטתי לפנק אותו ואנחנו סיימנו את הקמפינג בצימר. בדרך חזרה מהצפון הרחוק, ביקשנו לסעוד את ליבנו במקום שלא יוסיף לעלויות הגבוהות אבל בכל זאת יפנק. ההחלטה הייתה פשוטה - סואי סושי ברמת אביב. אם כבר לחיות מחדש את תקופת הלימודים אז עד הסוף.  
 
בא לי חופש
המקום עצמו לא גדול במיוחד אך ניכר שיש בו ייחודיות שנהוג למצוא בלב תל אביב. נראה שהמקום מהווה נקודת מפגש לסטודנטים רעבים ותושבי השכונה ולנו, נשאר רק לשבת בחוץ לספוג את האווירה הקלילה חסרת הדאגות האמיתיות של החיים ולהקשיב לעוד סיפור מוכר על מרצה מאיים. את פנינו קיבלה מלצרית חייכנית שעזרה לנו בבחירת התפריט, כשברקע בוב מארלי מבטיח שהכל יהיה בסדר.

כיאה לאווירה החלטנו להזמין שתי בירות סינגה (בירות תאילנדיות) ולפנטז על החופשה הבאה. לטובת אלו שלא ביקרו במזרח וטרם זכו לפתוח את הבקרים בלגימת הבירה הזו (יותר נכון צהריים מוקדמים) שאריה שואג מעטר את בקבוקה, אציין שמדובר בבירה לאגר בהירה וחזקה ולמעשה במבשלה הראשונה שהוקמה בתאילנד, שעד היום שומרת על אוהדיה ולא רק בתאילנד.

חם שם בחוץ
על השולחן הונחה צלחת עם פירות ים בטמפורה, שילוב מנצח לימי הקיץ החמים שמצליח בין רגע להעניק תחושה של חופשה בתאילנד. הקלמארי היו נימוחים וטעימים והשרימפס עבים ובשרניים וכל הפירות היו טריים והתמוססו בהנאה בחיך הפה. כשיש לי בירה שואגת, פירות ים וכמובן את הסרטן שלי, מה עוד כבר יכולה בחורה לבקש? (אולי ללמד את הסרטן שלי לשטוף כלים ?!)
 
למרות החום, בחרנו למנה ראשונה את מנת אגאדשי טופו, מרק המכיל את כל הטוב האסייתי - מירין, ג'ינג'ר וציר דגים שבתוכו צפים קוביות טופו עטופות ומטוגנות. הטופו התפצפץ בפה ובשילוב המרק המתובל והאצות, הייתה חוויה מדהימה המתאים גם לחודש יולי בישראל.

מנה מנצחת
המלצרית שלנו שבה נסערת וסיפרה ששכחה לעדכן אותנו במנת היום - רול קיץ מנגו. על מה ולמה? טוב ששאלתם. מלבד המנגו שעטף אותו ואף היה חלק ממילויו, הכיל הסושי האקזוטי מלפפון, בצל ירוק וסלמון שפשוט חייבים לטעום כדי להבין. בואו רק נאמר שבשלב הזה הסרטן והאריה היו מחויכים להפליא.

ספיישל הסלמון היה המנה השנייה שביקשנו, מכילה סלמון אפוי, קנפיו ואבוקדו עטוף בסלמון ופירורי פנקו (8 יחידות) אבל אנחנו ביקשנו לקבל אותו עם טוויסט קטן -  גדול - סלמון טרי. אני והסרטן שלי מעדיפים את הסושי שלנו עם דגים נאים. בהמלצת המלצרית הזמנו גם רול סביצ'ה דניס עם אבוקדו, קנפיו ובצל ירוק, עטוף בבטטה ואבוקדו, שהיה מאוד טוב אך הפסיד בקלות לאהבתנו הגדולה יותר – הטונה. מנת ה-  Red Red Tuna שהכילה כמתבקש את הטונה המופלאה הזו, אושינקו, בוטנים, שיטאקה וספייסי מיו בציפוי פנקו, הייתה מושלמת. הטונה הייתה טרייה ובשרנית ובשילוב הבוטנים הפכה לסיפור הצלחה של ממש.

מותק של חופש
גם בקינוח החלטנו להקשיב למלצרית המסורה שלנו ובחרנו בפאי התפוחים שהגיע חם ומרשים כשלצדו כדור גלידה מפנק. בפעם הבאה הבטחנו לעצמנו, נדרוש לטעום את מוס הפסיפלורה המומלץ גם כן.

דהרנו חזרה לתל אביב על קטנוע מתפרק, מסכמים בהנאה 35 שנות חיים וסופ"ש מוצלח במיוחד.   מי אמר שהחיים לא מתחילים בחצי שבעים? אמא שלי בכלל החליטה שמדובר בחגיגות שליש 105. שמעון, מאחוריך.

חשבון בבקשה
אגדאשי טופו - 26 ₪
פירות ים בטמפורה - 28 ₪
2 בירות – 50 ₪ (25 ₪ אחת)
ספיישל סלמון - 33 ₪
סביצ'ה דניס - 30 ₪
Red Red Tuna - 32 ₪
רול קיץ מנגו - 33 ₪
פאי תפוחים + כדור גלידה - 31 ₪
סה"כ - 263 ₪

*כתבה פרסומית.

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
סואי סושי  בתל אביב
053-9439926

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
ארוחת 7 מנות משתלמת במסעדת תאו ברעננה
בדרך לחופש
בדרך לחופש
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר