נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

המסע שלי אל עבר גיל 30 ממשיך וכמה סימבולי שהמסע החליט לעבור דרך טבילה בכנרת בקיבוץ עין גב, אותו אתר נופש אליו הוריי לקחו אותי כל שנה במהלך שנות ילדותי. קיבוץ עין גב ליווה אותי גם בשנות נעוריי, תמיד חזרתי ושבתי אל אותה כנרת אהובה. לאחר נסיעה ממושכת בחום יולי-אוגוסט לא היה דבר בו חשקה נפשי יותר, מאשר טבילה במימייה הצלולים של הכנרת וכידוע עם המים מגיע התיאבון.

לפני השיבה לכביש ולתרבות הנהיגה הישראלית 'הנעימה', עצרנו לאכול במרינדו השוכנת מול קיבוץ עין גב. המתחם מציע קצביה איכותית, חנות ומסעדה. מרינדו ידועה בבשר משובח ומציעה לקהל הרחב מתחם שלם הסובב סביב אהבה לעולם הבשר איכותי. ולא רק על הבשר לבדו, חובבי הבישול ימצאו עצמם מרחפים בין המדפים כשחיוך מאושר נסוך על פניהם בשל עושר ההיצע האיכותי, החל בבשר טרי מהקצביה ובתבלינים מעניינים, המשך במותגי אלכוהול רבים וכלה בסירי פויקה.

בזמן שעיניי ריצדו על ההיצע המרשים לא פסחתי על מרכיב חשוב - המחירים. מה לעשות, בימים שמחאת הדיור מזכירה לי כמה מעט כסף ברשותי, המחיר הופך למרכיב חשוב בהחלטה. המסקנה; מדובר בשילוב מנצח של רכישת חומרי גלם איכותיים היכולים לשדרג בין רגע מנגל ממוצע לחוויית מנגל בלתי נשכחת. המחירים בהחלט אטרקטיביים לצרכן הממוצע!

כשבחוץ המעלות מטפסות לרמה בלתי אפשרית בחרנו להתמקם בתוך חלל המסעדה הממוזג. צמאות ומוכנות לחוויית בשרים שתשלים את הטיול המוצלח קיבלנו המלצה על מיץ תפוחים (22 ₪) של 'קשת רמת הגולן', המכיל 100% תפוחים סחוטים. החלטנו להתפנק על נפלאות הטבע והזמנו בקבוק של ליטר שלקח בנוקאאוט כל מיץ תפוחים אחר.

חזון רמת הגולן (ובכלל אזור הצפון) מורגש במרינדו, שלא חוששים לפרגן ליצרנים המקומיים, כך המקום התחיל ועדיין מצליח לשמור על אותו צביון. יש משהו מרגש בפרגון ההדדי של יצרני הצפון, מעין קהילה שיודעת שקר שם בחוץ אבל מחליטה לבחור בבחירה של פרגון ולא מדובר רק על ספקים בלבד. מילים חמות נשמעות מכל עבר גם לגבי המסעדות המתחרות, הגישה שיש מקום לכולם, מחממת את הלב.

בחירת המנות הראשונות הייתה פשוטה, הזמנו חציל קלוי על האש בקישוט טחינה, שמן זית, פסטו, מחית פלפלים וצנובר (38 ₪) שהוגש עם לחם הבית. המנה הונחה על צלחת מלבנית ונראתה כמו ציור ענוג; האדום, הלבן והפסטו הבוהק יצרו מעין תמונה אימפרסיוניסטית של צבעים שהכריזה על כך שבמרינדו יודעים לתת כבוד לחציל. כמובן שלא פסחנו על מנת קרפצ'יו פילה עגל (45 ₪) - נתחי עגל דקים המוגשים בשמן זית, חומץ בלסמי, גבינת פרמזן וטוסטונים, שהונחו אף הם בצלחת מלבנית נדיבה והותירו אותנו מאושרות מהבחירה המוצלחת.

הסיפור התחיל להסתבך במנה העיקרית; לא ממש ידענו מה לבחור, ברור היה לשתינו שנבחר בבשר אבל לא היה לנו ברור כלל באיזה סוג. בינתיים, החלטנו להזמין יין. במקום מציעים יין תישבי מחבית במחיר מפתה (של 15 ₪) או אפשרות לרכוש בקבוק מהחנות. אנחנו בחרנו ביין הבית, מרינדו (24 ₪). ממש אהבנו שבמקום אשר מוקדש כולו לטהרת הבשר מבינים את כיסו של הצרכן ונותנים לו ליהנות מיין איכותי ללא נקיפות מצפון על מאזן הוצאות החודש.

התפריט במרינדו עשיר ועינינו נעצרו בעמוד המיקס גריל של מרינדו, המשלב מגוון של בשרים. בחרנו במיקס גריל מרינדו (169 ₪) - מנה שכללה קבב טלה עם צנובר ונענע, נקניקיות עגל, נקניקיות טלה פיקנטיות, סטייק אנטרקוט (250 גרם) ונתחי פילה עוף מתובלים בתערובת תבליני גריל. אף נתח לא נותר מקופח; הקבב היה עסיסי ומיוחד, השילוב עם הנענע העניק לו רעננות מקפיצה והוא היה נימוח, הנקניקיות הפתיעו לטובה והחזירו מכבודן האבוד עם טעמן הבשרני. האנטרקוט היה עסיסי ומתובל במידה והצ'ימיצ'ורי השלים את טעם האושר של בשר איכותי וטרי. אפילו פילה העוף שנזנח, קיבל התייחסות והיה טעים ועסיסי.

לא יכולנו לוותר על שדרת צלעות טלה חשופות (169 ₪ לכ-400 גרם). הצלעות הגיעו בהצלבה על מחבת רותחת במיוחד כשלצידן עגבניות שרי. יענקל'ה, אחד ממנהלי המקום, עצר לוודא שהכול תקין וכינה את הפלא סוכריות למבוגרים. אכן, היה מדובר בממתק וכמו ילדות טובות לא נתנו לצלעות מנוחה עד שלא סיימנו את המנה כליל, כולל עגבניות השרי. בשלב זה בחנו את פלטת ה'מיקס גריל' וגילינו שנשאר בה די הרבה בשר. אז נכון שיכולנו להסתפק במנת המיקס גריל בלבד, אך טעם הצלעות עדיין נשאר לנו בפה הכריע שהבחירה הייתה נכונה.

בשלב זה היינו מפוצצות והחזרה הביתה נראתה כבלתי אפשרית. לא היה מנוס מלהזמין אספרסו ארוך. המלצר ניגש עם מגש עמוס בצבעים מתוקים. במרינדו מביאים עד אלייך את תצוגת הקינוחים, מה שמבחינתנו היה מבורך.

מלבי ביתי (22 ₪), קרם מלבי על בסיס שמנת ומי ורדים בעיטור סירופ רימונים, פיסטוקים וקוקוס - הייתה נראית כמנת סוכר ואדרנלין קרה שתצליח לעורר אותי בחזרה אל החיים - וצדקתי. המלבי היה קר ומרענן, הפיסטוקים והקוקוס יצרו שילוב ענוג של מתיקות קרירה. חברתי הזמינה קרמבל תפוחים חם (22 ₪), קוביות תפוחים ודובדבנים מיובשים, מתובלים בחמאה וקינמון ומצופים בפירורי בצק פריך.

הכנרת ליוותה אותי לאורך כל חיי, ממרומי גיל 30 המתקרב ובא הרי שמדובר במערכת יחסים ארוכה ולכן אך טבעי שבקרוב אשוב. הדבר היחיד שלא ידוע עדיין זה לאן אגש קודם, לקצביה או למסעדה.

 

* הכותבת הייתה אורחת המקום.

* להזמנת שולחן במרינדו לחצו כאן.

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER

כתבות נוספות של הדר אבידן

שייט תענוגות בנמל
על דגים ודייגים
נמל הבית
על קו המים
שבת במרקו
 ביאליק על הבוקר
206 סיבות להנאה
אחר צהריים חינני בחנדלה
מרק השורבה של בני הדייג הנחמה שלנו לחורף
להתאהב כמו איטלקי
שווה לגדל בשבילה כרס
רכבת אקספרס לאיטליה