נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

הקונספט

אין תל אביבי שלא מכיר את פיצה פינו, בצומת אסטרטגית, על בן יהודה פינת ז'בוטינסקי התנורים הלוהטים של פיצה פינו מוציאים פיצות מעולות כבר 26 שנה (תנסו להיזכר כמה מהר נסגרות מסעדות בעיר הזו ותעריכו את פיצה פינו). וגם אם לא טעמתם אותה מעולם (בושו לכם) אתם בטוח מזהים את הלוגו האלמותי. גם אני, מודה, חשבתי שפיצה פינו היא רק פיצה, כלומר תמיד הבנתי שהיא לא רק חלון לרחוב המוציא משולשים חמים לנשנוש (למרות שגם זה קיים) אלא גם מסעדה שאפשר לאכול פיצה מעולה ללגום כוס בירה או יין ולדסקס עם חברים ערב שלם באווירה איטלקית. הופתענו לגלות שפיצה פינו למרות שמה היא הרבה יותר, ומציעה תפריט מעולה של פסטות המוכנות במקום, כולל רביולי בשלל מילויים, לזניות, קינוחים קסומים ועוד מנות איטלקיות מסורתיות.

איש צוות נבחר

ז'אק הבעלים הוא 'אולד סקול' במובן המעולה של המילה, את פיצה פינו כאמור הוא הקים עוד מלפני שרוב מהמלצריות המקסימות שלו נולדו, וממסעדנים בסגנון הזה לעולם לא נמאס - קשוב, מפנק, נמצא תמיד באחד משלושת הסניפים שלו (עוד אחד ברמת אביב ושלישי בקניון שבעת הכוכבים בהרצליה) ולא מחפש לעשות את המכה המהירה ולברוח לפרויקט הבא, אלא רוצה שדורות על דורות של סועדים ימשיכו ליהנות. לא מזמן הוא חזר מסיור קולינרי של שבועיים באיטליה ואנחנו נתקלנו בו כשעיניו מצועפות משלל סיפורים על מנות מעולות ונופים קסומים.

מנה מנצחת

הבחירה קשה, התחלנו במרק בצל מעולה ומוקרם שהשתלב מעולה עם הערב הסתווי שנחת על רחובות תל אביב ורשמנו לעצמנו ששווה לחזור אליו גם בשיא החורף, המשכנו עם מנת רביולי טעימה ומנחמת וסיימנו עם פלאן מעוטר בקרם קרמל וריבת חלב, קינוח מעולה שלא מוצאים בכל מסעדה בעיר. השיא כמובן נרשם בפיצות שהגיעו כמובן לפני הקינוח, פיצת ארבעת העונות, היא בעצם פיצה המחולקת לארבעה טעמים לפי בחירה, שהייתה טעימה ומתקתקה (משהו ברוטב) אבל ז'אק התעקש שנטעם גם את פיצת הקממבר ופילה הסלמון. על בצק דקיק, פריך ומתפצפץ, מוגשת פיצה לבנה, כלומר ללא רוטב עגבניות, כשהשמנת והקממבר עוטפים אותה באלגנטיות ופילה הסלמון פשוט מתפרק בפה ברוך. חוויה מאוד ייחודית וטעימה ונרשמה בהחלט מנצחת לערב.

עיצוב ואווירה

כאמור אם תרצו תוכלו בפאה הפונה אל רחוב בן יהודה לשבת על סלייס פיצה שיוגש לכם מתוך חלון כשאתם חוזרים מהים או נמצאים במסע קניות ולהמשיך הלאה, אם תרצו תשבו על ז'בוטינסקי ותקבלו שירות ממלצרית חיננית ותיהנו מהתפריט הנרחב עטור הפסטות, ואם תרצו, כמונו לשבת בפנים (בכל זאת עוד מעט יתחיל להיות ממש קריר) תזכו ליהנות מחלל המסעדה המעוצב בפשטות ובקפידות עם קרמיקה מאוירת, שולחנות עץ ומוזיקת ג'אז שקטה.

קהל היעד

הקהל מכיל ישראלים הנאמנים לפיצה פינו כבר שנים טובות וחוזרים אל שלל מנות קלאסיות (כמו מרק הבצל למשל) שוב ושוב, וכראוי מהלוקיישן תמצאו שם שפע של תיירים ותיירות, יפים ויפות, גודשים את המסעדה ומקשטים אותה בשלל שפות.

הייחודיות

מה קסום בפיצה פינו? לא תמצאו פה סלבס שמטלפנים לצלמי פפארצי כדי לתאם איתם סשן צילומים על מנת פסטה כמו במסעדות איטלקיות אחרות בעיר, אבל כן תמצאו מה שאתם מחפשים בכל מסעדה שתכנסו אליה באיטליה, בעלים שמאוהב בעבודה שלו, מנות שחלקן מככב בתפריט יותר מעשור ומסורת מסורת מסורת, שזה בינינו חשוב מכל.

חשבון בבקשה

פיצה ארבע העונות אישית - 55 ₪

שתי כוסות יין, קברנה סובניון מסדרת גמלא של יקבי רמת הגולן - 30 ₪ לכוס.

מרק בצל מוקרם - 28.90 ₪

רביולי גבינה ברוטב עגבניות ובזיליקום - 46.50 ₪

פיצת קממבר וסלמון - 71 ₪

קינוח פלאן ברוטב קרמל - 32 ₪

סך הכל - 293.40 ₪

 

* מדור פרסומי.

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER

כתבות נוספות של ניב אלימלך

סיציליה באבן גבירול
חוויה אצל אידי
מעז יצא מתוק
206 דגים ומאוד נעים
הדיל של המהרג'ה
ציון דרך בדון ויטו
באבא יאגה המכשפת
קימל מאז ולתמיד
מרק השורבה של בני הדייג הנחמה שלנו לחורף
להתאהב כמו איטלקי
שווה לגדל בשבילה כרס
רכבת אקספרס לאיטליה